So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

»Zaradi tehnologije kozmetika postaja vse bolj personalizirana«

Čas branja: 2 min
07.08.2017  04:07
Intervju z Guivejem Baloochom, podpredsednikom L'Orealovega tehnološkega inkubatorja
»Zaradi tehnologije kozmetika postaja vse bolj personalizirana«

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
L'Oreal dodaj
Roche dodaj

Največji svetovni kozmetični velikan, francoski L'Oreal, je pred meseci na slovenskem trgu predstavil »pametni« UV obliž, ki spremlja izpostavljenost kože UV žarkom. Povezan je z aplikacijo na pametnem telefonu, ki uporabnika obvešča o primerni zaščiti pred soncem. Obliž ima obliko prozorne nalepke, ki je raztegljiva in vsebuje »fotoobčutljiva barvila«. Ta po besedah ustvarjalcev spreminjajo barvo glede na različne stopnje izpostavljenosti soncu.

Aplikacij, ki beležijo UV indeks in opozarjajo na sončne nevarnosti, je sicer kar nekaj; pri L'Orealu trdijo, da je njihova rešitev boljša, ker »meri dejansko količino UV žarkov, ki jim je koža izpostavljena«. Obliž zdrži do pet dni, Francozi ga tržijo v okviru blagovne znamke La Roche-Posay in bo brezplačen; predstavlja namreč način za povečanje prodaje njihovih sončnih krem.

Izdelek je bil sicer razvit v L'Orealovem inovacijskem inkubatorju, »start-upu znotraj korporacije«, kot pravi njegov podpredsednik Guieve Balooch, s katerim smo se pogovarjali o tehnoloških trendih v kozmetični industriji.

Kako dolgo ste se ukvarjali z razvojem obliža in koliko je stal?

Razvojni proces je trajal okoli 18 mesecev. Res je sicer, da se znanstveniki s tehnologijo prožnih materialov, ki posnemajo kožo, ukvarjajo že več kot desetletje. Področje je v zadnjem času deleženo velike pozornosti; tovrstni materiali lahko namreč primorejo k razvojih novih rešitev za potrošnike, ki beležijo tisto, kar je ljudjem pomembno - in to brez velikih, nerodnih ter povezanih pripomočkov.

Kako se kozmetična industrija spreminja - kakšni so trendi?

Verjamemo, da bo tehnologija spremenila način interakcije med uporabniki in kozmetičnimi izdelki. Potrošniki bodo dobili vzvode v obliki povezanih naprav in personalizacije, na podlagi katere bodo lahko opravili bolj natančno nakupno izbiro.

Pravite, da vaš tehnološki inkubator ustvarja »disruptivno izkušnjo«. Kaj sploh to pomeni?

Naš glavni fokus je danes personalizirana lepota in povezana izkušnja, ki jo omogoča tehnologija. Če lahko spremenimo nakupno obnašanje potrošnikom in jih opolnomočimo, verjamemo, da bomo zadostili potrebam industrije in trendov.

Katera tehnologija bo po vašem še posebej pomembna v prihodnjih letih?

Navdušen sem nad potencialom strojnega učenja in nevronskih omrežij, s katerimi se tudi sami veliko ukvarjamo.

Delate v korporativnem tehnološkem inkubatorju. Kako je ta drugačen od ostalih oddelkov v L'Orealu?

V osnovi smo start-up, v katerem delajo ljudje iz različnih področij - od podatkovnih analitikov, inženirjev do biologov, oblikovalcev pa vse do doktorjev fizike. Njihovo sodelovanje omogoča nastanek inovativnih idej v okolju, v katerem so različna mnenja nujno potrebna. Smo pa tudi del širšega oddelka raziskav in razvoja; pomembno je namreč, da sodelujemo z znanstveniki, ki imajo potrebno znanje na področju lepotnih izdelkov.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...