So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Zakaj inbound marketing radikalno spreminja dostop do kupcev

Čas branja: 2 min
18.03.2016  13:40
Namesto, da svoje prodajne oglase kažemo široki ciljni populaciji se inbound marketing osredotoča na ozke ciljne skupine, za katere so ti oglasi dejansko relevantni.
Zakaj inbound marketing radikalno spreminja dostop do kupcev

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Andraž Štalec dodaj
Google dodaj

Več kot 450 udeležencev oglaševalske konference inOrbit16 je pred dnevi prisluhnilo idejam za sodobne digitalne trženjske prijeme.

"Rdečo nit konference je predstavljal t. i. »inbound marketing«, ki v sebi združuje vse elemente nevsiljivega marketinga brez agresivnih prijemov, z dejanskim izkazanim interesom ljudi, ki se jih večkrat poslužuje klasični marketing," razlaga Andraž Štalec, direktor Red Orbit, oglaševalske agencije in organizatorja dogodka, ki nam je odgovoril še na nekaj spodnjih vprašanj.

Kaj je inbound marketing (IM) in kakšno težavo v oglaševanju rešuje?

Inbound marketing je nasprotje klasičnemu marketingu. Temelji na prilagajanju marketinga in oglaševanja potrebam potrošnikov. K potrošnikom pristopamo na nevsiljiv način z namenom reševanja njihovih težav in potreb. Vodimo jih skozi nakupni proces ter jih nesebično izobražujemo. S tem za potrošnika ustvarjamo dodano vrednost, ki se skozi čas prelevi v močnejšo vez med blagovno znamko in potrošnikom, ter posledično poveča verjetnost "nakupa".

V nasprotju s klasičnim marketingom, ki temelji na prekinjanju, inbound marketing temelji na povezovanju in pomoči potrošnikom. Na koncu se nakupni proces še vedno zaključi s prodajo, vendar je pot do tja za potrošnika pri inbound marketingu precej drugačna.

Kako inbound marketing zgleda v praksi?

Namesto, da svoje prodajne oglase kažemo široki ciljni populaciji, npr. prek televizijskih oglasov, se pri inbound marketingu osredotočamo na ozke ciljne skupine, za katere so ti oglasi dejansko relevantni. Klasični primer inbound marketinga je optimizacija spletnih strani za boljše pozicioniranje na Googlu in oglaševanje na Googlu kot spletnem iskalniku. Tam potrošnika ujemamo dejansko v trenutku, ko on izrazi potrebo, naša naloga pa je, da to potrebo potem tudi rešimo. Tukaj je vredno poudariti, da ni nujno, da so potrebe vedno komercialne narave (nakup izdelka). Potrošnik ima lahko potrebo po informiranju o določenem izdelku ali storitvi, to pa še ne pomeni, da bo v tem trenutku opravil nakup.

Drug primer inbound marketinga so tako imenovani transakcijski emaili. V tem primeru ne gre za masovne emaile, ki se pošiljajo ob določenem trenutku vsem potrošnikom v bazi, temveč za email sporočila namenjena zgolj enemu potrošniku. Ta se ponavadi pošljejo po tem, ko potrošnik naredi določeno akcijo na spletni strani, npr doda izdelek v košarico vendar nakupa ne opravi. V takem sporočilu lahko potrošnika prijazno spodbudimo k zaključku nakupa.

Kdo bi moral poznati inbound marketing?

Inbound marketing je v določeni meri uporaben prav za vse, saj radikalno spreminja kako pristopamo do potrošnikov. Trenutno je najbolj razširjen v panogah s kompleksnim ali daljšim nakupnim procesom, pri produktih z višjo vrednostjo, v B2B, finančnem in e-commerce sektorju.

stalec.1458304340.jpg.s.960px.jpg
Andraž Štalec

Ali je tovrstno oglaševanje dražje ali cenejše od ostalih, bolj splošno uveljavljenih oblik marketinga?

Inbound marketing spreminja način kako se podjetja lotevajo marketinga. Nikakor ni dražji, lahko pa je cenejši. Predvsem je potrebno razumeti, da inbound marketing daje poudarek tudi na druga področja (poleg oglaševanja), ki so bila v preteklosti precej zanemarjenja. To sta predvsem vsebina in analitika.

Kakšna znanja in veščine mora imeti ekipa, da se lahko gre inbound marketing?

Dober inbound marketing temelji na dobrem poznavanju nakupnega procesa potrošnikov, pripravi vsebin, ki potrošnikom dajejo dodano vrednost, prilagojenemu marketingu in napredni analitiki.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...