So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Bo zaradi slovenske aplikacije odklenkalo papirnatim vizitkam?

Čas branja: 2 min
27.06.2016  10:28
Start-up Qriouz je razvil aplikacijo, ki omogoča hitro izmenjavo podatkov ali povezav do profilov na socialnih omrežjih.
Bo zaradi slovenske aplikacije odklenkalo papirnatim vizitkam?
Start-up Qriouz bi svojo aplikacijo najprej rad približal mladim podjetnikom. Šef podjetja Peter Bruner (v sredini) upa na 15-odstotno mesečno rast.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Peter Bruner dodaj
LinkedIn dodaj
Apple dodaj
Mladi podjetnik dodaj

Živimo v digitalnem svetu, a tiste papirnate vizitke, ki si jih vneto podajamo na sestankih in konferencah, še kar vztrajajo. Pri Business Insiderju so denimo zapisali, da kartice ostajajo, saj so izkaz "večnega in neizogibnega pomena zaupanja v poslu".

Peter Bruner, šef mladega podjetja Qriouz, je po drugi strani prepričan, da je prišel čas za digitalizacijo tudi pri starodavnem obredu "vizitkanja".

Ljubljanski start-up je namreč razvil aplikacijo, ki prek Qriouz kode omogoča izmenjavo podatkov oziroma kontaktov z nasprotno stranjo.

Kako deluje

Uporabnik v aplikaciji izbere profil oziroma spletno stran, ki bi jo rad delil: denimo povezavo do Facebook in LinkedIn profila, naslova spletne pošte ali digitalne vizitke s prednastavljenimi podatki. Za vsako izmed možnosti se uporabniku izpiše stalna Qriouz koda, ki jo nasprotna stran poslika z namenskim bralnikom.

Qriouz koda deluje na podlagi QR tehnologije (QR kodo sicer prepoznajo tudi že Facebook, Whatsapp in Snapchat). Scan kode uporabnika preusmeri na enega izmed sogovornikovih profilov na družbenem omrežju oziroma omogoča izmenjavo virtualne kartice.

Ko ni interneta

Rešitev deluje tudi v nepovezanem načinu; linki se namreč shranijo, do njih pa lahko uporabnik dostopa, ko se prvič poveže na internet. »Izkušnjo, na katero so navajeni ljudje pri izmenjavi klasičnih vizitk, ne želimo spreminjati. Tudi z našo aplikacijo vse skupaj traja zgolj nekaj sekund,« zagotavlja Bruner.

Na naš pomislek, da sta za delovanje aplikacije v vsakem primeru potrebni dve strani, kar zmanjšuje vsesplošno uporabnost in privlačnost rešitve, pa sogovornik odgovarja, da Qriouz pogojno deluje tudi kot enostransko orodje. »Je pa res, da tak način za uporabnika ni tako prijazen,« pravi.

Služili bi radi s personalizacijo

Aplikacija, ki od prejšnjega tedna deluje v polni različici tako v androidu kot iOS, bo za uporabnike brezplačna. Bruner zagotavlja, da blizu ne nameravajo spustiti nikakršnih oglasov. In kako bodo torej služili?

»S personalizacijo digitalnih vizitk, torej različnimi barvami, dizajni in logotipi, ki jih bodo lahko naročala podjetja ali prireditelji dogodkov,« pojasnjuje in dodaja, da se bo prihranek na račun tiskanja vizitk za podjetja gibal okoli 50 odstotkov.

qriouz.1467015850.png.o.960px.png

Idejo dobil na Nizozemskem

Bruner je sicer ustanovitelj še enega mladega podjetja OOSM. Razvili so rešitev, s katero lahko pretvorijo katerikoli zaslon v informacijski ali promocijski zaslon. Za idejo so dobili glavno nagrado na lanski investicijski konferenci Coinvest, bili pa so tudi sprejeti med člane nizozemskega pospeševalnika Startupbootcamp.

Prav tam je Bruner dobil idejo za svoj nov podjetniški podvig. »Veliko je bila druženja in mreženja na raznoraznih konferencah. Pogostokrat se je zgodilo, da sem v enem dnevu podelil po sto in več vizitk. V današnjem svetu, ko podjetja promovirajo brezpapirno poslovanje, bi morali korak naprej narediti tudi pri vizitkah,« meni sogovornik.

Ciljajo na mlade podjetnike

Aplikacijo so razvijali od letošnjega marca. O številu uporabnikov še ne morejo govoriti, saj so šele pred kratkim zaključili s testno fazo. Upajo pa, da bodo vsak mesec zrasli za vsaj 15 odstotkov. Svojo prepoznavnost bodo medtem poskušali graditi s prisotnostjo na konferencah in drugih dogodkih ter s povezovanjem z organizatorji. Na začetku ciljajo predvsem na mlade podjetnike.

Sicer pa Bruner načrtuje še nekaj dodatnih storitev. »Že sedaj poleg kontaktnih informacij omogočamo tudi hitro izmenjavo slik in dokumentov prek povezave na dropbox,« razlaga. V ponudbi so vključili tudi digitalne broške z vgravirano QriouzR kodo, ki deluje podobno kot tista na pametnem telefonu.

Za nekoga še vedno zamudno odpiranje aplikacije in lovljenje QR kode pa bi v zelo bližnji prihodnosti lahko nadomestila tako imenovana tehnologija NFC. Ta omogoča brezžično povezavo in od uporabnikov zahteva zgolj to, da približajo telefona. »S tem bi bila uporabniška izkušnja še boljša. Googlov Android tovrstno tehnologijo že omogoča, sedaj čakamo še na Apple

"Čas vizitk se izteka"

Mladi podjetnik pravi, da je njihova aplikacija za zdaj edina tovrstna na svetu. Nekaj podobnih rešitev smo sicer že videli. Britansko podjetje Moo.com, denimo, je NFC tehnologijo vpeljalo kar v papirnate poslovne vizitke. V vsakem primeru je Bruner prepričan, da se čas vizitk počasi izteka. »Postale bodo luksuz. Prisotne bodo samo še kot star običaj,« še meni.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...