Kako za podjetje iztržiti čim več? Kako za podjetje iztržiti čim več? Nakupe in prodaje podjetij bodo v prihodnosti vse bolj krojili moderni mehanizmi določanja kupnine, ki so že uveljavljeni na zahodnih kapitalskih trgih, njihovo razumevanje pa je zato ključno za uspešna pogajanja in maksimiranje dosežene cene.
Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe Trajnostni učinek krožnega gospodarstva kot konkurenčna prednost v očeh okoljsko ozaveščenih porabnikov
Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih Na velike spremembe se ne odzivajte prehitro, pomembno pa je, da se odzovete nanje. Raje se osredotočite na sprejemanje pomembnih strateških odločitev, potrebnih za krepitev svojega podjetja.
Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja Poleg digitalnega plačevanja v ospredje prihajajo regulacijske tehnologije, kjer bo podjetjem pri prilagajanju novim predpisom in zagotavljanju skladnosti vse bolj pomagala avtomatizacija.
Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo Leta 2021 naj bi bil vsak osmi nakup v svetu opravljen z mobilno napravo.

Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo

Čas branja: 2 min
26.02.2019  14:45  Dopolnjeno: 26.02.2019 14:53
Leta 2021 naj bi bil vsak osmi nakup v svetu opravljen z mobilno napravo.
Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Research dodaj
Paypal dodaj
Apple dodaj
Starbucks dodaj
WalMart dodaj

K izjemni rasti e-trgovine, ki je že predlani presegla vrednost dva trilijona evrov, so največ pripomogle rešitve za mobilno nakupovanje in plačevanje, saj je m-trgovina v celotni digitalni trgovini imela skoraj 59-odstotni delež. Svoj prvi nakup v digitalnem svetu večina že opravi prek mobilne naprave, večinoma pametnega telefona. Sodeč po številkah, to občinstvo pospešeno digitalno dozoreva, saj prejšnje vedenje, ko je elektronske oziroma digitalne kanale uporabljalo predvsem za iskanje informacij o izdelkih, že nadgrajuje v dejanske nakupe.

Mobilni proti spletnim nakupom

Frekvenca in obseg spletnih in mobilnih nakupov se močno povečujeta. Pri tem smo (zahodni) Evropejci kar nekoliko zadržani, saj po podatkih podjetja eMarketer le 35 odstotkov elektronskih nakupov opravimo prek mobilnih naprav, medtem ko je ta delež v azijsko-pacifiški regiji že presegel 76 odstotkov. Kljub temu lahko zapišemo, da je mobilno nakupovanje komaj dobro shodilo, saj si je v celotni svetovni trgovini lani odrezalo sedemodstotni delež. Bo pa strmo raslo, že leta 2021 naj bi bil vsak osmi nakup (česarkoli) v svetu opravljen z mobilno napravo.

Število trgovskih e-denarnic strmo narašča

Skladno z vzponom mobilnega nakupovanja raste tudi število uporabnikov, ki si na svoje mobilne naprave nameščajo namenske aplikacije trgovcev. Raziskava Synchrony 2018 Digital Study kaže, da povprečni uporabnik v ZDA uporablja že štiri trgovske mobilne aplikacije, kar je še enkrat več kot leto prej. Pravzaprav je kar 67 odstotkov ljudi, ki obiskujejo določeno trgovino, že namestilo njeno mobilno aplikacijo. Več kot polovica jih je to storila zato, da bi pridobila kupon ali popust.

Mobilne denarnice bodo nadomestile klasične

Šest izmed desetih porabnikov v ZDA verjame, da bodo do leta 2025 mobilne denarnice v celoti zamenjale fizične.

Pri mobilnem plačevanju danes prevladuje generacija milenijcev, v kateri pa so, presenetljivo, v ospredju starejši milenijci – 61 odstotkov teh je namreč že danes pripravljenih pustiti svojo denarnico doma in se po nakupih odpraviti zgolj s telefonom. V raziskavi podjetja Synchrony je 42 odstotkov vprašanih priznalo, da bi lahko že danes preklopili zgolj na uporabo mobilne denarnice.

Zanimivi so tudi izsledki raziskave podjetja 451 Research, ki je poleti uporabnike v ZDA spraševalo, katere mobilne denarnice so uporabili v zadnjih 90 dneh. Na prvem mestu je močno vodil PayPal (67 odstotkov), sledila pa sta mu Apple Pay (30 odstotkov) in Starbucks (16 odstotkov). Da, prav ste prebrali, veriga restavracij z obsežno ponudbo kav in čajev ima lastno mobilno denarnico, ki jo stranke s pridom uporabljajo. Podobno velja za trgovca z živili Walmart, katerega mobilna denarnica Walmart Pay je že dosegla desetino kupcev, prav tako kot storitev Samsung Pay (10 odstotkov).


Več iz teme:  

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih

Na velike spremembe se ne odzivajte prehitro, pomembno pa je, da se odzovete nanje. Raje se osredotočite na sprejemanje pomembnih...

Posel 2030
Finance
Finance Kako za podjetje iztržiti čim več?

Nakupe in prodaje podjetij bodo v prihodnosti vse bolj krojili moderni mehanizmi določanja kupnine, ki so že uveljavljeni na zahodnih...

Posel 2030
Zgodbe
Zgodbe Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe

Trajnostni učinek krožnega gospodarstva kot konkurenčna prednost v očeh okoljsko ozaveščenih porabnikov

Posel 2030
Finance
Finance Prihodnost plačevanja je v SMS-plačilih

Biometrija bo s pomočjo umetne inteligence preverjala identiteto uporabnika na katerikoli platformi.

Posel 2030
Finance
Finance Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja

Poleg digitalnega plačevanja v ospredje prihajajo regulacijske tehnologije, kjer bo podjetjem pri prilagajanju novim predpisom in...