Kako za podjetje iztržiti čim več? Kako za podjetje iztržiti čim več? Nakupe in prodaje podjetij bodo v prihodnosti vse bolj krojili moderni mehanizmi določanja kupnine, ki so že uveljavljeni na zahodnih kapitalskih trgih, njihovo razumevanje pa je zato ključno za uspešna pogajanja in maksimiranje dosežene cene.
Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe Trajnostni učinek krožnega gospodarstva kot konkurenčna prednost v očeh okoljsko ozaveščenih porabnikov
Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih Na velike spremembe se ne odzivajte prehitro, pomembno pa je, da se odzovete nanje. Raje se osredotočite na sprejemanje pomembnih strateških odločitev, potrebnih za krepitev svojega podjetja.
Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja Poleg digitalnega plačevanja v ospredje prihajajo regulacijske tehnologije, kjer bo podjetjem pri prilagajanju novim predpisom in zagotavljanju skladnosti vse bolj pomagala avtomatizacija.
Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo Leta 2021 naj bi bil vsak osmi nakup v svetu opravljen z mobilno napravo.

Slovenski uber za čistilce bo sodeloval s Henklom

Čas branja: 1 min
08.05.2017  16:23
Startup Beeping in Henkel sklenila strateško sodelovanje
Slovenski uber za čistilce bo sodeloval s Henklom

Obveščaj me o novih člankih:  
Henkel Slovenija dodaj
Henkel dodaj
Next dodaj
Vanja Legvart dodaj
Jan Dobrilovič dodaj

Beeping je spletna platforma za preprosto, hitro in varno naročanje čistilcev na dom. Po letu delovanja so te dni sklenili pogodbo o poslovnem sodelovanju z družbo Henkel Slovenija. Partnerstvo se nanaša na skupne trženjske in prodajne aktivnosti.

Henkel bo v sodelovanju z ljubljanskim zagonskim podjetjem Next, ki je lastnik splete platforme Beeping, s svojimi produkti krepil prepoznavnost lastnih blagovnih znamk med profeisonalnimi uporabniki platforme. Sodelovanje med družbama se začenja s skupnimi trženjskimi in prodajnimi aktivnostmi, ima pa tudi že nastavljene dolgoročnejše vizije sodelovanja.

"Skozi leta gradimo sodelovanje z blagovnimi znamkami, ki so združljive s poslanstvom in vizijo podjetja. Veseli smo, ker smo s sodelovanjem z Beepingom pričeli v samem začetku njegovega delovanja," je povedala Vanja Legvart, vodja marketinga v družbi Henkel Slovenija.

"Verjamem, da lahko dinamičen startup ekosistem veliko ponudi velikim, uveljavljenim podjetjem. Sploh z vidika načina razmišljanja, pristopa in prilagodljivosti," pravi soustanovitelj Beepinga Jan Dobrilovič. "Veseli nas, da je ugledno, mednarodno podjetje Henkel prepoznal Beeping kot partnerja. Za nas je to dokaz, da delujemo v izjemno privlačni tržni niši, kjer je ogromno poslovnih priložnosti in da je naša strateška usmeritev – postati desna roka gospodinjstev v širši regiji Srednje in Srednje-vzhodne Evrope, prava," še dodaja.

Startup deluje leto dni na območju širše Ljubljane in osrednje Slovenije, Maribora, obale in na goriškem. Pred kratkim pa so svoje delovanje razširili tudi v Zagreb.

O Beepingu smo že pisali v članku: Najpodjetniška ideja: Beeping čiščenje doma širi na Štajersko, Primorsko in Gorenjsko



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih

Na velike spremembe se ne odzivajte prehitro, pomembno pa je, da se odzovete nanje. Raje se osredotočite na sprejemanje pomembnih...

Posel 2030
Finance
Finance Kako za podjetje iztržiti čim več?

Nakupe in prodaje podjetij bodo v prihodnosti vse bolj krojili moderni mehanizmi določanja kupnine, ki so že uveljavljeni na zahodnih...

Posel 2030
Zgodbe
Zgodbe Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe

Trajnostni učinek krožnega gospodarstva kot konkurenčna prednost v očeh okoljsko ozaveščenih porabnikov

Posel 2030
Finance
Finance Prihodnost plačevanja je v SMS-plačilih

Biometrija bo s pomočjo umetne inteligence preverjala identiteto uporabnika na katerikoli platformi.

Posel 2030
Finance
Finance Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja

Poleg digitalnega plačevanja v ospredje prihajajo regulacijske tehnologije, kjer bo podjetjem pri prilagajanju novim predpisom in...

Posel 2030
Finance
Finance Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo

Leta 2021 naj bi bil vsak osmi nakup v svetu opravljen z mobilno napravo.