So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Kdaj bo Uber prišel v Slovenijo? 'Še sami ne vemo.'

Čas branja: 2 min
14.06.2016  18:09  Dopolnjeno: 14.06.2016 18:41
Tudi Ljubljana je za kalifornijskega upravljavca mobilne aplikacije za iskanje cenovno ugodnih prevozov zanimiva, a datuma prihoda ne poznajo
Kdaj bo Uber prišel v Slovenijo? 'Še sami ne vemo.'

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Uber dodaj
Davor Tremac dodaj

"Ljubljana je zanimivo mesto. Je zelena prestolnica Evrope. Ljubljana ni premajhna za Uber. Kdaj bomo prišli, pa še sami ne vemo," je na današnji konferenci Diggit povedal Davor Tremac, regionalni direktor podjetja, vrednega več kot 60 milijard dolarjev. Tremac še pravi, da Uber ne izbira mest, "mesta izberejo nas".

Spomnimo, v začetku marca smo pisali, da se Uber pripravlja na vstop na slovenski trg, v središču Ljubljane naj bi najel prostore. Več v članku Uber naj bi se ogreval za Ljubljano. Ste pripravljeni?.

Nam najbližji Uber taksisti se sicer vozijo po Zagrebu, kjer aplikacija deluje od lani jeseni. Pred nekaj dnevi so rešitev aktivirali tudi za prebivalce Splita in Dubrovnika.

Kaj sploh je Uber

Uber je taksi podjetje, ki je najprej osvojilo Ameriko, počasi pa osvaja svet. A posebej po Evropi se taksisti močno upirajo njegovemu prihodu na trg, protestirali so v Berlinu, Parizu in Madridu ter tudi v bolj »neoliberalnih« mestih, kot je London. Uberjeva skrivnost ni nič posebnega - imajo le veliko boljšo uporabniško izkušnjo. Uporabnik taksi naroči prek aplikacije na pametnem telefonu, vnaprej pozna približno ceno in tudi plača s kreditno kartico, ki jo že ima shranjeno v telefonu. Uber ima v Evropi dve različni storitvi, UberX in UberPOP.

UberX je taksi, ki ga uporabljajo tudi v Zagrebu. Razen v uporabi mobilne aplikacije se ne razlikuje močno od običajnih taksijev. Taksije vozijo vozniki z licenco, ki uporabljajo svoje avtomobile in jih sami tudi vzdržujejo. Uber in taksist si delita zaslužek v razmerju 75 odstotkov za voznika in 25 odstotkov za Uber.

UberPOP pa je storitev, ki je v Franciji in Italiji povzročila veliko težav in so jo na koncu prepovedali. UberPOP deluje podobno kot slovenska storitev prevoz.org, le da gre veliko hitreje. Denimo, da imate popoldne nekaj prostega časa in bi radi nekaj zaslužili. Prižgete aplikacijo UberPOP. Če ste v bližini nekoga, ki išče prevoz, vas bo kliknil in lahko boste ponudili prevoz - brez kakršnekoli licence. To je bil tudi razlog, da so ga prepovedali v Franciji in Italiji - UberPOP je seveda nelojalna konkurenca taksistom, ni jim treba plačati licenc in drugih taks, ki jih taksisti plačujejo -, zato je cena lahko tudi veliko nižja.

Uber je bil ustanovljen leta 2009, vrednost podjetja pa zdaj že presega 60 milijard dolarjev oziroma približno dva slovenska letna bruto domača proizvoda.

Kako točno poteka vožnja z Uberjem?

1. Kupec odpre aplikacijo in določi lokacijo, kjer želi biti pobran.

2. Na zemljevidu se mu pokažejo taksisti, ki so na voljo.

3. Kupec izbere taksista, pokaže se mu predviden čas in cena. Če se taksist in potnik s tem strinjata, oba potrdita.

4. Taksi pride, pobere potnika in ga odpelje na cilj.

5. Plačilo se izvede avtomatsko s kreditno kartico, ki jo ima kupec shranjeno v Uberjevem računu.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...