So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena
Komentar

Inteligentno iskanje pravih stikov

Čas branja: 2 min
12.06.2017  07:06
Kako slovensko podjetje rešuje izziv pridobivanja poslovnih stikov

Obveščaj me o novih člankih:  

Že če ste se samo bežno srečali z delom v trženju, veste, da je en največjih izzivov pri medpodjetniškem trženju pridobivanje ustreznih stikov. Dobra trženjska akcija je dobra le toliko, kolikor so dobri vhodni podatki, katerih pridobivanje pa je nadvse zamudno in zahtevno. Najprej je namreč treba poiskati prave odločevalce in ne le generične naslove podjetja, kot je info@podjetje.si. Podatke je nato treba urediti v pravo obliko, da jih je sploh mogoče uvoziti v različne sisteme za upravljanje odnosov s strankami. Če se usmerite na mednarodne trge, morate stike iskati v drugih jezikih, kar je še večji izziv.

Slovensko podjetje SmartPA se je lotilo reševanja teh izzivov s pametnim iskanjem stikov, ki obenem rešuje tudi nizke konverzije in visoke stroške pridobivanja nove stranke preko oglaševanja in drugih oblik vhodnega trženja. S številnimi rešitvami so uspeli dvigniti konverzije ob le delčku stroškov. Ključni dejavnik pri tem predstavlja segmentacija in direktni kontakt odločevalcev v podjetju.

Njihova rešitev Datafy.it iskalnik poslovnih kontaktov pridobiva informacije iz številnih podatkovnih virov, kot so profesionalna poslovna omrežja, spletne strani podjetij, poslovni portali in drugi. Z uporabo strojnega učenja in semantične analize te podatke očisti in pripravi za uporabo. Za uporabnike je postopek izjemno enostaven – preko spletne aplikacije vpišejo zahtevane kriterije, kot so država, industrija, položaj v podjetju ali podjetje. Sistem nato v eni uri dostavi kontaktne informacije.

Podjetje poleg iskalnika nudi še dodatne storitve. Zanimivi sta predvsem priprava namenskih baz podatkov ter plemenitenje in čiščenje podatkov. Namenske baze so v celoti prilagojene podjetjem, ki nagovarjajo ozko segmentiran trg. Storitev plemenitenja in čiščenja podatkov pa je namenjena podjetjem, ki že imajo svoje podatkovne baze, vendar jih želijo osvežiti in dopolniti s kontaktnimi informacijami.

Razvili so tudi aplikacijski vmesnik, ki omogoča preprosto uvažanje in izvažanje podatkov v sisteme za upravljanje odnosov s strankami in poslovno-informacijske sisteme, med katerimi je tudi Microsoft Dynamics CRM.

Zanimivo je, da je podjetje SmartPA rešitev Datafy.it najprej razvilo za lastne potrebe. Za iskanje ustreznih stikov so porabili preveč časa in želeli avtomatizirati svoje delo, rezultat njihove inovativnosti pa danes uporablja več kot tristo podjetij, kot so Špica, Gospodarska zbornica Slovenije, NLB in Iskratel. Gre za izredno lep primer podjetja, ki je svoje interne kompetence v obliki storitev ponudilo zunanjim strankam in ustvarilo nov vir prihodkov.

Še posebej zadovoljni smo, da pri Datafy.it uporabljajo storitve Microsoft Azure. Tehnologija Azure Virtual Machine in sposobnost dinamičnega prilagajanja potrebam jim zagotavlja delovanje zalednega programa za iskanje, obdelavo in pripravo podatkov. Azure Storage jim zagotavlja elastičnost pri vsakodnevnem delu s terabajti podatkov, pri čemer so lahko brez skrbi glede varnosti in zmogljivosti. Prav tako pravijo, da njihov sistem ne bi bil tako dober brez storitev Azure Cognitive Services, ki zagotavlja programski vmesnik za dostop do posameznih storitev s področja inteligence.

Datafy.it je resnično privlačna storitev, s katero lahko podjetja hitro in učinkovito izboljšajo svoje trženjske projekte in aktivnosti. Storitev s pridom uporablja tudi naš trženjski oddelek, ki lahko tako bistveno bolje izvaja svoje aktivnosti.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...