So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Pametna podlaga za jogo, app za učenje matematike, e-upravnik, sistem za glasovanje v blockchainu - to so rešitve ABC start-upov

Čas branja: 10 min
15.05.2017  06:02
V četrtem programu pospeševalnika ABC v ljubljanskem BTC Cityju se kalijo mlada podjetja, ki se ukvarjajo s področjem "inteligentnih stvari".

Obveščaj me o novih člankih:  
ABC dodaj
BTC dodaj
Miha Cirman dodaj
Matic Sušnik dodaj
Vjačeslav Horbac dodaj

Gre za koncept v internetu povezanih naprav, strojev in senzorjev ter tehnologij umetne inteligence, ki omogočajo, da sistem z uporabo postaja vse bolj "inteligenten" - torej bolje razume in prepoznava vzorce.

Ljubljanski ABC pospeševalnik je v okviru svojega petega programa izbral dva ducata start-upov iz Slovenije in tujine, ki se (bolj ali manj) ukvarjajo s področjem interneta stvari in umetne inteligence ter jim ponudil infrastrukturo BTC za testiranje svojih rešitev.

Ekipe so sicer še v zelo zgodnjih fazah - nekatere še nimajo niti dokončanih izdelkov.

Povprašali smo jih o idejah in načrtih, njihovi odgovori pa predstavljajo dober uvid v razmišljanje mlade generacije bodočih podjetnikov.

Tokrat predstavljamo prvih osem start-upov.

Codebrainer

S čim se ukvarjate?

Radi bi spremenili način učenja programiranja. Našim študentom bomo na razpologo dali praktična znanja, ki jih danes išče praktično vsak delodajalec. Na platformi smo že objavili prvi spletni tečaj za učenja mobilnih aplikacij v sistem Android.

Kdo so vaši uporabniki in ali jih že imate?

Lahko povemo, da že imamo prve uporabnike – kljub temu, da je stran še mlada, prav tako se še nismo lotili promocije.

Na katere trge ciljate?

Najprej se bomo osredotočili na srednje šole in fakse, potem mlade odrasle, stare med 25 in 30 let, ki iščejo svojo prvo službo.

Kako ste prišli na idejo?

Deljenja znanja programiranja je že nekaj časa naša želja. Svet namreč potrebuje veliko več programerjev. Izobraziti želimo naslednjo generacijo vizionarjev in ljudi, ki gradijo rešitev, ki si jih danes še sploh ne moremo predstavljati.

Kako nameravate služiti denar?

Naši tečaji bodo dostopni naročnikom.

Kako se nameravate financirati?

Iščemo semensko investicijo, s katero bi lahko pospešili marketinško strategijo in pridobili prve plačljive stranke.

Kdo je vaša konkurenca in kako ste boljši?

Naš najbolj znan konkurent je Treehouse. Večina se jih predstavlja kot tržišče za tečaje, medtem ko sami dajemo več poudarka praktičnim veščinam na področju programiranja, ki jih iščejo delodajalci.

Felix Math

S čim se ukvarjate?

Razvijamo AI aplikacijo za iOS sistem, ki študentom pomaga pri učenju matematike, in sicer z razumljivo in natančno razlago teorije. Deluje tako, da uporabniki s pametnim telefonom zgolj poslikajo praktično katerokoli algebrsko enačbo. Rešitev je v primerjavi z tradicionalnimi inštrukcijami hitra in konsistentna. Produkt smo sicer že razvili, sedaj pa ga prilagajamo.

Kdo so vaši uporabniki in ali jih že imate?

Naši glavni uporabniki so študentje matematike, stari med 13 in 16 let. Doslej smo beležili 460 prenosov – pred dnevi smo vzpostavili tudi plačilni sistem in dobili prve plačljive stranke.

Na katere trge ciljate?

Na britanska mesta z višjimi povprečnimi prihodki, kot je, denimo, London. Na ta trg se osredotočamo, ker ga dobro poznamo in imamo izkušnje s tamkajšnjim izobraževalnim sistemom.

Kako ste prišli na idejo?

