So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Bo zaradi slovenske aplikacije po svetu več pospravljenih sob in umite posode?

Čas branja: 2 min
06.01.2016  09:26
Ekipa Homey z aplikacijo, ki družine na zabaven način pritegne k opravljanju hišnih opravil, cilja predvsem na ameriške mame.
Bo zaradi slovenske aplikacije po svetu več pospravljenih sob in umite posode?
Homey sta ustanovila ekonomist in programer Sašo Pompe (desno) ter komunikologinja Sanja Zupan. V ekipi sta tudi programerja Vid Starič (levo) in Sandi Mihelič, pomagajo pa jim še grafični oblikovalec in oblikovalec uporabniške izkušnje ter spletni programer in blogerka, ki skrbi tudi za družbena omrežja.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Sanja Zepan dodaj
ABC dodaj
BTC City dodaj
IBM dodaj
Microsoft dodaj

Pogost pojav v številnih družinah po vsem svetu: mama pride domov in vidi razmetano sobo ali umazano posodo. Številna opozorila pri otrocih običajno dosegajo omejene učinke, pomanjkanje motivacije je očitno.

»V mnogih družinah hišna opravila povzročajo konflikte, otroci pozabljajo na svoje zadolžitve, starši pa jim morajo za vsako stvar reči večkrat. To v družinah ustvarja negativno ozračje, družinski člani pa svoj dragocen čas, ki bi ga lahko izkoristili za zbliževanje, porabijo za prepire in zamere,« nas dopolni Sanja Zepan, članica ekipe Homey.

Izboljšan instagram za družine

Sogovornica sicer pravi, da imajo za tovrstne in nepotrebne tegobe rešitev. Razvili so namreč mobilno aplikacijo, ki družinam omogoča nastavljanje in dokončevanje opravil s pomočjo fotografij. Primer: mama fotografira razmetano sobo in določi opravilo otroku, ki prek aplikacije dobi opozorilo. Ko sobo pospravi, to prek nove fotografije sporoči mami.

A še vedno - zakaj bi bili otroci kljub uporabi mobilne tehnologije in zgolj zaradi pošiljanja fotografij kakorkoli bolj motivirani za opravljanje hišnih opravil? »Aplikacija je zato zasnovana v obliki tekmovanja. Posamezni člani so namreč za vsako opravljeno nalogo nagrajeni, ves čas pa se beleži lestvica najbolj pridnih,« odgovarja Zepanova.

Glavni trg je ameriški

Ekipa, tudi članica ljubljanskega pospeševalnika ABC, ki ga podpirajo BTC City, IBM in Microsoft, je aplikacijo pred dnevi izdala v Googlovi in Applovi trgovini. Rešitev je za zdaj še brezplačna za uporabo, jo je pa že testiralo okoli 500 družin, večinoma iz ZDA. »S prvimi uporabniki smo že vzpostavili dobre odnose in zgradili skupnost. Veliko je tudi blogarjev, s katerimi načrtujemo marketinške kampanj,« dodaja sogovornica.

Trg je ogromen, saj lahko aplikacijo uporablja praktično vsaka družina z mobilnimi napravami. Na začetku se bo Homey sicer osredotočil na družine, ki imajo vsaj dva otroka, stara med deset in 15 let, in vsaj eno mobilno napravo na osebo.

homey-app.1452069177.png.o.480px.png

Od konkurence jih loči enostavnost

Konkurenca obstaja, nenazadnje se z rešitvami za deljenje fotografij ukvarjajo pri milijarde dolarjev vrednih start-upih, kot so Instagram, Pinterest in Snapchat. »Smo pa edini, ki smo prevzeli komunikacijo s fotografijami. Prav tako se konkurenca osredotoča, ali zgolj na starše in so njihovi izdelki preveč kompleksni za otroke ali pa zgolj na zelo majhne otroke, katerim morajo pri uporabi aplikacije pomagati starši«.

Študentske težave, študentske rešitve

Ideja za aplikacijo je sicer nastala zaradi težav, ki so jih imeli s sostanovalci v študentskih časih. »Pogosto smo se prepirali, čigave so zadolžitve in kdo prispeva premalo,« se spominja Zepanova. Razvoj prve različice aplikacije je bil zato usmerjen z mislijo na nezadovoljne študente, a se je po njenih besedah kmalu izkazalo, da je pravi trg drugje: pri tehnološko ozaveščenih družinah, ki imajo dovolj papirnatih seznamov opravil na stenah ali hladilnikih.

Stroške razvoja sogovornica težko ocenjuje, jim je pa začetni finančni položaj zagotovo olajšalo 42 tisoč evrov semenske investicije P2. Čeprav bo pot v domove družin po vsem svetu zahtevala še veliko dela in denarja, pa je prijetna potrditev za mlado ekipo prišla konec oktobra, ko je bila njihova rešitev na tekmovanju na evropski konferenci za informacijsko-komunikacijske tehnologije v Lizboni nagrajena za najboljšo poslovno idejo.

Najprej lasten žep, nato investitorski

Vlagatelje kot nove strateške partnerje bodo medtem začeli iskati v prihodnjem letu. Po besedah Zepanove bodo prvi prodor na trg financirali z lastnimi sredstvi, »nato pa se bomo, če bo šlo vse po načrtih, vključili v pospeševalnik na trgu, kjer bo največ uporabnikov«.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...