Videoklic postaja zlati standard podpornih storitev Videoklic postaja zlati standard podpornih storitev Podjetja se vse bolj zavedajo, da tehnologija videoklica postaja nuja pri zagotavljanju podpore strankam
Osem najpomembnejših tehnologij za spopad z naslednjo krizo Osem najpomembnejših tehnologij za spopad z naslednjo krizo Hitra prilagoditev poslovnih modelov je ena izmed glavnih prednosti digitalne transformacije. V regiji srednje in vzhodne Evrope je Slovenija po merilu načrtovanih vlaganj v digitalizacijo uvrščena najvišje.
Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih računov
Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve najboljše za kakovost življenja v mestih

»Na slovenskih faksih učijo sami teoretiki, kar se v Kanadi in ZDA ne more zgoditi«

Čas branja: 2 min
03.01.2018  07:52
»Slovenski javni izobraževalni sistem ni v toku s časom«, pravijo trije mladi Slovenci, ki za študente organizirajo poletno šolo v Torontu, skupaj s pospeševalnikom ABC pa nameravajo ponudbo razširiti tudi na druga večja svetovna mesta.
»Na slovenskih faksih učijo sami teoretiki, kar se v Kanadi in ZDA ne more zgoditi«
Jan Habat, Juš Dobnikar in David Aleš, pobudniki projekta Toronto Business Academy

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Juš Dobnikar dodaj
Jan Habat dodaj
Business Academy dodaj
TBA dodaj
ABC dodaj

Juš Dobnikar, David Aleš in Jan Habat se v okviru projekta Toronto Business Academy (TBA) ukvarjajo z organizacijo študentsko-izobraževalnih potovanj v kanadski Toronto, ki velja za enega večjih in pomembnejših podjetniško-akademskih središč na svetu. Gre za tritedenski intenzivni šolski program z »naprednimi metodami poučevanja«. Med drugim veliko pozornosti namenjajo skupinskemu delu in praksi; udeleženci, denimo, pišejo poslovni načrt, ki ga lahko ob koncu predstavijo vlagateljem in za uresničitev ideje pridobijo tudi sredstva. »Trenutno veliko pozornosti posvečamo umetni inteligenci, navidezni resničnosti, robotiki oziroma industriji 4.0. in podobnim temam,« pravi Dobnikar.

Prvič so Dobnikar, Aleš in Habat, sicer nekdanji študenti prava, ekonomije in podjetništva, program izvedli leta 2015. Takrat so imeli 26 udeležencev iz Slovenije in Hrvaške, njihovo število je lani naraslo na 70. Cena programa je slabih tri tisoč kanadskih dolarjev (okoli dva tisoč evrov), vanjo so poleg predavanj, seminarjev, tekmovanja poslovnih načrtov všteti še bivanje v kampusu Ryerson University, ogled Toronta, vodenje in organizacija, izlet na Niagarske slapove ter gradivo za učenje. Letalsko vozovnico do Kanade si morajo udeleženci plačati sami, lahko pa za delno kritje stroškov pridobijo štipendijo.

Več prakse, manj teorije

Vsi trije so Toronto dobro spoznali ob študijskih obiskih in izmenjavi v največjem kanadskem mestu. Dobnikar pravi, da ga je navdušil izobraževalni sistem, ki je po njegovem mnenju precej drugačen od »zastarelega« slovenskega. »Medtem, ko na slovenskih izobraževalnih institucijah poučujejo sami teoretiki in je temu primerna tudi vsebina, se to v Severni Ameriki ne more zgoditi. Tam so profesorji primorani vsaj nekaj let preživeti v gospodarstvu in več kot ima uspehov (pa tudi neuspehov) na trgu dela, bolj bo zaželen kot predavatelj na univerzi,« razlaga.

Dodaja, da sistem študente spodbuja k pridobivanju čim več praktičnega, aktualnega znanja, s katerim lahko postanejo lažje zaposljivi na konkurečnem trgu dela. »Tudi naš program je oblikovan okoli projektnega dela. Ne polagamo vsega leta na zadnji preizkus znanja, predavatelje izbiramo med uspešnimi podjetji, udeležencem pa pokažemo tudi notranjo korporacij in start-upov.«

Načrt: v 2018 pol milijona prihodkov

Ekipa je podjetje ustanovila v Kanadi, pri pripravi programov pa sodelujejo tako s slovenskimi kot kanadskimi mentorji. Prihodke pridobijo s strani šolnin, pa tudi s strani podjetij. Dobnikar pravi, da so prihodki lani presegli 200 tisoč evrov, letos jih pričakujejo okoli pol milijona, v 2019 pa še enkrat več.

Optimizem glede rasti je med drugim tudi posledica napovedane širitve. Ekipa je pred dnevi namreč objavila partnerstvo s slovenskimi podjetniškim pospeševalnikotom ABC, v okviru katerega bo Toronto Business Academy prevzel izobraževalne dejavnosti skupine. To pomeni, tako Dobnikar, da bodo svojo ponudbo razširili tudi v Silicijevo dolino in Munchen - torej tja, kjer ima ABC že vzpostavljene svoje pisarne. Načrti so sicer še večji, po besedah ekipe TBA bi se radi čez čas namreč razširli tudi na ostale celine.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.