Kako za podjetje iztržiti čim več? Kako za podjetje iztržiti čim več? Nakupe in prodaje podjetij bodo v prihodnosti vse bolj krojili moderni mehanizmi določanja kupnine, ki so že uveljavljeni na zahodnih kapitalskih trgih, njihovo razumevanje pa je zato ključno za uspešna pogajanja in maksimiranje dosežene cene.
Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe Trajnostni učinek krožnega gospodarstva kot konkurenčna prednost v očeh okoljsko ozaveščenih porabnikov
Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih Na velike spremembe se ne odzivajte prehitro, pomembno pa je, da se odzovete nanje. Raje se osredotočite na sprejemanje pomembnih strateških odločitev, potrebnih za krepitev svojega podjetja.
Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja Poleg digitalnega plačevanja v ospredje prihajajo regulacijske tehnologije, kjer bo podjetjem pri prilagajanju novim predpisom in zagotavljanju skladnosti vse bolj pomagala avtomatizacija.
Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo Leta 2021 naj bi bil vsak osmi nakup v svetu opravljen z mobilno napravo.

Platforma za čistilce Beeping je slovenski start-up leta

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
startupi   dodaj
Next dodaj
Smart dodaj
Paypal dodaj
Jan Dobrilovič dodaj
 
Čas branja: 2 min
15.05.2018  22:13
Platforma za čistilce Beeping je slovenski start-up leta
Foto: Mitja Florjanc

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
startupi   dodaj
Next dodaj
Smart dodaj
Paypal dodaj
Jan Dobrilovič dodaj

Beeping.si je spletna platforma podjetja Next za naročanje čistilcev na dom, ki deluje od spomladi 2016. Z nekaj kliki lahko pri njih naročite čiščenje stanovanja ali hiše v želenem terminu. Ob zaključku prvega dne mednarodne konference Podim v Mariboru je mlada ekipa prejela nagrado Slovenski start-up leta 2018.

Po mnenju strokovne komisije je Beeping, ki sicer domuje v Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju, primer vzornega, učbeniškega zagonskega podjetja za vzor generacijam, ki prihajajo.

Letošnjih pet finalistov, poleg podjetja Next so to bili še Event Registry, Gotoky, MAG-LEV Audio in Smart Optometry, so izbrali iz skupnega nabora trinajstih startupov.

Zakaj Beeping namesto "na črno"?

Čiščenje velja za nepriljubljeno in časovno potratno aktivnost - vsako gospodinjstvo letni v Evropi za to namenu več kot 15 polnih dni prostega časa. Na tisoče gospodinjstev zato išče občasno ali redno pomoč, ki pa je pogosto nepregledna ali nezakonita.

Beeping v primerjavi z alternativami ponuja zavarovanje za čistilce v primeru poškodb v domu uporabnika, preverjanje čistilcev, legalnost, kakovost, podporo uporabnikom in enostavno uporabo.

Po opravljenem čiščenju namreč čistilec prejme oceno uporabnika (od 1 do 5) in s tem povratno informacijo ostalim uporabnikom. Povprečna ocena trenutno znaša kar 4,82.

Plačilo je možno prek PayPala, s kreditno kartico ali prek UPN-obrazca. Čistilec, ki ga v podjetju prej preverijo in usposobijo, ob dogovorjenem času in najpozneje v 25 urah od potrditve plačila pride k naročniku in opravi čiščenje.

Kakšne pa so cene?

Cene storitev so fiksne in določene glede na kvadraturo stanovanja. Za čiščenje denimo 55 kvadratnih metrov velikega stanovanja, boste morali odšteti 33 evrov. Za čiščenje hiše (približno 115 kvadratnih metrov površine) z vsemi dodatnimi možnostmi pa bi stalo 113 evrov, so razkrili za revijo Moje finance. Čistilci, ki jih uporabniki najemajo na črno pa storitve računajo na število porabljenih ur (v povprečju 8 evrov na uro), kar je odvisno od hitrosti in izkušenosti čistilca, končni rezultat pa je vprašljiv.

Že več kot 16.500 uporabnikov

Ekipo vodita Jan Dobrilovič in David Mohar, ki sta z minimalnimi finančnimi vložki uspela zgraditi lokalno prepoznavno blagovno znamko Beeping. Ta ima danes več kot 16.500 registriranih uporabnikov, ki na trenutno dveh ključih trgih – v Ljubljani in Zagrebu – dostopajo do 100 profesionalnih čistilcev.

Kar 75 odstotkov vseh čiščenj, ki jih uporabniki naročijo prek platforme Beeping, predstavlja naročniški (subscription) model oziroma letne naročnine, t. i. retention rate pa dosega kar 80 odstotkov uporabnikov. Na ta način ekipa Beeping uspeva zagotavljati vzdržen poslovni model, ki iz meseca v mesec generira okoli 20-odstotno rast poslovanja.

Kako naprej

V letošnjem letu načrtujejo okoli 400 tisoč evrov prihodkov, pozornost in finančna sredstva pa bodo usmerili v to, da postanejo prva pametna platforma za pomoč gospodinjstvom, ki bo s pomočjo umetne inteligence in strojnega učenja zagotovila večje ujemanje preferenc gospodinjstev in čistilcev ter tako mnogo bolj personalizirano trženje in še boljšo uporabniško izkušnjo. Po vstopu na slovenski in hrvaški trg, želijo vstopiti predvsem v prestolnice osrednje in vzhodne evrope, kot so Budimpešta, Praga in Varšava.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih

Na velike spremembe se ne odzivajte prehitro, pomembno pa je, da se odzovete nanje. Raje se osredotočite na sprejemanje pomembnih...

Posel 2030
Finance
Finance Kako za podjetje iztržiti čim več?

Nakupe in prodaje podjetij bodo v prihodnosti vse bolj krojili moderni mehanizmi določanja kupnine, ki so že uveljavljeni na zahodnih...

Posel 2030
Zgodbe
Zgodbe Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe

Trajnostni učinek krožnega gospodarstva kot konkurenčna prednost v očeh okoljsko ozaveščenih porabnikov

Posel 2030
Finance
Finance Prihodnost plačevanja je v SMS-plačilih

Biometrija bo s pomočjo umetne inteligence preverjala identiteto uporabnika na katerikoli platformi.

Posel 2030
Finance
Finance Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja

Poleg digitalnega plačevanja v ospredje prihajajo regulacijske tehnologije, kjer bo podjetjem pri prilagajanju novim predpisom in...

Posel 2030
Finance
Finance Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo

Leta 2021 naj bi bil vsak osmi nakup v svetu opravljen z mobilno napravo.