So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Nov velik izziv za banke: mladi jih ne marajo

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
banke   dodaj
Mladina dodaj
Kickstarter dodaj
Paypal dodaj
Apple dodaj
 
Čas branja: 1 min
25.01.2016  14:27  Dopolnjeno: 29.01.2016 09:27
Nov velik izziv za banke: mladi jih ne marajo

Obveščaj me o novih člankih:  
banke   dodaj
Mladina dodaj
Kickstarter dodaj
Paypal dodaj
Apple dodaj

Banke po svetu se po 7 letih velike krize počasi postavljajo na noge. Danes jih večina že lažje diha in likvidnostne težave so se pri številnih prevesile v na prvi pogled čudno stanje presežne likvidnosti. Če zelo poenostavimo: banke imajo zopet denar, a zdaj ne vedo, kam z njim.

Kreditiranje podjetij je težavno. Poostrene zahteve upravljanja s tveganji v gospodarstvu, kjer se številna podjetja še soočajo s posledicami velike krize, ovirajo izdajo novih kreditov. Tako bi se bilo smiselno osredotočiti na maloprodajo, trg fizičnih oseb, tu pa se že kažejo znaki nove bančne krize. Mladina velikih finančnih institucij preprosto ne mara. Nekateri strokovnjaki menijo, da je stanje še hujše in da jim je zanje popolnoma vseeno.

Milenijci so generacija, ki na življenje, gospodarstvo in storitve gleda povsem drugače od svojih predhodnikov. Delovna mesta menjajo na 3 leta ali manj. Namesto 15 let delovne dobe pri enem delodajalcu in jubilejne nagrade je njihov cilj vedno pogosteje odhod v tujino, preskok v podjetniške vode in ustvarjanje novih in nepreizkušenih poslovnih modelov.

Drugače razmišljajo tudi o denarju in financiranju. V zadnjih letih se je med to generacijo razširila uporaba alternativnih finančnih poti. Pojavil se je Bitcoin, ki, čeprav ni tako razširjen, da bi ogrozil bančno poslovanje, ne bi mogel uspeti 5 let prej. Vedno več je tudi malih ponudnikov finančnih storitev, ki sicer bank neposredno ne ogrožajo, a spodkopavajo posamezne segmente njihovega poslovanja. Milenijci tako financiranje poslovnih priložnosti iščejo na Kickstarterju, plačujejo prek PayPala, vedno več jih je tudi pripravljenih uporabljati finančne ali plačilne storitve, ki jih razvijajo Apple, Google in podobna podjetja. Ta vedno večja in vedno pomembnejša demografska skupina je postala popolnoma nezdružljiva s svetom bančnih poslovalnic in vrst pred okenci.

Kako se banke prilagajajo? Kje so priložnosti? Kaj zahtevajo mladi?

Celoten blog si lahko brezplačno preberete na spletni strani Poslovna preobrazba.

O avtorju:

gregor-kovacic.1454055650.jpg

Gregor Kovačič je direktor prodaje storitev v slovenskem Microsoftu. Zadnjih deset let se ukvarja s svetovanjem in prodajo rešitev in storitev velikim slovenskim podjetjem, predvsem bankam. Je strokovnjak za velike projekte s področja IT-ja, kar uspešno dopolnjuje z znanjem s področja ekonomije in financ/bančništva. Njegove misli so usmerjene v prihodnost bančništva, transformacijo bank in njihovo pripravljenost na izzive, ki jih čakajo v prihodnosti.

Microsoft je pokrovitelj projekta Startaj.si.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...