So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Spletni trgovec leta je spletna trgovina Malinca

Čas branja: 2 min
24.11.2015  16:57  Dopolnjeno: 24.11.2015 16:58
"V Sloveniji vidimo še nekaj potenciala za rast, bo pa za dosego konstantne rasti potrebna širitev na tuje trge," pravi Andreja Stopar, soustanoviteljica Malince.
Spletni trgovec leta je spletna trgovina Malinca

Obveščaj me o novih člankih:  

Naziv spletni trgovec leta 2015 je prejela trgovina s prehrambenimi izdelki Malinca, nagrado glas ljudstva portal Moje-lece.si. Več o nagrajencih spodaj.

Velika večina že kupuje prek interneta

Slovenci sicer bolj zaupamo domačim trgovcem, a meje pri spletnem nakupovanju se vse bolj brišejo, je ugotovitev raziskovalnega projekta na področju spletne trgovine Spletni trgovec leta (STL) v organizaciji podjetja Ceneje v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon.

Raziskava STL je pokazala, da 85 odstotkov slovenskih uporabnikov interneta kupuje prek spleta, 52 odstotkov pogosto ali intenzivno. Število in intenziteta spletnih nakupov vztrajno rasteta, prav tako kot rast čezmejnega nakupovanja, ki ima na področju Evropske unije še velik potencial za rast, ugotavljajo.

malinca2.1448379120.png.n.960px.png
Ekipa Malice z ustanoviteljicama Andrejo Stopar (druga z leve) in Nastjo Kramar (tretja z leve)

Letos 20-odstotna rast spletne trgovine

»Med zmagovalci in poraženci odloča kakovost nakupne izkušnje. Najboljše poslovne prakse trgovcev na spletu smo določili na podlagi kombinacije tehnične dovršenosti in izjemne podpore strankam. Konkurenca je vse ostrejša, saj je rast spletne trgovine pri nas, podobno kot v ostalih državah srednje Evrope, okoli 20- do 25-odstotna,« je povedal Darko Dujič, izvršni direktor podjetja Ceneje.

Malinca s stoodstotno rastjo

"Z letošnjimi rezultati smo zelo zadovoljni, saj beležimo stoodstotno medletno rast," nam je pojasnila Andreja Stopar, soustanoviteljica družbe Malince, družbe, ki je v letu 2014 ustvarila 225 tisoč evrov prihodkov od prodaje.

"V Sloveniji vidimo še nekaj potenciala za rast, bo pa za dosego konstantne rasti potrebna širitev na tuje trge. V prihodnjem letu načrtujemo 50-odstotno rast prihodkov v Sloveniji in na Hrvaškem, načrtujemo pa tudi širitev na nemški in avstrijski trg," pojasnjuje Stoparjeva.

Kdo vse so zmagovalci

Nagrade za odličnost spletne prodaje je prejelo 14 spletnih trgovcev. Na področju avto-moto je slavila trgovina Silux, v kategoriji dom in vrt Kralj Žara, na področju fotografije pa trgovina Beseničar.

Zmagovalka v kategoriji erotika je trgovina Svet erotike, Malinca v kategoriji hrana in pijača ter Zoohit v kategoriji male živali.

Spletna trgovina Anni je slavila na področju računalništva in zabavne elektronike, v kategoriji lepota in zdravje se je na prvo mesto uvrstila trgovina Moje-lece.si, portal Funky.si je zmagal v kategoriji za otroke.

Prvak v kategoriji oblačila in obutev je Obuta mačka, Printink pa najboljši spletni trgovec za pisarniške in šolske potrebščine.

Zmagovalni trgovec s športno opremo je Extremevital, za telefonijo Gizzmo.si, najboljši spletni nakupovalni center pa je postala trgovina Mimovrste.

Mesečno nakup opravi 58 odstotkov anketirancev

»Število spletnih kupcev konstantno narašča. V primerjavi z letom 2013 je delež intenzivnih spletnih kupcev, ki mesečno opravijo vsaj en nakup prek spleta, narasel za 58 odstotkov.

Danes najmanj en spletni nakup mesečno opravi že 30 odstotkov uporabnikov interneta. Na drugi strani se je za 30 odstotkov zmanjšal delež tistih, ki s spletnimi nakupi nimajo izkušenj in tako le še 16 odstotkov uporabnikov interneta pravi, da ne kupuje prek spleta,« je povedal Matjaž Robinšak, direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon. Slovenija se sicer po številu opravljenih spletnih nakupov uvršča pod evropsko povprečje, zato obstaja prostor za dodatno rast.

Ustanovitelj Itembasa: Vaše prednost je, da od začetka razmišljate mednarodno

jorgensen-stefan3-ih.1448379968.jpg.n.960px.jpg

"Glavna priložnost za slovenske start-upe in spletne trgovce je izkoriščanje nacionalnega trga in drugih podobnih majhnih trgov, da postanejo pravi strokovnjaki v tem, kar počnejo, medtem ko ob tem ne pritegnejo preveč pozornosti. Če upoštevamo velikost trga, hitreje razumejo, da bodo morali delovati mednarodno, če želijo še naprej rasti," pa je prepričan Stefan Jorgensen, danski serijski podjetnik in ustanovitelj platforme Itembase.com, ki povezuje manjše spletne trgovine in jim omogoča dostop do dodatnih analitičnih orodij in storitev.

"Preprosto dejstvo je, da lahko v Nemčiji zrasteš do 40-kratne velikosti, preden si prisiljen razmišljati mednarodno, že samo zaradi števila prebivalcev. Če se torej slovenska podjetja pripravijo in razmišljajo o internacionalizaciji že zelo zgodaj, imajo velik potencial, da presenetijo in uspejo z zelo poenostavljenim poslovanjem, optimiziranim v zaprtem poslovnem okolju," je še dodal sogovornik, sicer eden izmed predavateljev na dogodku sMind, v okviru katerega so tudi podelili nagrado za Spletnega trgovca leta.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...