So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Na ljubljanski EF so žagali, risali in programirali

Čas branja: 2 min
04.04.2017  07:50
Pred dnevi je na ljubljanski ekonomski fakulteti potekal start-up vikend, na katerem je 140 študentov razvijalo svoje podjetniške ideje in testiralo prototipe ter poslovne modele. Med najboljšimi idejami so se znašle torba za deskarje, porjavitvena krema in kavni filter.
Na ljubljanski EF so žagali, risali in programirali
Mauha Bag, ena izmed zmagovalnih ekip start-up vikenda na ljubljanski ekonomski fakulteti.

Obveščaj me o novih člankih:  

»Namen start-up vikenda je bil med drugim ta, da udeleženci vidijo, koliko so sposobni narediti v zelo kratkem času,« razlaga Blaž Zupan, profesor podjetništva na fakulteti in eden od organizatorjev.

Raznovrstne ekipe, sestavljene iz študentov s štirih fakultet, so tekmovale v tem, katera bo v omejenem času ustvarila in po možnosti tudi tržno preverila najbolj izdelano poslovno idejo. Med drugim so opravljali ankete, intervjuje, žagali, risali, programirali, prodajali in v nedeljo popoldan predstavili rezultate svojega dela.

Komisija v sestavi prof. dr. Aleš Vahčič (EF), Stella Korošec (Equa in Goat Mug), Patricia Bevc (Yummi Apparel), Matej Stevanovič (LUI) in Egon Ravbar (Mladi Podjetnik) je v konkurenci tridesetih ekip izbrala najboljše tri. »Prepričali jih je to, da so bili najbližje realizaciji, vsi so že imeli narejen delujoč prototip, nekateri so tudi že tržno testirali svoj izdelek,« dodaja Zupan.

Mauha Bag:

Ideja ekipa MAUHA Bag - sestavlja jo skupina šestih študentov Naravoslovnotehniške fakultete z oddelka za tekstilstvo, grafiko in oblikovanje (Marko Javeršek, Andreja Vidas, Žan Mlinarič, Anja Ferjančič, Maruša Gorjanc in Nadia Hozić) in bodoče ekonomistke (Nina Jesenovec) - izhaja iz težave deskarjev, ki mukoma prenašajo svojo opremo.

Študentje so tako zasnovali »MAUHA torbo«, ki se od običajnih podobnih izdelkov razlikuje »predvsem zaradi svoje funkcionalnosti«, kot trdijo člani ekipe. Torba ponuja možnost nošenja na dva načina: prenos čez ramo (prenos deske in vse potrebne opreme) ter možnost uporabe kot nahrbtnika tudi v prostem času.

»MAUHA Bag je popolna spremljevalka ljubiteljev deskanja, ki želijo vsestransko torbo s katero bodo njihovi krajši izleti bolj organizirani, njihova oprema pa varno na enem mestu,« dodajajo. Več informacij na Facebook strani.

Shine Brown

»Shine Brown« je ročno izdelana kozmetika, ki pomaga pri hitrejšem in intenzivnejšem pridobivanju privlačno zagorele polti. »Ideja se je porodila nenadoma ob druženju na kavi pred start-up vikendom,« so povedali v ekipi, ki jo sestavlja šest ekonomistov Rok Štifter, Marko Šajn, Ema Lipej, Anita Repše, Maja Čope in Nika Cerič.

Ekipa že zbira prva naročila, in sicer na spletni strani ter na Facebook profilu pod imenom Shine brown.

»Zavedamo se, da se moramo hitro učiti, biti fokusirani na ustvarjati vrednosti za kupca. Biti uspešen podjetnik pomeni velikokrat iti preko svojih zmožnosti,« pravijo.

Cupclip:

»Z enostavnim in inovativnim kavnim filtrom CupClip želimo še dodatno polepšati jutranjo kavo,« pa medtem razlagajo študenti grafičnih in interaktivnih komunikacij Luka Svetic, Aljaž Pucelj, Barbara Karničar in Kaja Breskvar ter študent ekonomije Matic Korošic. »Problem kavne usedline nas je navdihnil,« še dodajajo.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...