Pred aplikacijo smo se ukvarjali z razvojem spletne platforme za inštruktorje, a smo imeli težave s širitvijo in ohranjanjem kakovosti. Felix Math se je zdela kot edina prava rešitev.

Kako nameravate služiti denar?

Naš poslovni model je »freemium«, kar pomeni, da je osnovna aplikacija brezplačna, zaračunamo pa dodatne storitve.

Kako se nameravate financirati?

Doslej smo se financirali z lastnimi denarjem, pridobivamo pa tudi prve plačljive stranke. Prav tako smo pridobili univerzitetno štipendijo, smo pa v vsakem primeru odprti za pametno investicijo vlagatelja z izkušnjami v industriji »edTecha«.

Kdo je vaša konkurenca in kako ste boljši?

Naša konkurenca sta PhotoMath in Socratic, a oba zgolj predstavljata »še en način za goljufanje«. Naša ekipa, po drugi strani, želi pomagati pri učenju konceptov – za to so aplikacijo podprli tudi univerzitetni profesorji.

KamZvečer

S čim se ukvarjate?

KamZvečer (WhereTonight) je spletna in mobilna aplikacija, ki uporabnikom omogoča, da najdejo vse dogodke, povezane z zabavo in glasbo v Ljubljani. Naš cilj je, da informiramo uporabnike in jih povežemo z organizatorji dogodkov. Razvili smo prvi delujoč prototip. Trenutno smo sicer v fazi, v kateri želimo oblikovno preoblikovati rešitev in razviti posel.

Kdo so vaši uporabniki in ali jih že imate?

Imamo več kot tisoč mesečnih uporabnikov. Povečini so to mlajši ljudje.

Na katere trge ciljate?

Naš trg so ponudniki zabav (nočni klubi, bari).

Kako ste prišli na idejo?

Kot številni drugi, smo se tudi sami pogostokrat spraševali, kako preživeti noči ob koncu tedna.

Kako nameravate služiti denar?

Z oglaševanjem dogodkov v realnem čas in premium naročninami za organizatorje. Slednji bodo lahko svojim strankam prek naše aplikacije omogočili zakup določenih storitev, kot so rezervacija karte ali kupona oziroma mize in steklenice. Plačani bomo s provizijo od vsake transkacije.

Kako se nameravate financirati?

Doslej smo se financirali sami, a iščemo vlagatelja, s katerim bi se razširili v večja mesta, ki so znana po nočnem življenju, kot je Berlin.

Kdo je vaša konkurenca in kako ste boljši?

Naša glavna dodana vrednost je avtomatiziran sistem, ki najde in poišče sveže informacije. Poleg tega ponujamo edinstveno, inovativno in transparentno rešitev. V Sloveniji je konkurenca Napovednik oziroma SprostiSe. V tujini imajo podobne aplikacije, ampak nobena od njih ne ponuja vseh informacij na enem mestu, saj morajo organizatorji – v nasprotju z našo aplikacijo - sami zagotoviti informacije.

LuckyOne company

S čim se ukvarjate?

Izdelujemo igrače, s katerimi lahko predšolski otroci hitro in poceni razvijajo raznovrstne veščine. Igrača je pravzaprav kombinacija treh v eni napravi - lesenega tricikla, skiroja in poganjalčka. Ker je zasnovana modularno, jo lahko prilagajamo potrebam, željam in starosti otroka.

Kdo so vaši uporabniki in ali jih že imate?

Izdelek zanima družine, ki imajo od enega do dve leti starega otroka. V letu dni, od kar smo na trgu s pilotnim izdelkom, smo jih prodali 35.

Kako ste prišli na idejo?

Matjaž Loc, ustanovitelj podjetja, je delal kot trener košarke za otroke. Od tam tudi ideja.

Kako nameravate služiti denar?

Prodajamo prek lastne spletne trgovine, drugih strani ali prek trgovin in distributerjev. Vstopiti želimo na trga srednje in severne Evrope.

Kako se nameravate financirati?

Finančne investicije še nismo pridobili, jo pa iščemo, saj potrebujemo denar za vstop na tuje trge. Zbiramo sto tisoč evrov.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...