So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

»Dobro plačani so tisti, ki delajo pametno, ne trdo«

Čas branja: 2 min
24.05.2016  10:44
Podjetniška zgodba Jureta Knehtla: od mizarskega vajenca do digitalnega oglaševalca
»Dobro plačani so tisti, ki delajo pametno, ne trdo«
"Verjemite vase in nikoli, nikoli, nikoli ne odnehajte," pravi Jure Knehtl.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Jure Knehtl dodaj
Kickstarter dodaj
Tosama dodaj
Will Smith dodaj
Honda dodaj

Jure Knehtl je 23-letni ustanovitelj oglaševalske agencije AdStar. Do danes je delal že z več kot sedemdesetimi strankami iz različnih držav; od Slovenije od ZDA in Nove Zelandije. Med drugim je pomagal tudi ekipi SipaBoards, ki jim je uspelo zbrati več kot 300 tisoč dolarjev na platformi za množično financiranje Kickstarter.

V iskanju dodane vrednosti

Sogovornik je svoje prve delovne izkušnje nabiral prek poletja kot delavec v mizarskem podjetju. Kljub temu, da mu delo nikoli ni predstavljajo problema, se je v tistem času naučil, da so »dobro plačani tisti ljudje, ki delajo pametno in ne tisti, ki delajo najbolj trdo in so vsak dan izčrpani«. Takrat se je tudi odločil, da bo se bo raje izobraževal in izučil v stvareh, ki ustvarjajo višjo dodano vrednost.

Študij podjetništva je dokončal na ekonomski fakulteti v Ljubljani. Pravi, so mu študentska leta dala ogromno širine, predvsem pa željo in motivacijo, da postane podjetnik.

Spustil dopust

Z digitalnim oglaševanjem se je začel ukvarjati v tretjem letniku študija. Takrat je dva meseca brezplačno delal pri podjetju BSmart kot marketinški vajenec. »Tisto leto nisem šel na morje, saj nisem hotel izpustiti niti dneva novih znanj in priložnosti,« pravi. Med prakso je pridobil ogromno znanja o oglaševanju na Facebooku in e-mail marketingu, pot pa ga je naprej vodila do novih izzivov.

Številne stranke

Pred dvema letoma je ustanovil podjetje AdStar. »Moje sanje so se začele uresničevati. Kdo bi si mislil, da bom lahko že pri teh letih vodil svoje podjetje,« o začetkih razmišlja Knehtl. Prvi samostojni projekt je izpeljal za ekipo Sipaboards, ki je takrat svoj sup predstavljala na Kickstarterju. Kmalu so sledili še ONDU, Kobeiagi Kilims, Rok´s nut butter, Easy Life Belt, Scoutee, Palmieri, Itero in ostali. Poleg Kickstarter projektov je spletno prisotnost pomagal graditi tudi za Kuponkota, Tosamo, Woodway, Mfashion, Eurosender ter druge.

Stavi na osebni pristop

Oglaševalskih agencij, ki delujejo na spletu, je sicer malo morje. Knehtl pravi, da ga od ostalih razlikuje »osebni pristop, s katerim lahko s stranko dosežemo izjemne rezultate«. Je tudi zagovornik fokusiranega dela. »Vedno sem verjel, da oseba na enkrat ne mora dobro opravljati desetih različnih stvari. Držim se , da delam manj projetkov in tiste bolj kakovostno,« dodaja. V dveh letih je z ekipo - trenutno jih je šest, načrtujejo pa tudi dodatne okrepitve - za svoje stranke ustvarili več kot 2,5 milijona evrov prihodkov.

Dvomi glede starosti in izkušenj

Kljub začetnemu uspehu pa se je Knehtl po lastnih besedah moral soočiti - podobno kot številni drugi podjetniki začetniki - s kar nekaj izzivi. »Pogosti dvomi so bili glede moje starosti in izkušenj, zato sem moral iti korak za korakom. Začel sem z manjšimi projekti ter zaračunaval nižje cene, da sem si pridobil ustrezne reference,« opisuje. Knehtl sicer meni, da okolje zelo počasi sprejema novosti in podjetja redkeje dajo priložnost mladim ter zagnanim podjetnikom.

Ker je na trgu veliko mladih podjetij s podobnimi izzivi, smo Knehtla še povprašali, kakšen je njegov nasvet za vse, ki si želijo uspeti: »Verjemite vase in nikoli, nikoli, nikoli ne odnehajte,« odgovarja.

11229908-990198574366120-174965798256205608-o-1-
Ožja ekipa

Še nekaj zanimivosti o Juretu:

Podjetniški zgled: Will Smith

Najljubša poslovna knjiga: Skrivnost. Prebral jo je kot 17-letni fant. Pravi, da mu je spremenila življenje, način razmišljanja. "Pogosto se rad vračam k njej, saj mi nauki pomagajo pri uresničevanju mojih ciljev."

Kava ali redbul? "Moja droga je šport, s katerim se ukvarjam vsak dan," odgovarja.

Koliko ur na dan delaš? Med 9 in 12 ur, šest dni v tednu.

Prevozno sredstvo: "Honda Civic. Letos nameravam kupiti nov avto".


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...