So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Layer Tomaža Štolfe zbral novih 15 milijonov dolarjev

Čas branja: 1 min
27.02.2017  09:34
Med vlagatelji sta tudi Microsoft in Salesforce
Layer Tomaža Štolfe zbral novih 15 milijonov dolarjev

Obveščaj me o novih člankih:  
Tomaž Štolfa dodaj
Microsoft dodaj
Ron Palmeri dodaj
TechCrunch dodaj
Staples dodaj

Layer, štiri leta star slovensko-ameriški start-up, ki ga je v Silicijevi dolini soustanovil Tomaž Štolfa (na sliki), je prejel novih 15 milijonov dolarjev za nadaljnji razvoj. Mlado podjetje namreč razvija orodje, ki razvijalcem omogoča, da v svoje aplikacije ali spletne strani z minimalno količino kode vključijo možnost tekstovne, glasovne in video komunikacije.

Glavni vlagatelj tokratne finančne runde je newyorški sklad Greycroft Partners, poleg pa sta med drugim sodelovala tudi Microsoft in Salesforce oziroma njuni investicijski diviziji. Layerjev soustanovitelj Ron Palmeri je za TechCrunch povedal, da se bo ekipa osredotočila na razvoj novih funkcij in tehnologije, predvsem na področjih umetne inteligence in strojnega učenja. Layer je doslej – glede na podatke spletne baze CrunchBase – zbral dobrih 42 milijonov dolarjev.

Med kupci Layerjevih izdelkov sta tudi ameriški trgovec Staples in eden največjih svetovnih ponudnikov spletnih izobraževanj Udacity.  Pomemben (promocijski) preboj je deloma slovenskemu podjetju uspel tudi na zadnjem srečanju Svetovnega gospodarskega foruma v Davosu; tam je skupaj z Microsoftom Layer pripravil uradno aplikacijo za komuniciranje, vključno s funkcijami za takojšnje prevajanje.

Skupaj z investicijo je Layer objavil tudi prevzem start-upa Cola, ki se prav tako ukvarja z razvojem komunikacijskih orodij. Višina prevzema ni znana. 

Štolfa je v Sloveniji sicer že razvil podjetje Vox.io, ki je ciljalo na preobrat v internetnem klicanju, pozneje pa iz njega izstopil.

Preberite tudi: V čem je skrivnost uspeha Silicijeve doline



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...