So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Najpodjetniška ideja: Portal 1click2sport.com vas s kavča preusmeri v športne dvorane

Čas branja: 3 min
21.02.2016  22:30
Rekreativni športniki si lahko rezervirajo vadbo, športni centri pa zapolnijo svoje proste zmogljivosti
Najpodjetniška ideja: Portal 1click2sport.com  vas s kavča preusmeri  v športne  dvorane
S preprosto rezervacijo različnih vadb bi radi mlade motivirali, da kavč zamenjajo za šport in dobro družbo. Tako pravi vodja ekipe portala 1click2sport.com Jure Cerar, ki rekreativno teče, kolesari, plava, planinari, igra badminton in odbojko.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Jure Cerar dodaj

Start-up podjetje Internacionalni šport razvija rezervacijski portal 1click2sport.com (šport na klik), ki povezuje mlade rekreativne športnike z več kot 130 športnimi centri po Sloveniji. Športniki lahko na portalu kadarkoli rezervirajo prost termin za vadbo brez članarine, pogodb in dodatnih vezav. Portal športnim centrom pomaga zapolniti proste termine, pridobiti nove stranke in avtomatizirati vodenje recepcije.

Denimo, da vas zanima, kje v Ljubljani lahko v tem tednu opravite trening bootcampa. »To vadbo vpišite v iskalnik portala 1click2sport.com in izvedeli boste, kateri športni centri iz naše baze jo ponujajo v prestolnici. S klikom na vsakega ponudnika dobite urnik vseh vadb. Ko izberete ponudnika in termin vadbe, ga z nekaj kliki rezervirate in plačate,« pojasnjuje Jure Cerar, direktor Internacionalnega športa. Na željo športnih centrov ne objavljajo primerjave ponudb in cen različnih ponudnikov. Razlog: vadbe se po dolžini, pristopu vaditeljev in tudi ceni preveč razlikujejo, da bi jih lahko neposredno primerjali.

 

 

Udobno in ceneje do rekreacije

 

Portal 1click2sport.com rekreativnim športnikom ponuja nenehen vpogled v razpoložljive termine različnih vadb, akcije, popuste in ponudbe v zadnjem hipu (last minute), on-line prijavo in brezplačno članarino. Na portalu lahko spremljajo svoj napredek pri športu, iščejo partnerje za vadbo in soigralce za badminton, tenis, košarko, odbojko, nogomet in druge ekipne športe. Na portalu lahko kupijo tudi smučarsko karto, tečaj športnega plezanja ali plesa ob drogu, plavanje, tudi masažo in savno. »Ciljamo na rekreativne športnike od 19. do 35. leta, ki se ukvarjajo z različnimi športi, si želijo znižati stroške in poiskati družbo za rekreacijo,« razlaga Jure Cerar.

150

milijonov evrov na leto zapravimo v Sloveniji za rekreacijo.

4,7

milijarde evrov na leto za rekreacijo zapravijo na nemško govorečih trgih.

 

 

Prehod v digitalno vodenje športnega centra

 

Da športni centri ne bi veliko časa in denarja izgubljali z urejanjem administracije o strankah in bi se lahko bolj posvetili poslu ter iskanju novih strank, je Cerarjeva ekipa razvila sistem, ki avtomatizira rutinska opravila, kot so vpis novih strank, plačila, nakupi kart, prijave in odjave, opomniki za plačila in obveščanje strank o spremembah ali odpovedih vadbe. »S tem vodenje centra tako optimiziramo, kot da bi imeli dodatnega zaposlenega na recepciji, ki bi delal vse dni v letu. Ker je evidenca prijav na vadbo avtomatizirana, je manj napak kot pri ročnem seznamu prijav na trening,« ponazarja Cerar.

Na njihovo platformo lahko športni center prenese svojo celotno organizacijo - od ponudbe in urnikov vadb do vodenja zaposlenih in blagajne. Športni center tako dobi pregled nad tem, kdo kdaj dela in koliko prihodkov ustvari, kateri vaditelj ima največ ali najmanj obiska, ob katerih dnevih je obisk večji ali manjši ... Osnovni paket za e-vodenjem športnega centra stane od 19,9 evra na mesec.

 

 

Zaračunajo provizijo za vsako rezervacijo vadbe

 

»Naš poslovni model je vezan na povečanje obiska in s tem prihodkov športnih centrov. Za vsako rezervacijo vadbe prek našega portala športnim centrom zaračunamo provizijo, brezplačno pa jim objavimo ponudbo in urnike vadb,« pravi Cerar. Uporaba portala je za športnike brezplačna.

 

 

Skoraj 11 tisoč uporabnikov in 230 različnih ponudb

 

Vsaj en nakup prek njihovega portala je doslej opravilo blizu 11 tisoč različnih uporabnikov. Največ novih uporabnikov pride po priporočilu drugih, ki so 1click2sport.com že preizkusili. Lani so za nagrajevanje zvestih uporabnikov razvili priporočilni sistem »povabi prijatelja«, s športnimi centri pa se dogovarjajo, da bi novim uporabnikom portala ponudili brezplačno rekreacijo en mesec na leto.

Trenutno je na portalu objavljenih okoli 230 različnih ponudb za šport in rekreacijo, ki jih pripravlja več kot 130 športnih centrov iz 28 krajev po Sloveniji. Od oktobra lani, odkar je v uporabi beta različica sistema 1click2sport.com, so pridobili več kot 40 novih športnih centrov. Jeseni načrtujejo prehod iz testne uporabe v produkcijo prodajne različice. Stroške razvoja, ki traja 14 mesecev, Cerar ocenjuje na dobrih 70 tisoč evrov. »Najtežje je bilo uskladiti posebnosti različnih športov in različne metode dela športnih centrov v enem sistemu,« priznava.

Razvoja portala so se lotili, da bi sami lažje našli soigralce za tedenske športe, potem pa so začeli razmišljati o sistemu, kjer bi prek spleta preverili proste termine za vadbo in jih rezervirali. Uporabniki si lahko na njihovem portalu sestavijo ekipo, uskladijo termin igre in pri tem obudijo stike s starimi prijatelji ali spoznajo nove.

 

 

Širitev v Avstrijo in Nemčijo

 

Za rekreacijo po Cerarjevih besedah v Sloveniji vsako leto zapravimo okoli 150 milijonov evrov, na nemško govorečih trgih pa okoli 4,7 milijarde. Tudi zato Cerarjevo ekipo mika širitev najprej v Avstrijo, potem pa tudi v Nemčijo. »Najprej bi radi pokrili ves slovenski trg in usposobili ekipi v Avstriji in Nemčiji, da bi vse korake pri 1click2sport.com uskladili z avstrijskimi in nemškimi predpisi,« pravi Jure Cerar. Za prodor na oba tuja trga potrebujejo od 180 do 200 tisoč evrov in iščejo vlagatelja, ki ima izkušnje s prehodom iz papirnega v digitalno poslovanje pri storitvah.

 

1click2sport.1456076562.jpg.n.600px.jpg

 


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...