So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

To je slovenska naprava, ki bo vse vaše navadne avtomobile spremenila v pametne

Čas branja: 2 min
25.02.2016  15:36
Start-up The Kiwi Factory je razvil avtomobilsko držalo za pametne telefone in povezano aplikacijo, s katero lahko med drugim enostavno uporabljate navigacijo ali prostoročno telefonirate. Ekipa za napravo na Kickstarterju zbira 80 tisoč dolarjev.
To je slovenska naprava, ki bo vse vaše navadne avtomobile spremenila v pametne
Ekipa Kiwi Factory za stojalo in aplikacija Bluejay zbira 80 tisoč dolarjev na Kickstarterju.

Obveščaj me o novih člankih:  

»Vsak avtomobil bo odslej lahko pameten,« trdi ljubljanska ekipa podjetja The Kiwi Factory, ki jo vodi novozelandski podjetnik Nick Bartlett.

Razvili so namreč bluejay, avtomobilsko držalo za pametni telefon. Naprava vsebuje poseben čip, ki omogoča povezavo s telefonom in ga tako spremeni v pomočnika pri vožnji. Z izdelkom se ekipa predstavlja na Kickstarterju, kjer zbira 80 tisoč dolarjev, v primeru uspeha pa namerava z denarjem vzpostaviti proizvodnjo.

Tukaj lahko podprete projekt.

Kaj omogoča aplikacija

Bluejay po besedah vodje projekta, Martina Mikelna, ne nadomešča obstoječih funkcij, kot je denimo prostoročno telefoniranje, ampak jih »dopolnjuje in omogoča lažje ter varnejše rokovanje z njimi«.

Aplikacija med drugim vključuje bližnjice za klice in sporočila, »napreden sistem« navigacije po interesnih lokacijah in integracijo z glasbenimi aplikacijami oziroma internetnim radiem.

Rešitev uporabnika tudi avtomatično opomni pred iztekom plačane parkirnine, priporoča tlak v pnevmatikah, v primeru nesreče samodejno pošlje sporočilo ali opravi klic na prednastavljeno številko ter omogoča povezavo s pametnim domom.

bluejay2-ekipa1.1456408807.jpg
Glavna moža pri razvoju naprave. Levo vodja projekta Martin Mikeln, poleg pa novozelandski direktor podjetja Nick Bartlett

"Tehnologija v avtomobilih hitro zastara"

Na naš pomislek, da novejši avtomobili nekatere izmed zgoraj omenjenih rešitev že vsebujejo, Mikeln odgovarja, da tovrstne rešitve vendarle niso najnaprednejše.

»Razvoj in testiranje avtomobila traja tudi od pet do sedem let. Toliko je potem stara tudi vgrajena tehnologija. Novi modeli telefonov pa na trg prihajajo vsakih šest mesecev, kar pomeni, da z integracijo avtomobila in mobilnega telefona avtomobilu 'dodamo' veliko naprednejše možgane, ki se zlahka posodabljajo in nadgrajujejo - z menjavo telefona,« razlaga Mikeln.

Kot še eno izmed konkurenčnih prednosti, sogovornik izpostavlja tudi pameten čip, ki lahko zazna oddaljenost telefona. »Tako naprava uporabniku omogoča, da lahko najde svoj avto tudi v podzemni garaži ali pa telefon v avtu.«

bluejay1.1456407873.png.w.960px.png
Naprava uporabnika med drugim avtomatično opomni pred iztekom plačane parkirnine

Glavni kupci: ameriški mladi moški

Z razvojem produkta se ekipa ukvarja od lanskega aprila, vzporedno pa so raziskovali trge in potencialne uporabnike. Kar malce stereotipno, pravi Mikeln, so največ zanimanja za bluejay izkazali moški, stari med 25 in 35 let; navdušenci nad avtomobili in visoko tehnologijo. Glavni trgi so ZDA, pa tudi nemško govoreče države, Skandinavija in Azija.

Pa cena? Najhitrejši na Kickstarterju (tako imenovani early birdi) bodo napravo lahko kupili za 99 dolarjev, v maloprodaji pa bo stala 119 dolarjev. »Za primerjavo - podobno oblikovana držala za telefon so le nekaj deset evrov cenejša. Bluejay pa ni samo držalo, ampak pametna naprava,« trdi Mikeln.

Greste na Kickstarter? Upoštevajte naslednje!

- »Potrdite« izdelek (maržo, ciljno skupino, funkcionalnosti) s testno kampanjo, prek intervjujev, pogovorov z mnenjskimi voditelji.

- Datum začetka kampanje določite glede na dosežene vmesne cilje: število kontaktiranjih medijev, število zbranih e-mailov, končne slike in besedilo, potrjen projekt iz strani Kickstarterja.

- Več nasvetov najdete v članku Juhej, uspelo nam je na Kickstarterju. Kaj pa zdaj?.

Zanimanje distributerjev

Če bo kampanja uspešna, ekipa obljublja, da bo naprave podpornikom dostavila letošnjega julija. Načrti pa so še višji. »Že v času testne kampanje je bilo izkazano zanimanje za distribucijska in promocijska sodelovanja. Pripravljamo tudi prototipe, da bo napravo možno oznamčiti z drugo blagovno znamko,« pravi sogovornik.

Seveda se bo prodaja preselila tudi na splet. Mikeln dodaja, da so odprti tudi za druge distribucijske kanale. »A ključno ostaja, da se stalno učimo od kupcev in izboljšujemo izdelek, njegovo predstavitev in komunikacijo s kupci, kar najlažje naredimo preko direktnih kanalov, kot je splet, ki ponuja čudovito analitično okno v poznavanje kupcev. Nenazadnje smo še vedno geeki in obožujemo podatke,« še pravi.

Kdo so kiviji

The Kiwi Factory je podjetje s sedežem v Londonu, ki ima v Sloveniji svoj raziskovalno-razvojni center, lastnik pa je novozelandski 30-letni Nicholas Bartlett. Bartlett je zgradil in bogato prodal že več podjetij.

Zadnji njegov start-up pred Kiwi Factory se je ukvarjal z razvojem programske opreme, s katero podjetja z mobilnimi delavci nadzorujejo in urejajo aktivnosti na terenu, izdajajo predračune in fakture. V Slovenijo ga je pripeljala ljubezen, zadržal pa podjetniški potencial.

Več, tudi o izkušnji Bartletta s slovenskimi bankami, v člankih Novozelandec v Sloveniji: Potrebujete več bogatih ljudi in Kako je uspešen novozelandski podjetnik v Sloveniji odprl R&R center.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...