So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Eurosender v boj z romunskimi vozniki avtobusov

Čas branja: 1 min
02.12.2015  11:20
Slovensko podjetje, ki je razvilo rešitev za poceni pošiljanje paketov, je prodrlo na romunski trg logističnih storitev in bilo ob tem sprejeto v elitni londonski pospeševalnik Level39.
Eurosender v boj z romunskimi vozniki avtobusov
Ustanovitelj in direktor podjetja Eurosender Tim Potočnik: V prvem tednu so v Romuniji k sodelovanju pritegnili več kot sto romunskih podjetij.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Wall Street dodaj
Tim Potočnik dodaj
Evropska unija dodaj
UPS dodaj
GLS dodaj

»Očitno imajo v Romuniji dovolj slabih novic in takoj pograbijo dobre. V Bukarešti smo organizirali novinarsko konferenco za katero je bilo ogromno zanimanja. O našem podjetju so pisali vsi lokalni mediji, pojavili smo se tudi v lokalnih Forbsu in Wall Street Journalu,« razlaga soustanovitelj in direktor Eurosenderja Tim Potočnik.

Pravi, da na romunskem logističnem trgu še vedno prevladujejo sivotržni prevozniki avtobusov in vozniki tovornih kombijev, ki na pot v zahodno Evropo - predvsem v Italijo, Francijo in Španijo, kjer živi in dela 1,5 milijona Romunov - sprejmejo tudi raznovrstne pakete. »Pred takšnimi vozniki imamo prednost; paket, ki je zavarovan, uradno dostavimo do vrat, s tem, da smo še cenejši,« dodaja Potočnik. V prvem tednu so v Romuniji k sodelovanju pritegnili več kot sto romunskih podjetij, predvsem tistih, ki izvažajo svoje izdelke v države Evropske unije ali pa jih uvažajo.

Kako deluje?

Eurosender združuje povpraševanja številnih evropskih podjetij in individualnih strank ter tako zaradi velikih skupnih količin pridobi ugodne pogoje za kurirske storitve, ki jih prenese na svoje stranke. V ta namen so sklenili pogodbe z vsemi večjimi evropski službami, kot so UPS, DPD, GLS, ACS, DB Schenker. Popusti za stranke lahko po trditvah predstavnikov podjetja dosežejo tudi 70 odstotkov.

Podjetje je po besedah sogovornika prisotno na vseh evropskih trgih, z izjemo Cipra in Malte. »Obsežne marketinške akcije smo poleg Slovenije izvedli še na Hrvaškem, Portugalskem in nazadnje v Romuniji. Naslednji cilj pa je grški trg,« dodaja Potočnik.

Možnih investitorjev ne manjka

Eurosender je doslej prejel 350 tisoč evrov investicij - s strani slovenskih poslovnih angelov in sklada Silicijevih vrtičkov, manjši delež pa je vložil nemški pospeševalnik Pro Sieben Sat 1. Ob zadnji 220 tisoč evrov visoki investiciji letošnjega junija je bilo podjetje ocenjeno na 3,6 milijona evrov.

»Za vlaganje v podjetje se medtem zanima večja nemška zavarovalnica, v resnih pogovorih smo z avstrijskim skladom. Povpraševanja je še več, tudi iz Velike Britanije,« pravi sogovornik. Naslednja finančna runda bo prinesla med pol milijona in milijonom veliko investicijo, svež denar pa bodo namenili za nadaljnjo širitev.

Potočnik skupaj s soustanoviteljem Janom Štefetom zadnje tedne veliko potuje prav v London, saj je bil Eurosender sprejet v enega največjih tehnoloških pospeševalnikov Level39. »To ni pospeševalnik, v katerem te učijo, kako se predstavljati. Level39 nam omogoča odlične povezave do angleških skladov (fiksirani termini sestankov s predstavniki skladov tveganega kapitala 2-3-krat na teden), londonskega start up okolja in reprezentativno pisarno, lažje dostopno kurirjem.«


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...