So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Od odvodov do povedkov: učenje za maturo odslej tudi s pametnim telefonom

Čas branja: 2 min
30.03.2016  10:11
Mlada ekipa svežih študentov je za vse tiste, ki so jih letos nasledili pri reševanju maturitetnih izpitov razvila aplikacijo za lažje utrjevanje snovi. Z njo bi radi tudi zaslužili in tako lažje financirali nadaljnji razvoj in nove projekte.
Od odvodov do povedkov: učenje za maturo odslej tudi s pametnim telefonom
Vodja ekipe Rok Behin pravi, da bo aplikacija za dijake ostala brezplačna, zaslužiti pa nameravajo z oddajanjem oglasnega prostora podjetjem, za katere so srednješolci ciljna skupina.

Obveščaj me o novih člankih:  
Koto dodaj
Dragotin Kette dodaj
Josip Murn dodaj
Oton Župančič dodaj
Rok Behin dodaj

Začnimo s kratkim kvizom.

Poskušajte odgovoriti na nekaj spodnjih vprašanj. (Pravilne odgovore boste našli na koncu članka.)

Kosinus kota je enak razmerju med:

a. Kotu priležno kateto in hipotenuzo

b. Kotu priležno kateto in nasprotiležno kateto

c. Kotu nasprotno kateto in hipotenuzo

Kdo je v slovensko poezijo uvedel svobodni verz?

a. Dragotin Kette

b. Josip Murn Aleksandrov

c. Oton Župančič

Kdaj odvod nima ekstrema?

a. Vedno ima ekstrem

b. Kadar spremeni predznak

c. Kadar ne spremeni predznaka

Kako podčrtamo povedek?

a. S poševnimi črtami

b. Z vijugo

c. Z ravno črto

S zgornjimi in podobnimi vprašanji se nas je večina že spoprijela, spet druge pa zaključni maturitetni izpiti še čakajo. In čeprav se lahko maturantje ob uri resnice zares zanesejo zgolj in samo na lastno glavo, pa je njihova pot do boljših ocen s pomočjo tehnologije odslej malenkost bolj enostavna.

Ekipa AppAta, sestavljena iz novopečenih študentov, je ob še svežih maturitetnih spominih razvila aplikacijo Maturant. Gre za izobraževalni pripomoček v obliki kviza za ponavljanje in utrjevanje znanja pred rednim ocenjevanjem v šoli, še posebej pa pred maturitetnim preizkusom.

»Ker sem sam sorazmerno svež maturant, sem na lastne oči videl, kako obsežno je znanje, ki ga zahtevajo maturitetni izpiti in koliko stresa povzroča občutek nepripravljenosti,« o povodu za razvoj rešitve pravi Rok Behin, idejni vodja, ki v ekipi skrbi za koordinacijo in trženje. AppAta sicer sestavljajo še programerja Klemen Zaleznik in Jure Čekon ter oblikovalec Jan Veselič.

Trenutno pokriti trije glavni predmeti

Aplikacija trenutno pokriva zgolj tri predmete, slovenščino, matematiko in angleščino, ki so naprej razdeljeni v več poglavij - slovenščina, denimo, na slovnico in književnost, matematika na funkcije, množice, racionalna števila ... Skupaj je za uporabnike pripravljenih več kot 2000 vprašanj s tremi različnimi odgovori, izmed katerih je eden seveda pravilen. Behin obljublja, da bodo ostale predmete in vprašanja dodajali sproti.

»Dijakom želimo z uporabo aplikacije omogočiti, da bodo na maturi, kot tudi pri rednem ocenjevanju lahko nastopili bolj samozavestno, njihova priprava bo manj stresna in celo zabavna,« dodaja sogovornik, ki meni, da je vključevanje pametnih telefonov v proces utrjevanja znanja in dodatnega izobraževanja v današnjem času nujno potrebno.

aplikacija-maturant.1459331098.png.o.480px.png

Vse več uporabnikov

V tednu dni od objave aplikacije, so po besedah Behina zabeležili več kot tisoč uporabnikov, »številka pa se vsak dan poveča za nekaj sto uporabnikov«. Trenutno je aplikacija na voljo samo za pametne telefone z operacijskim sistemom android, lastniki naprav iOS in drugi pa lahko za zdaj do aplikacije dostopajo prek spletne strani, na kateri so v prvem tednu zabeležili več kot tri tisoč ljudi.

»Veseli smo pozitivnih odzivov, tudi dejstva da je 15 srednjih šol idejo že delilo na svojih uradnih socialnih omrežjih. Seveda pa si želimo da bi našo aplikacijo namestilo in uporabljalo vseh 80 tisoč dijakov v Sloveniji,« pravi Behin.

Zaslužiti želijo z oglaševanjem

Aplikacija je brezplačna in bo po trditvah sogovornika takšna tudi ostala. Poslovni model ekipe je v prodaji oglasnega prostora podjetjem, katerih ciljna skupina so dijaki.

»Strmimo k temu, da bi bili kratki in jedrnati, da jih lahko uporabniki zaznajo, niso pa moteči med uporabo. Ceno oglaševanja bomo prilagajali številu uporabnikov, posredni konkurenci, ki oblega isto ciljno skupino in povpraševanju po oglaševanju znotraj aplikacije,« dodaja Behin.

Cena mesečnega oglaševanja v aplikaciji Maturant bo prvi mesec znašala simboličnih 10 evrov. »To bo zaenkrat naš edini vir dohodkov, saj nikakor ne želimo, da bi uporabniki morali plačati za uporabo aplikacije, sredstva, ki jih bomo pridobili, pa želimo vložiti predvsem v nadaljnji razvoj aplikacije.«

Idej je še veliko

Idej za nadgradnje je namreč kar nekaj. Najprej bi avtorji aplikacije radi povečali obstoječo bazo vprašanj in dvignili njihovo kakovost z izločitvijo vprašanj, ki se uporabnikom ne zdijo koristna. V nadaljnjih fazah pa želijo uporabnikom ponuditi tudi drugačne smiselne načine za pridobivanje in utrjevanje znanja, jim ponuditi večigralno možnost ter jih motivirati z zbiranjem točk in nagrajevanjem najboljših uporabnikov.

»Vsekakor si v prihodnosti želimo s podobno platformo izdelovati aplikacije za tuje trge, vendar je večina dejavnikov odvisna od uspešnosti naše prve aplikacije. V rokavu imamo kar nekaj idej, ki pa naj zaenkrat ostanejo skrivnost,« še dodaja Behin.

(a,c,c,b)



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...