So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Nizkocenovci.si bodo rasli s 300 tisoč evri češko-bolgarskih vlagateljev

Čas branja: 2 min
01.02.2016  12:03
Matej Gaser z ekipo ob novi investiciji spreminja strategijo; ne samo s poceni leti, uporabnikom bodo do želenega cilja pomagali z najcenejšo možno kombinacijo raznovrstnih prevoznih sredstev.
Nizkocenovci.si bodo rasli s 300 tisoč evri češko-bolgarskih vlagateljev

Obveščaj me o novih člankih:  

Ekipa Nizkocenovci.si, ki razvija istoimensko platformo za preprosto iskanje poceni letov, je lani decembra prejela 300 tisoč evrov svežega denarja. Potencial sta prepoznala bolgarski sklad in stari prijatelj slovenskih start-upov Launchub ter češki sklad Credo Ventures, ki je med drugi investiral tudi v TVBeat Roberta Farazinija.

Po besedah Mateja Gaserja (na sliki zgoraj), vodje mladega podjetja, investicija ceno podjetja postavlja na 1,5 milijona evrov. »Do zadnjega vložka je bilo v projekt vloženih že okoli 200 tisoe evrov sredstev. Od tega polovica denarnih, polovica pa je v obliki tehnologije,« razlaga. Start-up sta sicer podprla tudi poslovna angela Branko Drobnak in Borut Rismal, novembra 2014 pa so prejeli še 50 tisoč semenskega kapitala Slovenskega podjetniškega sklada.

Investicija za razvoj izdelka in prodor na trg

Denar bodo, tako Gaser, namenili za tehnični razvoj platforme, prodor na trg in pa testiranje ter optimizacijo izdelka. »Dokazati želimo, da poslovni model, ki smo ga postavili, deluje. Načrtujemo, da bomo potem potrebovali novo, višjo investicijo, ki nam bo omogočila nadaljnjo rast,« dodaja sogovornik.

Kako deluje

Nizkocenovci.si (na tujih trgih GoAvio.com) uporabnikom omogoča, da na enem mestu poiščejo najugodnejši in pa tudi najbližji polet do izbranega kraja med različnimi ponudniki nizkocenovnih poletov po Evropi in širše.

Deluje tako, da v iskalnik vpišemo izhodišče, na primer Ljubljana, in želeni cilj, na primer Berlin. S klikom na Išči se nam odprejo najbližje direktne nizkocenovne povezave do iskanega mesta. Zatem dobimo pregled cen na določene dneve v mesecu. Nato izberemo dan in dobimo vse polete na tisti dan. Izberemo polet, ki pristane v košarici. Po isti poti poiščemo še povratni polet in ga spet damo v košarico.

Uporabnikov več tisoč, a cilji so veliko višji

Odziv je po besedah Gaserja zelo dober - obe spletni strani mesečno obišče okoli 12 tisoč uporabnikov. A to ni dovolj. »Pridobiti želimo tisočkrat več uporabnikov, kot jih imamo zdaj.«

Novi cilji pa zahtevajo tudi spremembo poslovne strategije. »V tem poslu je tekmovanje z večjimi igralci, kot sta Skyscanner in Kayak, ki imata več sto milijonov uporabnikov mesečno, praktično nesmiselno, saj imajo že zelo optimiziran poslovni model,« pravi Gaser. Namesto krvavega boja z velikani, se bo ljubljanska ekipa zato posvetila vzpostavitvi sodelovalnega odnosa. »Njihovim uporabnikom bomo ponudili to, kar ponujamo našim.«

nizkocenvci1.1454323416.jpg.o.480px.jpg

S kombiniranjem vlakov in avtobusov do še nižje cene

Hkrati se želijo v bližnji prihodnosti pozicionirati ne zgolj kot iskalnik najcenejših letov, ampak na splošno najcenejšega potovanja do želene destinacije.

»Nizkocenovne lete bomo združevali z vlaki in avtobusi. Uporabnik bo tako ob iskanju za let dobil tudi kombinacijo, ki je cenejša od obstoječih letov.

Primer, če uporabnik potuje iz Sofije do Stuttgarta je trenutni najcenejši let Lufthanse za okoli 140 evrov. Naša rešitev je, da najdemo bližnji poceni let ter ga povežemo z direktnim vlakom do Stuttgarta. S tem prihranimo potniku veliko denarja, poleg tega ga vlak pripelje neposredno v središče mesta,« pojasnjuje Gaser. Model trenutno preizkušajo na nemškem trgu.

Načrtujejo milijonske prihodke

Poslovni model temelji prav na prodaji omenjenih kombinacij z dodano maržo. Gaser pričakuje, da se bodo uporabniki za tovrstno optimizacijo odločili v »nekaj odstotkov« primerov.

Ekipa za letos sicer načrtuje okoli 15 milijonov evrov prihodkov, v 2017 pa 20 do 30-odstotno mesečno rast. Ekipo trenutno sestavljajo trije, iščejo pa nove programerje in pa pomoč pri administraciji ter razvoju posla.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...