So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

V digitalnem svetu prodajalci potrebujejo pomoč

Čas branja: 1 min
28.12.2015  10:55
V digitalnem svetu prodajalci potrebujejo pomoč

Obveščaj me o novih člankih:  

Digitalni svet je težko opredeljiv koncept, a za potrebe tega zapisa predvidevajmo, da opisuje družbo in poslovno okolje, v katerem so uporabniki povezani z neskončnimi količinami informacij na spletu, en z drugim in s ponudniki vseh vrst storitev in izdelkov.

V takšnem svetu je poleg temeljitih sprememb v procesih nakupnega odločanja, o katerih je pred kratkim pisal kolega Gregor Potočar, prišlo tudi do velike spremembe v samih storitvah in izdelkih, ki jih podjetja svojim strankam ponujajo. Vedno zahtevnejše stranke poleg preprostega dostopa do informacij, prilagojenih njihovim potrebam, pričakujejo tudi prilagojene izdelke.

Podjetja izbirajo med več ravnmi storitev, plačili na uporabnika ali zakupljeno količino uporabe, paketi več izdelkov, navadno pa nakup tehničnih izdelkov in storitev spremlja še storitev namestitve, prilagoditve na delovno okolje kupca in izobraževanje zaposlenih za uporabo novih rešitev.

Prodaja se v novem okolju sooča z vedno bolj težavnim delom. Preproste prodajne priložnosti se spreminjajo v projekte, ki zahtevajo poglobljeno razumevanje stranke in natančno poznavanje meja in zmogljivosti izdelka. V takšnem okolju se prodajalec težko znajde. Še posebej je to težko v podjetjih, kjer mora dosegati prodajne kvote in vedno znova pridobivati nove stranke.

Prodaja se v novem okolju sooča z vedno bolj težavnim delom. Ker se prodajalec vse težje znajde, potrebuje pomoč. Ampak, koga?

Celoten blog si lahko brezplačno preberete na spletni strani Poslovna preobrazba.

O avtorju:

barbara-domicelj.1451296378.jpg

Barbara Domicelj je direktorica prodaje za področje velikih podjetij v Microsoftu Slovenija. Ima 15 let izkušenj z uspešnim vodenjem prodaje, predana je k doseganju rezultatov in naklonjena timskemu delu. V Microsoftu je že več kot deset let zaposlena na različnih položajih, povezanih s prodajo in skrbništvom srednjih in velikih podjetij ter javne uprave.

Microsoft je pokrovitelj projekta Startaj.si.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...