So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

»To je najina sanjska služba«

Čas branja: 2 min
22.12.2015  09:29
»Nikoli nisva in ne bova čakala, da delo najde naju, temveč si ga poiščeva sama. Ne moreva biti pri miru in ne bova se ustavila,« pravita mlada filmarja.
»To je najina sanjska služba«
Tina Lagler in Blaž Miklič se preizkušata v svetu video produkcije.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Tina Lagler dodaj
Blaž Miklič dodaj
Kickstarter dodaj
YouTube dodaj

Pred letom dni sta si Tina Lagler in Blaž Miklič, ki sestavljata video produkcijo OSM Films, zastavila izziv - vsak teden v 2015 posneti minuto dolg video. O čem pa? »Vse kar nama pade na pamet,« pravita. Leto se počasi izteka, s tem pa tudi projekt. Zadnji posnetek bosta predstavila 9. januarja, ko se bodo v lokalu Pritličje v Ljubljani na premieri ob tem odvrteli prav vsi.

Sogovornika razlagata, da je serija tedenskih prispevkov pravzaprav ogledalo spreminjanja pokrajine, letnih časov, ljudi in enkraten vpogled, kaj se da ustvariti. Tako sta med drugim posnela peko kruha in risanje grafik na steklo, bila sta na trgatvi, se pridružila kolesarjem na nočni dirki, obiskala mačje zavetišče, posnela zakulisje kratkega animiranega filma, Ljubljano pozimi, poleti in jeseni, jutranji Rovinj na vrhuncu poletne vročine, divjo Kreto ...

»Pri tem sva raziskovala, opazovala, ustvarjala in se učila. Izdatno sva nadgradila tudi najino filmsko znanje, vključno z organizacijo in post produkcijo,« razlagata Miklič, inženir video produkcije, in Laglerjeva, po izobrazbi sicer novinarka.

»Počasi se odpira«

Par vodi majhno video produkcijo. Doslej naročnikov še nista imela veliko, se pa njunih besedah »počasi odpira«. In četudi je bil zgoraj omenjeni projekt nekomercialne narave, se sogovornika zavedata, da je v današnjem svetu potrebno, da te pozna čim več ljudi, ki jasno vedo, s čim se ukvarjaš in kakšno storitev ponujaš.

Letos sta sicer že posnela dva Kickstarter spota, YouTube oglas, tri promocijske spote za enega izmed slovenskih medijev, predstavitveni spot za mladega arhitekta, lani pa še promocijsko video za manjšo oglaševalsko agencijo. »Vse, kar sva zaslužila sva, bodisi vložila v opremo bodisi v projekt tedenskih posnetkov - za potne stroške, malico, glasbo, rekvizite. Sama sem imela v prvi polovici leta še službo, zaradi česar je bilo nekoliko lažje, vendar sva sklenila, da se temu oba posvetiva z vsem bitom, saj si želiva s tem služiti kruh. To je najina sanjska služba,« dodaja Laglerjeva.

EYES-osm-003-.1450772769.jpg.w.960px.jpg

Cilj so igrani in dokumentarni filmi

Od snemanja želita sogovornika enkrat v bližnji prihodnosti tudi preživeti in živeti. »Nisva še tam,« priznavata. V isti sapi pa: »Nikoli nisva in ne bova čakala, da delo najde naju, temveč si ga poiščeva sama. Ne moreva biti pri miru in ne bova se ustavila.« Pravita, da bosta nadaljevala z bolj dokumentarnimi ali igranimi filmi, vmes pa poprijela za kakršnokoli delo, naj bodo to oglasi, predstavitve ali reportaže z dogodkov.

Avtorsko ni brezplačno!

Posel sicer ni enostaven. Konkurence je veliko, razumevanja strank, kaj pomeni kreativno delo, pa malo. »Zelo nama je ostala v spominu Mazzinijeva kolumna pred kratkim, ko je pisal o tem, kako skoraj da ne samoumevno postaja, da je kreativno delo brezplačno.«

Po njunih besedah je to »kar malo zastrašujoče, saj je to avtorsko delo, v katerega je vloženega ogromno truda in dela in, v tem primeru, tudi drage opreme«. Tudi sama se srečujeta s podobnim, čeprav sta z »zastonjkarskih« projektov prišla na plačilo za par sto evrov.

»Učiva se reci ne«

Niso pa vsi naročniki isti. »Preseneča naju, da so ekipe, ki gredo na Kickstarter pripravljene plačati ceno, ki jim jo postaviš, medtem ko nekdo, ki ima neko podjetje, že takoj pove, da za to nima nekega proračuna, bi pa imel video, ker ve, da je to zanj in njegov izdelek, denimo, dobro.« Primerjava: to je tako, kot bi šel k zobozdravniku in mu rekel »Veste, jaz pa za čiščenje zobnega kamna lahko ponudim le 20 evrov.«. »Te bodo samo ven poslali. Tudi midva se učiva reci ne,« dodajata.

Kljub majhnosti svojo konkurenčno prednost prepoznavata v znanju, odzivnosti in učinkovitosti, zaradi česa po lastnem mnenju naročniku prihranita čas in denar.

»V tujini se vsebinski (content) marketing vrti okoli videov in tudi pri nas se posamezniki in podjetja počasi prebujajo. Če slika pove 1000 besed, video pove 1000 slik in marsikdo se tega vse bolj zaveda. Če naju vprašate, vsak, ki se z nečim ukvarja ali nekaj predstavlja, potrebuje video,« še dodajata Tina Lagler in Blaž Miklič.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...