So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Kako je Bluejay na Kickstarterju v 12 dneh zbral 80 tisoč dolarjev

Čas branja: 2 min
09.03.2016  13:33
Najemite profesionalce, kjer je to potrebno, angažirajte socialno mrežo in bodite na voljo za podpornike. To je nekaj nasvetov ekipe Bluejay, ki je v zadnjih dneh "zakurila" Kickstarter.
Kako je Bluejay na Kickstarterju v 12 dneh zbral 80 tisoč dolarjev
Ekipa Bluejay je za stojalo in aplikacija že zbrala 80 tisoč dolarjev. A cilji so višji, pravijo.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Yahoo dodaj
Martin Mikeln dodaj
Nick Bartlett dodaj
Maja Voje dodaj

Ekipa Bluejay, ki je razvila pametno držalo za telefon v avtomobilu, je na Kickstarterju v 12 dneh zbrala 80 tisoč dolarjev in tako dosegla zastavljen cilj. Izdelek je med drugim prepričal tudi urednike priznanih mednarodnih medijev, kot so britanski GQ, Digital Trends in Yahoo Tech.

Naprava sicer vsebuje poseben čip, ki omogoča povezavo s telefonom in ga tako spremeni v pomočnika pri vožnji. Aplikacija med drugim vključuje bližnjice za klice in sporočila, »napreden sistem« navigacije po interesnih lokacijah in integracijo z glasbenimi aplikacijami oziroma internetnim radiem. Več v članku To je slovenska naprava, ki bo vse vaše navadne avtomobile spremenila v pametne.

Naslednji cilj: osvojitev Nemcev

»V tej fazi se za podporo projektom z večjimi zneski pogosteje odločajo tudi distributerji, lažje pa se je tudi dogovoriti za medsebojno promocijo in sodelovanje z ostalimi projekti,« pravi vodja projekta Martin Mikeln.

Največ, več kot 70 odstotkov, podpornikov sicer prihaja iz ZDA, sledijo Avstralija in Nova Zelandija, okoli pet odstotkov pa je Slovencev. »Še posebej nas veseli, da obstaja zanimanje za izdelek tudi na domačih tleh,« pravi Mikeln in dodaja, da se bodo do konca kampanje osredotočili na oblikovanje novih nagrad, s katerim želijo prepričati tudi več podpornikov iz Evrope, predvsem nemško govorečih držav.

bluejay2-ekipa1.1456408807.jpg
Glavna moža pri razvoju naprave. Levo vodja projekta Martin Mikeln, poleg pa novozelandski direktor podjetja Nick Bartlett

Vsem, ki se pripravljajo na pohod na Kickstarter, pa Maja Voje, koordinatorka marketinga pri projektu, svetuje naslednje:

- Nikoli se ne morete dovolj pripraviti na projekt. Kickstarter marketinško strategijo smo začeli pripravljati s prvim dnem razvoja izdelka. Poleti 2015 smo objavili pristajalno spletno stran in testirali odzivnost uporabnikov s Facebook oglasi, za katere smo porabili dva tisoč dolarjev. Denar, namenjen razumevanju »problem-solution fita« je bil zelo dobro porabljen. Z eksperimentom smo namreč identificirali optimalne oglase in slike ter predstavitvena besedila, s katerimi danes Bluejay oglašujemo na Kickstarterju.

- Najemite profesionalce (in določite dodatno variabilno plačilo). Če se boste znašali zgolj na zmogljivosti lastne ekipe, boste zelo težko vse naredili sami. Sicer lahko improvizirate s fotografijami, dosegom in obliko Kickstarter kampanje, veliko težje pa brez znanja uspešno opravite delo, s katerim se ukvarjajo profesionalne PR agencije. Včasih bo ekipo več stalo, če določenega denarja ne namenijo za najem profesionalcev. Mi smo najeli PR agencijo za ameriški trg, več pogodbenikov, ki so urejali komunikacijo, in video produkcijsko podjetje. Skupni stroški so znašali okoli 13 tisoč dolarjev + proračun za oglaševanje.

- Angažirajte svojo socialno mrežo, spoznajte se z mnenjskimi vodji na svojem področju. Nekaterim lahko ponudite tudi komisijski program prodaje, izjemno pozornost posvetite prijavi PR materialov in premislite tudi o oglaševanju - nam dobro služi predvsem Facebook in sponzorirane objave na ciljnih socialnih skupinah, je pa treba priznati, da že zaradi narave platforme in občutne razlike z nakupom v klasični internetni trgovini, pričakujte veliko manjše konverzije.

- Prosite prijatelje za pomoč, podporo in mnenje. Ko zaženete kampanjo, so razmere kaotične. A kljub temu priporočam, da obvestite svoje prijatelje in kolege, da ste v pogonu. Ne samo, da vas bodo spodbujali, v našem primeru je sedem mojih prijateljev izdelek tudi naročilo.

- Najboljši marketing = pomoč uporabnikov. Če nekdo izrazi interes za tvoj izdelek, se je potrebno zelo hitro odzvati. Od svojih kupcev se lahko naučite zelo veliko. Poslušajte jih!

- Usmerite sile v Kickstarter fane. Kickstarter vam po naših izkušnjah lahko prinese do 50 % prometa, ostale morate na stran pripeljati vi. Ker pa je ravno naravni promet iz Kickstarter strani tisti, ki obiskovalce tudi do 10x bolj verjetno spremeni v kupce, je pametno razmisliti, da se tudi oglaševanje usmeri v ljudi, ki ze poznajo to platformo množičnega financiranja ali pa so celo t.i. serijski podporniki.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...