So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Razvili mobilne hiše naslednje generacije, ki jih tržijo v kampu ob Kolpi

Čas branja: 1 min
06.07.2016  11:27
Na lokaciji starega kampa Primostek, v bližini sotočja rek Kolpe in Lahinje, je pred dnevi vrata odprl »prvi lifestyle kamp« Bigberry. Ustvarjalci pravijo, da ponuja razkošnejšo obliko preživljanja prostega časa.
Razvili mobilne hiše naslednje generacije, ki jih tržijo v kampu ob Kolpi

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Vsaka hiška ima svojo kuhinjo, kopalnico, satelitsko televizijo, klimatsko napravo, brezžično povezavo in veliko zunanjo teraso. Cene v kampu se gibljejo od 200 evrov na noč navzgor.

Gre sicer za trženjski prijem v obliki razstavnega salona za mobilne hiše nove generacije, ki jih je razvilo podjetje Hosekra iz Slovenske Bistrice.

Hiše so izdelane po načelu pasivnih hiš, načrtoval pa jih je italijanski oblikovalec Alessandro Rado. Ponujajo tri tipe hiš - blue berry za morje, brown berry za gore in jezera in orange berry za kampiranje v mestih.

blueberry4.1467796590.jpg.s.960px.jpg

Kako izgledajo

Nove mobilne hiše imajo panoramska okna in vrata, kar jim daje moderen videz. Velika senčila zagotavljajo optimalno senčenje in dodatno varnost. Podvozje inovativnih mobilnih hiš je sestavljeno iz kombiniranega aluminija in cinka, kar zagotavlja dobro stabilnost, hkrati pa optimalno mobilnost.

Dodatna posebnost mobilnih hiš je, da so v nasprotju z drugimi na trgu navpične in jih lahko modularno sestavljajo. So za 30 odstotkov višje od hiš drugih ponudnikov, zaradi naklona strehe pa so videti kot prave hiše in se bolje zlijejo z okolico, pojasnjuje Boštjan Hostej, direktor Hosekra Group.

Kupce iščejo po vsem svetu

Mobilne hiše podjetja Hosekra so naprodaj po vsem svetu. Ker jih je mogoče zložiti v zabojnik, je pošiljanje preprostejše. Ciljni kupci so tako posamezniki kot tudi upravljavci kampov. Stanejo 25 tisoč evrov brez DDV. Trenutno je največ zanimanja za zemeljski tip hiše brown berry. Letos želijo prodati 90 hiš, prihodnje leto pa 200.

blueberry.1467796496.jpg.s.960px.jpg

Za trženje so postavili kar luksuzni kamp

Za trženje so v Hosekri razvili koncept luksuznega kampa Big berry, ki ga želijo širiti po načelu franšize. »Naročnik, ki že ima svoj kamp ali ga načrtuje, poleg mobilnih hiš prejme natančno izdelan in preverjen koncept trženja, ki je prenosljiv na druge trge,« razlaga Hostej.

Za mednarodno ekipo mladih pa so se odločili, ker so želeli vključiti več različnih pogledov, znanj in izkušenj, ki so nujno potrebni za preboj na mednarodnih trgih. S takšnim trženjem in promocijo bi radi kar najhitreje vzpostavili trdno blagovno znamko Big berry.

blueberry2.1467796540.jpg.n.960px.jpg

Za promocijo skrbi 200 novinarjev, blogarjev in podjetnikov

V kampu v Metliki od aprila do konca septembra tako gostijo več kot 200 novinarjev, blogarjev, malih podjetnikov in sodelavcev z vsega sveta. Hkrati so v letovišče povabili ekipo študentov iz ZDA, Turčije, Finske, Nemčije, Rusije, Hrvaške ..., ki postavljajo koncept blagovne znamke hiš in skrbijo za mednarodno prepoznavnost. Hkrati v letovišču promovirajo ponudbo okoliških kmetij in drugih partnerjev ter ožje lokalne skupnosti, Bele krajine in celotne Slovenije.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...