So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

(podkast) “Imate od 10 do 30 sekund, da se občinstvo odloči, ali vas je vredno poslušati ali ne”

Čas branja: 2 min
16.07.2017  14:07
To je na predavanju o predstavitvah start-upov (angl. pitch) dejala strokovnjakinja za javno nastopanje in predstavljanje investitorjem Beth Susanne. V zadnjih letih je, navaja, učila in trenirala 1.500 start-up ekip iz 32 držav. V Slovenijo je prišla na povabilo start-upa Doctrina. 
(podkast) “Imate od 10 do 30 sekund, da se občinstvo odloči, ali vas je vredno poslušati ali ne”

Američanka po rodu je med drugim živela v Franciji, na Nizozemskem, Ekvadorju, trenutno že leto in pol v Španiji.

Poznavanje različnih kultur in študiranje navad različnih narodov ji omogoča podajanje poglobljenega mnenja, kako se pripraviti na pogovor z različnimi investitorji.

Kaj je cilj in kako do njega?

Kot pravi, v prvi vrsti, pri predstavitvi pred mednarodnim občinstvom vse investitorje zanima isto: kakšno je trenutno stanje ideje, kakšna je ekipa, kakšno vizijo imaš, ali imaš idejo, kako jo uresničiti, kakšen je tvoj poslovni model, s katerim boš z rešitvijo tudi zaslužil. Obstaja deset točk, ki jih mora pri kratki predstavitvi upoštevati predstavljavec, pravi Beth Susanne. “Pogosto se zgodi, da predstavljavci govorijo o rešitvi, navajajo specifikacije svojega produkta, povedo preveč podrobnosti in ne razložijo dobro, kakšen problem rešujejo,” med drugim omenja.

Kot opaža, evropski start-upi pogosto ne povedo ključnih stvari, ki so jih dosegli, saj jih kultura in okolje spodbujata h konservativnosti, medtem ko so, denimo, Američani bistveno bolj naravnani na predstavitev svoje misije, vizije, kar pritegne.

"Ženske nimajo nobene prednosti"

Z Beth Susanne smo se pogovarjali o glavnih napakah in izzivih, ki jih imajo start-upi pri predstavitvah, del pogovora je bil namenjen še položaju žensk v podjetništvu. Po podatkih evropskega monitorja start-upov je med ustanovitelji novih podjetij le 15 odstotkov žensk. Na vprašanje, kakšne prednosti in slabosti imajo ženske kot ustanoviteljice, je Beth Susanne jasna: prednosti ni. Pri predstavitvah morajo biti precej bolje pripravljene, da je njihov nastop - od videza in glasu do kretenj in predstavitve - zasnovan tako, da investitorji slišijo sporočilo, ne da bi jih pri tem z(a)motilo kaj drugega. “Pri tem ne gre nujno za vprašanje telesnosti, temveč odnosa in kretenj, glasu in navad, ki se jih ženske morda niti ne zavedajo,” med drugim omenja Beth Susanne. Celoten pogovor lahko poslušate v podkastu.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Tjaša Zajc je samostojna publicistka s področja razvoja tehnologij v zdravstvu. Trenutno je v podjetju Better del ekipe elektronskega sistema za zdravila OPENeP. Je tudi avtorica podkasta Faces of Digital Health. 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...