So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

»Pri mreženje ju najlažje, če najdeš Slovenca v veliki tuji firmi«

Čas branja: 1 min
20.04.2017  18:45
»Pri mreženje ju najlažje, če najdeš Slovenca v veliki tuji firmi«

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Boštjan Demšar dodaj
Domel dodaj
Spirit dodaj

Kako širiti distribucijsko mrežo v tujini? »Najlažje je, če najdeš Slovenca v veliki tuji firmi,« je na pogovoru, ki ga je v Tehnološkem parku organizirala skupnost tehnoloških podjetij na področju zdravstva in medicine Healthday.si, dejal Boštjan Demšar, vodja nabave in prodaje v podjetju Domel. »Slovenci radi pomagajo, presenečeni smo, v kakšnih podjetjih po svetu se pojavljajo, hkrati pa se jim toži po Sloveniji, zato so pripravljeni pomagati drugim podjetnikom,« je povedal Demšar.

Healthday.si med svojimi dejavnostmi občasno organizira druženja, namenjena predstavitvi izkušenj dolgoletnih podjetnikov start-upom. Domel na področju zdravstva izdeluje laboratorijsko opremo (centrifuge, homogenizatorje, stresalnike, mešalnike, inkubatorje …).

Širjenje mreže in pridobivanje distributerjev

Kot je povedal, distribucijsko mrežo gradijo z navzočnostjo na sejmih, večinoma v Nemčiji, tudi v Dubaju. Težava so stroški tovrstnih sejmov, zato si jih manjša, mlajša podjetja težje privoščijo. Ena izmed možnosti, ki jo manjša podjetja lahko izkoristijo, so državni razpisi. Med drugim jih razpisuje Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije SPIRIT, je omenil Demšar in dodal, da se Domel na evropske razpise ne prijavlja, saj je »z njimi preprosto preveč birokracije in poročil. Marsikateri projekt obstaja zaradi samega sebe.«

Pozor pri pogodbah!

Med drugim je opozoril na previdnost pri podpisovanju pogodb. »V Sloveniji nimamo pravniške moči, navajeni smo, da delaš posel z osnovno predpostavko poštenosti. Američani vnaprej razmišljajo, kaj vse bi lahko šlo narobe, zato je treba biti previden pri podpisovanju pogodb. Če se v njih pojavljajo čudni členi, jih moraš črtati. Brez razlage. Takoj ko začneš razlagati, zakaj neki člen črtaš, ti bo nasprotnik pojasnjeval, zakaj člen mora obstajati,« je povedal Demšar. In ponazoril: »Pred kratkim smo imeli na mizi pogodbo, v kateri je bil člen, da moramo ob nezmožnosti izpolnitve naročila kupcu predati vso dokumentacijo o izdelku, zato da bi oni ustrezen izdelek našli drugje. Pri takem členu pač vztrajaš, da ne gre naprej. Sicer si 20 let delal zastonj.«

Tjaša Zajc je samostojna publicistka s področja razvoja tehnologij v zdravstvu. Trenutno je v podjetju Better del ekipe elektronskega sistema za zdravila OPENeP. Je tudi avtorica podkasta Faces of Digital Health. 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...