So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Iz Domžal na Kickstarter s kolesarsko torbico, narejeno iz odpadnih zračnic

Čas branja: 2 min
04.03.2016  14:45
Kolesarska torbica Ziggie Bag je skoraj v celoti izdelana iz odpadnih kolesarskih zračnic. Mladi podjetniki prva prednaročila zanjo zbirajo na Kickstarterju.
Iz Domžal na Kickstarter s kolesarsko torbico, narejeno iz odpadnih zračnic

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Žiga Bauer dodaj
Kickstarter dodaj

Žiga Bauer, 26-letnik iz Domžal, je dobil idejo, kako z nekaj ročnih veščin, kreativnosti in smisla za posel nazaj povrniti uporabno vrednost že zavrženih zračnic.

Te so namesto na smetišče romale v njegovo klet, kjer je iz starih zračnic izdelal kolesarske torbe in jih opremil z baterijo za polnjenje telefona na kolesu ter lučko na sprednji strani torbice.

Vprašanje: Kaj narediti z vsemi zavrženimi zračnicami?

Mladi Domžalčan je sicer navdušen kolesar. Dela v družinskem kolesarskem centru, lani pa se je začel bolj intenzivno ukvarjati z uvozom in prodajo zračnic v Sloveniji. Pri tem je ugotovil, da preveč denarja »zmečemo« za izdelavo, prevoz in prodajo zračnic, ki jih potem kar hitro zavržemo. »Vsak teden se je zavrgla velika količina zračnic in gum. Vprašal sem se, kaj bi se dalo s tega narediti, saj gre za uporaben in trpežen material,« pravi.

Kako trpežen? Bauer razlaga, da narejeno torbico namažejo s sredstvom za večjo odpornost gume in trdi, da se dobro obnese tako na močnem soncu kot v nalivih dežja.

Ena ura za ročno izdelavo torbice

Za izdelavo ene torbice ekipa uporabi od dve do štiri zračnice. Proizvodnja bo po zagotovilih sogovornika potekala ročno v Domžalah. »Za izdelavo prototipa potrebujemo več kot eno uro, ta čas se bo kasneje skrajšal,« dodaja Bauer. Kaj pa, če bodo naročila presegla pričakovanja? »To so seveda pozitivne težave - v takem primeru bomo ekipo povečali in čim hitreje odreagirali. Smo mladi in zagnani - včasih nam manjka izkušenj, vendar se tako kot vsi ostali učimo na napakah. Predvsem pa bi radi izpostavili - to je naša strast, in smo izjemno fleksibilni in pripravljeni veliko delati.«

Na Kickstarter po prva naročila

Ekipa je začetek pomladi in z njo kolesarske sezone izkoristila za predstavitev na Kickstarterju. Na priljubljeni platformi za množično financiranje zbirajo 12 tisoč dolarjev. Če bodo uspešni, nameravajo denar porabiti za trenutne redne stroške in nadaljnji razvoj. (Tukaj lahko podprete projekt.)

Cena osnovne različice - take, ki gre pod sedež kolesa - je za najhitrejše podpornike (early birds) na Kickstarterju 19 dolarjev, 35 dolarjev medtem stane torbica brez baterije in lučke; 70 dolarjev pa torbica z LED lučko in baterijo. Prve torbice naj bi podpornikom začeli odpošiljati poleti.

ziggie-zag1.1457099103.jpg.w.960px.jpg
Na sprednjo stran torbice so dodali LED-diodo, ki lahko še poveča vidnost kolesarja v prometu tako, da nadomesti ali - še boljše - nadgradi osvetlitev samostojne sprednje luči kolesa.

Plan A in plan B

Na Kickstarterju sicer ciljajo predvsem na potencialne kupce iz ZDA in Avstralije, kasneje pa bo prodaja, vsaj tak je načrt, stekla tudi v trgovinah po Sloveniji. »Cilj so predvsem urbani kolesarji, ki so ekološko ozaveščeni, vendar pa so tudi modni privrženci. Tako želimo združiti ekologijo, šport in modo. Cilj pa so tudi vsi, ki jim je ekologija vodilo v življenju,« razlaga Bauer.

Ekipa ima pripravljen tudi načrt v primeru neuspeha na Kickstarterju - preusmeriti se izključno na slovenski trg in zagnati prodajo v slovenskih kolesarskih centrih ter se potem počasi širiti na mednarodni trg.

Kaj smo se naučili pri pripravi na kampanjo

"Zelo pomembna je prava ekipa, ki verjame v to kar dela. To namreč zelo olajša zadevo, ker se lahko zanesemo drug na drugega in smo fleksibilni ter takoj odreagiramo. Žrtvovati moraš veliko časa, prostega časa, in zato je pomembno, da imaš prave ljudi.

O vašem izdelku morate povedati čim več ljudem - vsak pozna nekoga, za kogar ti sploh ne veš in ti lahko pomaga. Dober PR je tako bistvo v tem svetu, kjer se prodaja že čisto vse."


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...