So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Klemen Slakonja z množičnim financiranjem nad Trumpa

Čas branja: 1 min
01.06.2016  14:41
Za produkcijo nove parodije se je igralec Klemen Slakonja obrnil na množice
Klemen Slakonja z množičnim financiranjem nad Trumpa

Obveščaj me o novih člankih:  

Slakonja se je po video parodiji na ruskega predsednika Vladimirja Putina, ki je postala viralna uspešnica na Youtube, a jo je produkcijsko v celoti financiral sam, za nadaljnje tovrstne izdelke odločil obrniti na množice.

Na prvi slovenski platformi za množično financiranje Adrifund bo skušal v dobrem mesecu zbrati deset tisoč evrov za nov videospot, v katerem se bo lotil aktualnega Donalda Trumpa.

Če bo kampanja uspela, bo video na YouTubeu objavil 18. julija, ko bo Trump najverjetneje uradno potrjen kot republikanski kandidat za ameriškega predsednika.

Na YouTube denarja ni bilo

Kljub zelo dobro sprejeti parodiji na Putina, ki je do danes zbrala slabih šest milijonov ogledov, pa Slakonja, kot pravi, večjega finančnega izplena ni imel. »Bolj kot ogledi so na YouTubeu so z vidika denarja pomembni kliki na oglase - teh pa ni bilo dovolj,« razlaga. Sreče ni bilo niti s sponzorji. »Ne vem, mogoče je to zaradi političnih tem,« dodaja.

Če kampanja ne bo uspela, Slakonja še ne ve, kaj bo s projektom, čeprav mu idej ne manjka: kot naslednjo bi imitiral Angelo Merkel, nato pop zvezdnike, kot je Justin Timberlake, ter športnike.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Kakšne so nagrade

Podporniki lahko za njegov projekt prispevajo najmanj tri in največ 5000 evrov, višini zneska primerno jih čakajo tudi nagrade - od »virtualnih petk« do vstopnic za zabavo, privatnih pogovorov ali povabila na koncert. Imena tistih, ki bi bili pripravljeni najgloblje poseči v denarnico, pa bo Slakonja objavil tudi na koncu posnetka.

Kampanjo je sicer nameraval začeti na platformi Indiegogo, ker pa ni bil prepričan o davčni urejenosti, poleg tega ni imel ekipe, ki bi jo vodila, je izbral sodelovanje z Adrifundom.

"Vse ali nič"

Matej Rauh, ustanovitelj platforme, je ob tem povedal, da Adrifund deluje po načelu vse ali nič: v 36 dneh mora Slakonja zbrati ciljni znesek, v nasprotnem bodo denar v celoti vrnili podpornikom. Spletna platforma Andrifund je sicer namenjena kreativnim projektom. Ti so po Rauhovem prepričanju idealni, ker ciljajo na široko množico ljudi. Platformo so zagnali 30. marca, sodelujejo pa s poslovnimi partnerji z Islandije. Več v članku: Zaživel slovenski Kickstarter.

Preberite tudi:

Kako je Klemen Slakonja s svojim Putinom zakuril Youtube

Vzhajajoča YouTube zvezdnica iz Belorusije, ki ji je Slovenija spremenila življenje

Mlada Slovenka z Norveške, ki postaja čisto prava YouTube senzacija

Kako zaslužiti na Youtubu - nasveti Slovencev



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...