So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Mariborski študenti gradbeništva v postavljanju mostov med najboljšimi v Evropi

Čas branja: 1 min
18.04.2016  17:00
Slovenski fantje so dosegli četrto mesto pri ocenjevanju estetike, prvo mesto za učinkovito gradnjo, drugo mesto v kategoriji masa in šesto mesto pri ocenjevanju pomika. Skupno so se uvrstili na drugo mesto na mednarodnem tekmovanju postavljanja jeklenega mostu, ki je potekalo v Turčiji.
Mariborski študenti gradbeništva v postavljanju mostov med najboljšimi v Evropi

Obveščaj me o novih člankih:  

Študentje Fakultete za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru (FGPA UM) so osvojili drugo mesto v tekmovanju postavljanja jeklenega mostu. Dogodek, poimenovan Design and Construct, je potekal prejšnji teden, od leta 2007 pa ga organizira turška univerza Bogaziçi iz Carigrada.

Študentje gradbeništva, letos so prihajali iz 16 evropskih univerz, so tekmovali v projektiranju in izdelavi jeklenega mostu razpona šest metrov. Komisija je ocenjevala estetiko in edinstvenost, prav tako pa so merili maso mostu, čas gradnje ter vertikalni in horizontalni pomik.

most3.1460991550.png.o.480px.png

Odličen uspeh mladih inženirjev

Ekipo mariborskih študentov je sestavljalo šest študentov gradbeništva, ki trenutno obiskujejo prvi in drugi letnik magistrskega študija (smer gradbene konstrukcije in operativa): Rok Murko, Vid Lešič, Matic Ledinek, David Dobrotinsek, Mitja Furman in Miha Kodrič.

Slovenski fantje so dosegli četrto mesto pri ocenjevanju estetike, prvo mesto pri učinkovitosti gradnje (stroški oziroma čas sestavljanja), drugo mesto v kategoriji masa in šesto mesto pri ocenjevanju pomika. Skupno so se uvrstili na drugo mesto. Zmagala je sicer ekipa s turške fakultete Karadeniz Teknik.

most4.1460991580.png.n.720px.png

Od stabilnosti do ruševin

"Kljub začetni nervozi nam je sestavljanje steklo in končali smo zelo hitro, v 19 minutah. Sestavljanje smo končali kot druga ekipa po času, vendar še niso bili znani pribitki zaradi morebitnih prekrškov pri gradnji.

Po kosilu smo pričeli z obteževanjem mostov. Najprej so nam most obremenili v horizontalni (vodoravni) smeri s 35 kg. Naš pomik je znašal 0.97 milimetra, kar je bilo pod mejo 1.5 milimetra in s tem nismo imeli kazenskih točk. Nato je sledilo obteževanje v vertikalni smeri.

V sredini smo most obtežili z 1000 kilogrami in na eni četrtini razpona z 250 kilogrami. Obteževanje je potekalo tako, da smo na vozišče nalagali jeklene plošče. Po položeni zadnji plošči, je sledil manjši šok, saj so nam odmerili pomik 6.47 mm, kar je bilo več kot smo načrtovali. Zaradi pomika nad 5mm smo dobili pribitek kazenskih točk.

Po končanem obteževanju smo spremljali še druge mostove. Prišlo je tudi do porušitve mostu romunskih kolegov, pri katerem se je jasno pokazal problem stabilnosti (šolski primer uklona)."

most2.1460991876.png.n.960px.png



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...