So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Slovenci lani manj uspešni v množičnem financiranju

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
startupi   dodaj
množično...   dodaj
Žiga Berce dodaj
Kickstarter dodaj
Anže Miklavec dodaj
 
Čas branja: 1 min
19.03.2018  17:46
Slovenci lani manj uspešni v množičnem financiranju

Obveščaj me o novih člankih:  

Slovenski start-upi so lani na treh platformah za množično financiranje iskali 1,1 milijona, zbrali pa 743.500 evrov. Število zagnanih projektov se je v primerjavi z letom 2016 zmanjšalo, upadla je tudi uspešnost, so pa ekipe precej bolj pripravljene na kampanje, je prejšnji teden povedal poznavalec množičnega financiranja Žiga Berce, ki je tudi pripravil analizo.

Lani so start-upi na platformah Kickstarter, Indiegogo in Adrifund skupno zagnali 60 kampanj, kar je četrtina manj kot leto prej. Uspešnih je bilo 21 projektov oziroma 35 odstotkov, kar je nekoliko manj kot predlanskim, ko je bila uspešnost 37,5-odstotna. Je pa uspešnost glede na prejšnja leta, ko je bila 20-odstotna, zrasla, je na dogodku Startup cafe pojasnil Berce.

Kot opaža, se je zavedanje tega, kaj vse je potrebno za uspešno kampanjo, okrepilo, s čimer povezuje upad števila projektov. »Ostajajo bolj resni projekti, zato je najverjetneje prišlo do zmanjšanja števila projektov v skupnem seštevku.«

Lanske slovenske kampanje je podprlo več kot 14.500 ljudi. Največ kampanj je bilo tudi letos na Kickstarterju, kjer je bilo od skupno 32 zagnanih kampanj osem uspešnih. Največja uspešnost projektov pa je bila na platformi Adrifund, kjer je bilo od 19 projektov uspešnih sedem.

Najuspešnejša lanska kampanja je bila za srednjeveško bojno videoigro Mordhau, ki je na Kickstarterju zbrala več kot 242 tisoč evrov. Po mnenju Berceta bi lahko kategorijo iger v prihodnje v Sloveniji še bolj razvili.

Kot je povedal Anže Miklavec iz podjetja ZKOTZ (Goat story, Equa), postaja izpeljava projektov na Kickstarterju čedalje zahtevnejša naloga, »saj je vse stvari treba narediti še toliko bolje kot v preteklosti«. Miklavec je sicer napovedal, da se na priljubljeno platformo podajajo že tretjič, in sicer z novo inovativno stekleničko za vodo Equa.

Ali množičnemu financiranju grozi ICO?

Ne smemo pozabiti, da je množično financiranje po svoje tudi zbiranje sredstev z izdajo kriptožetonov (ICO). Platforme za množično financiranje so po mnenju Berceta in Miklavca tudi v času vse bolj priljubljenih projektov ICO, ki temelji na tehnologiji blockchain, še vedno aktualne. Več o tem smo že pisali v članku: ICO je Kickstarter na steroidih, ki je v Slovenijo prinesel denar.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...