So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

S prvo podjetniško idejo iz težav rešuje pozabljive moške

Čas branja: 1 min
29.08.2016  12:42
Mlada podjetnica oblikuje personalizirane škatle z darili. "Trenutni trendi pri obdarovanju so boni, brezčasne klasike pa cvetje in kozmetika," pravi.
S prvo podjetniško idejo iz težav rešuje pozabljive moške

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Teja Zaletelj pri svojih 25 letih prvič odkriva svet podjetništva. Prišla je na idejo, kako iz zagate rešiti vse tiste, ki pozabijo na darilo ali pa preprosto nimajo prave ideje zanj.

Tako je oblikovala škatlice presenečenja "Surprise me sweet", ki so po njenih besedah namenjene vsem generacijam. »Stranka kupi škatlo prek spleta in jo pošlje svojemu prijatelju, znancu, fantu ali punci. To opravi s tremi kliki, jaz pa darilo zapakiram glede na starost, spol in konkretne želje,« pojasnjuje Zaleteljeva.

Za škatlo dobrih 30 evrov

Darila so med drugim prilagojena zaljubljencem, poslovnežem, otrokom ali najstnikom. Sogovornica pravi, da so med bolj pogostimi izdelki denarnice, pasovi, kozmetika, leseni metuljčki, naravne kreme, obeski, nakit, majice in torbice.

S prodajo škatlic je začela pred dvema mesecema, v tem času pa prodala 35 paketov. Eden stane okoli 33 evrov.

Pri poslu sodeluje z nekaterimi slovenskimi, pa tudi tujimi proizvajalci in oblikovalci. Med drugim s podjetjem Moi, ki izdeluje lesene metuljčke in lesen nakit, gostilno Lectar in Piranskimi solinami.

Cilj: povezovanje in oglaševanje

Zaleteljeva načrtuje, da se bo v prihodnjih mesecih povezala s trgovinami, ki prodajajo darila v Sloveniji, in cvetličarnami, pripravila ponudbe poslovnih daril za podjetja in predvsem vlagala v oglaševanja in prepoznavnost.

Trenutno so njene oglaševalske aktivnosti namreč omejene na Facebook, Instagram, medije in na tisto klasično »od ust do ust«.

Kaj pa stranke? To so večinoma moški, ki nimajo ideje, kaj kupiti za darilo. »Pri izbiri mi popolnoma zaupajo,« pravi 25-letnica. Trenutni trendi pri obdarovanju so po njenih besedah boni za raznovrstne storitve, brezčasne klasike pa po drugi strani cvetje in kozmetika.

Problem - rešitev

Idejo za svoj, vsaj za zdaj, majhen biznis je Zaleteljeva dobila pred nekaj meseci, ko je sestrični želela kupiti vrečko presenečenja.

»Žal je ni bilo več v prodaji, zato sem začela razmišljati o tem, da bi jo ponovno oživila. Namesto vrečke sem se odločila za škatlico, oblikovala dizajn, izbrala barve, postavila spletno stran, počasi kupila izdelke in začela prodajati svojo zgodbo.

Že od malega zelo rada zavijam darila, vedno želim biti pri izbiri inovativna oziroma obdarovancu dati nekaj več, kot samo izdelke,« še razlaga magistrica podjetništva.  

 


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...