Kako za podjetje iztržiti čim več? Kako za podjetje iztržiti čim več? Nakupe in prodaje podjetij bodo v prihodnosti vse bolj krojili moderni mehanizmi določanja kupnine, ki so že uveljavljeni na zahodnih kapitalskih trgih, njihovo razumevanje pa je zato ključno za uspešna pogajanja in maksimiranje dosežene cene.
Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe Trajnostni učinek krožnega gospodarstva kot konkurenčna prednost v očeh okoljsko ozaveščenih porabnikov
Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih Na velike spremembe se ne odzivajte prehitro, pomembno pa je, da se odzovete nanje. Raje se osredotočite na sprejemanje pomembnih strateških odločitev, potrebnih za krepitev svojega podjetja.
Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja Poleg digitalnega plačevanja v ospredje prihajajo regulacijske tehnologije, kjer bo podjetjem pri prilagajanju novim predpisom in zagotavljanju skladnosti vse bolj pomagala avtomatizacija.
Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo Leta 2021 naj bi bil vsak osmi nakup v svetu opravljen z mobilno napravo.

Uspešnica s Kickstarterja gre v redno proizvodnjo

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
startupi   dodaj
Kickstarter dodaj
Topsol dodaj
Tomaž Pegan dodaj
Davorin Furlan dodaj
 
Čas branja: 1 min
05.04.2018  21:00
Uspešnica s Kickstarterja gre v redno proizvodnjo
V razvoj lebdečega gramofona so vložili okoli 70 tisoč evrov lastnega denarja, pojasnjujeta direktorja družbe MAG-LEV Davorin Furlan in Tomaž Pegan. Računajo na prodajo 10 tisoč gramofonov na leto. Foto: Borut Hočevar

Obveščaj me o novih člankih:  
startupi   dodaj
Kickstarter dodaj
Topsol dodaj
Tomaž Pegan dodaj
Davorin Furlan dodaj

Čez nekaj dni bodo v novogoriški družbi MAG-LEV Audio zagnali redno proizvodnjo lebdečih gramofonov. Gre za izdelek, za katerega je podjetje leta 2016 na Kickstarterju zbralo dobrega pol milijona dolarjev.

MAG-LEV Audio so marca 2016 ustanovili lastniki oblikovalskega studia Desnahemisfera in novogoriškega Topsola, kjer se ukvarjajo s sončnimi elektrarnami. Ime podjetja izhaja iz besedne zveze magnetna levitacija, osnovna zamisel je namreč bila, da združijo gramofon in tehnologijo levitacije oziroma lebdenja ob pomoči elektromagnetov.

Podjetniki so zamisel najprej preverjali na ljubljanski fakulteti za elektrotehniko, a so jim profesorji rekli, da ne bo šlo. Čeprav v družbi MAG-LEV po stroki niso elektrotehniki, so se lotili izziva in s poskušanjem dokazali, da je zamisel izvedljiva.

V razvoj so vložili okoli 70 tisoč evrov lastnega denarja, pojasnjujeta direktorja Tomaž Pegan in Davorin Furlan. Vložek je bil mogoč, ker so imeli finančno trdno izhodišče. »Če ne bi bilo Topsola, ne bi bilo lebdečega gramofona,« priznavata Pegan in Furlan, ki sta tudi solastnika Topsola. Ta ima šest sončnih elektrarn skupne moči dva megavata, postavili so tudi nekaj fotovoltaik za stranke.

Leta 2016 je MAG-LEV opravil uspešno kampanjo na Kickstarterju, pozneje še na Indiegogo. Na obeh platformah so skupaj zbrali okoli 820 tisoč dolarjev. Iskali so tudi finančno podporo bank, a so se banke start-upa otepale, tudi zato je bilo pomembno, da so imeli Topsol.

Kampanja na platformah za množično financiranje je pokazala, da ima izdelek trg. Oglasilo se je 400 grosistov, nekateri so že plačali avans. Doslej so opravili pogovore s približno 20 grosisti, njihove napovedi kažejo, da bi lahko prodali okoli deset tisoč gramofonov na leto. Največ v ZDA, veliko pa tudi v Evropi, Avstraliji, na Japonskem in drugje. V prodaji na drobno bo končna cena predvidoma čez dva tisoč evrov. Če bo proizvodnja presegla tisoč izdelkov na mesec, pa bodo morali razmisliti o selitvi v nove prostore.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih

Na velike spremembe se ne odzivajte prehitro, pomembno pa je, da se odzovete nanje. Raje se osredotočite na sprejemanje pomembnih...

Posel 2030
Finance
Finance Kako za podjetje iztržiti čim več?

Nakupe in prodaje podjetij bodo v prihodnosti vse bolj krojili moderni mehanizmi določanja kupnine, ki so že uveljavljeni na zahodnih...

Posel 2030
Zgodbe
Zgodbe Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe

Trajnostni učinek krožnega gospodarstva kot konkurenčna prednost v očeh okoljsko ozaveščenih porabnikov

Posel 2030
Finance
Finance Prihodnost plačevanja je v SMS-plačilih

Biometrija bo s pomočjo umetne inteligence preverjala identiteto uporabnika na katerikoli platformi.

Posel 2030
Finance
Finance Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja

Poleg digitalnega plačevanja v ospredje prihajajo regulacijske tehnologije, kjer bo podjetjem pri prilagajanju novim predpisom in...

Posel 2030
Finance
Finance Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo

Leta 2021 naj bi bil vsak osmi nakup v svetu opravljen z mobilno napravo.