So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

To ni Startaj, to je Štartaj Slovenija!

Čas branja: 3 min
28.09.2016  16:03
Slovenska komercialna televizija in večji trgovec bosta iskala podjetniške zvezde. V ožji konkurenci so se znašli proizvajalci čokolade, piva in deodorantov.
To ni Startaj, to je Štartaj Slovenija!
Polica v trgovini Interspar, na kateri so razstavljeni izdelki podjetnikov, ki sodelujejo v oddaji.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Pop TV dodaj
Spar dodaj
Matija Goljar dodaj
Donald Ros dodaj
Pro Plus dodaj

POP TV v sodelovanju s Sparom pripravlja serijo oddaj, v katerih bodo predstavili 12 slovenskih podjetnikov. Program so poimenovali z zelo znanim imenom – Štartaj Slovenija (wink).

Na POP TV pravijo, da bodo podjetniki prejeli medijsko prepozavnost, v Sparovih trgovinah prodajno polico, s tem pa »edinstveno priložnost za preboj na trg  in pridobivanje dragocenega podjetnišega znanja«.

Nagrada za najboljšega bo šestmesečna »ekskluzivna pogodba« s Sparom in medijska podpora POP TV. Prva oddaja bo na sporedu 16. oktobra.

Od čokolade do sistema za izklop smernikov

Vse podjetnike in njihove izdelke si lahko ogledate na spletni strani. Med drugim bodo predstavljeni čokolada, potica, pivo, nogavice in naravni deodoranti in pa ena tehnološka naprava – pametni sistem za samodejni izklop smernikov na motorju, o katerem smo pisali v članku Rešitev start-upa, ki lahko reši življenje motorista.

Oddajo bo vodil stari znanec slovenskega podjetniškega okolja Matija Goljar, sicer ustanovitelj mladinskega pospeševalnika Ustvarjalnik.

O konceptu programa smo se pogovarjali z Donaldom Rosom, kreativnim direktorjem produkcije PRO PLUS.

Kaj želite doseči?

Glavni cilj je seveda čim več uspešnih podjetniških zgodb in čim več ljudi, ki se bo prepoznalo v njih. Želimo spodbuditi ljudi, da svoje ideje spravijo v realnost. Da zberejo pogum in si upajo ustvariti boljšo prihodnost zase. Časi, ko je država skrbela za naše službe so že zdavnaj minili in čas je, da se nam neha kolcat po njih.

Mlada generacija si bo morala sama ustvariti svoja delovna mesta, to je edina možna prihodnost. Prej kot to osvestimo, hitreje bomo gospodarsko uspešna država. Mediji igramo v družbi pomembno vlogo in če smo prek zabave ljudi naučili bolje kuhati in spodbudili gostinstvo, potem lahko naredimo nekaj tudi za podjetništvo.

Koga bomo gledali v oddajah?

Izhodišče je bilo, da pomagamo podjetnikom na začetku njihove poslovne poti. A, če bi upoštevali to, kako smo si sami predstavljali začetke, ne bi uspeli za oddajo dobiti skoraj nikogar, ki bi bil sposoben dostaviti svoj izdelek na polico Interspara.

Po pogovoru z uspešnimi poslovneži in strokovnjaki s start up scene nam je postalo jasno, da začetki v podjetništvu pomenijo dve do tri leta dela in priprav, da lahko zares vstopiš na trg.

Iskali smo nove, inovativne produkte in ljudi, ki so prehodili neko pot razvoja. Razlika med tem, da prodajaš na internetu in v neki mali butični trgovinici ali pa si na polici v Sparu, je ogromna.

Že samo to, kaj zakonodaja dovoljuje, da ne govorimo o logistiki in seveda - zelo pomembno - količinah! Tako sta nam postala ključna dva kriterija - da je produkt nekaj dovolj novega za slovenski trg in da je podjetnik sposoben produkt v kratkem spraviti na polico velikega trgovca.

Kakšne bodo naloge za podjetnike?

V oddaji nimajo "zadolžitev". Se pa bodo morali izkazati v prodaji in zastopanju svojega produkta. Mi bomo njihove zgodbe predstavili in jim dali prostor za promocijo, Spar pa polico in pomoč pri vstopu na trg.

Kako poteka tekmovanje?

Tekma ni med njimi. Seveda so si zdrava konkurenca ali bolj spodbuda. Njihova prava tekma je s trgom oziroma, kako spraviti svoje produkte iz polic v domove kupcev. To posledično pomeni, da je lahko vseh dvanajst uspešnih na tem projektu.

Potegujejo se za šestmesečno pogodbo s Sparom, ki jim bo prinesla nov velik posel in to še vedno na posebnem prodajnem prostoru Štartaj, Slovenija!

Uspešen bo vsak produkt za katerega se bo izkazalo, da si ga kupci želijo in da je za njegov uspeh Spar primeren prodajni kanal. Imamo namreč precej različnih produktov in nekatere sicer ne bi nikoli našli v ponudbi Spara. Ta projekt omogoča tudi to, da preizkusimo kaj deluje in kako deluje. Tu je Spar pokazal veliko mero odprtosti za nove produkte.

Na koncu pa bomo med uspešnimi razglasili nov "Slovenski Hit produkt 2016", za katerega bo podjetnik, poleg šestmesečne pogodbe s Sparom, dobil tudi medijsko podporo za promocijo produkta s strani naše medijske hiše Pro Plus.

Kaj je v vsem tem za POP TV in Spar?

Projekt se ni začel s tem vprašanjem. V iskanju rešitev in novega inovativnega televizijskega formata je prišlo do ideje, ki je prerasla v družbeno odgovoren projekt. Za oba podjetja je to predvsem vložek v prihodnost, v zaupanje gledalcev Pro Plusa in kupcev Spara, da smo pripravljeni narediti konkreten korak za gospodarski razvoj Slovenije.

 


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...