So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Ko iz očetove kleti zadiši po kozmetiki

Čas branja: 2 min
03.11.2015  14:04
V kopalnici ne potrebujemo sto izdelkov, ampak zgolj pet res dobrih, je prepričana Tina Štrubelj, ki skupaj s fantom Simonom Oblakom pod blagovno znamko Nelipot razvija in trži linijo dezodorantnih krem.
Ko iz očetove kleti zadiši po kozmetiki

Nelipot je povsem naravna, ročno izdelana krema iz kokosovega olja, pravi Štrubeljeva.

»Mešanica sestavin omogoča, da krema vpije vlažnost in prepreči nastanek neprijetnega vonja, vendar brez telesu škodljivih dodatkov, kot so aluminijeve spojine. Omogoča 24-urno zaščito in odstranjuje neprijeten telesni vonj, ne glede na obveznosti dneva,« trdi.

nelipot3.1446555753.jpg.o.480px.jpg
Tina in Simon sta svojo podjetniško priložnost našla v kremah

"Najbolj vzdržljiv dezodorant"

Na kozmetičnem trgu sicer najdemo številne podobne izdelke, a Štrubeljeva lastno konkurenčno prednosti gradi na »pravem razmerju sestavin, ki zagotavlja najdaljšo možno zaščito (preizkušeno tudi preko 36 ur). Nisva se še srečala z bolj vzdržnim dezodorantom in tudi najine stranke temu pritrjujejo,« dodaja.

Cene krem se gibljejo med 7,9 evra za osnovno do 8,9 evra za kremo z dodanimi eteričnimi olji. Trgu sta se predstavila lani decembra, v prvih šestih mesecih prodala dva tisoč krem, do konca leta jih želita še štiri tisoč. »Številka ni nič posebnega za velika kozmetična podjetja, je pa vsekakor za naju, saj to pomeni, da sva toliko krem zamešala in uspešno odpremila,« še pravi.

Ko iz kleti zadiši po kremi ...

Laboratorij sta postavila kar v kletnih prostorih hiše Tininega očeta, ki so bili v ta namen obnovljeni in opremljeni. »Ob začetkih lanskega marca, ko sva previdno vlagala vsak evro, je bilo seveda še kako dobrodošlo, da je odpadel strošek najemnine.«

Kreme pripravljata sama: Štrubeljeva razlaga, da gre za večstopenjski proces, ki se začne s čiščenjem in razkuževanjem prostorov, nato pripravo in razkuževanjem lončkov, temu sledi priprava dokumentov, ki spremljajo vsako serijo (t.i. popisni listi, kjer se napišejo uporabljene sestavine in se preveri rok trajanja ter ustreznost uporabljenih sestavin, skupaj z morebitnimi posebnostmi vsake serije). Nato pa "kuhanje". Ko se kreme ohladijo sledi končno pakiranje - ustrezne označbe embalaže.

Postopkov sta učila s prebiranjem strokovne literature in pa s sprotno prakso v laboratoriju. »Zelo hitro sva spoznala, katera vrsta priprave je ustreznejša, da se sestavine bolje vežejo oziroma, da krema dobi primerno strukturo,« navaja sogovornica.

Kljub temu začetki niso bili vedno najbolj spodbudni. »Nepravilna sorazmerja sestavin lahko prinesejo tudi manj prijetne učinke (manjše opekline kože ali pa srbečico) in vse to sva izkušala sama, dokler nisva našla tistega pravega razmerja, da sva ga upala dati v preizkus tudi družini in prijateljem. Preizkušanje kreme je potekalo več kot osem mesecev. Privedlo je do najučinkovitejšega razmerja sestavin, ki zagotavlja zaščito, zmanjšuje vlažnost predela podpazduh ter odstranjuje neprijeten vonj.«

Sestavine s celega sveta

Razvoj ju je v osmih mesecih stal nekaj manj kot pet tisoč evrov. Kupiti in preskusiti je bilo potrebno številne sestavin in orodja. Surovine, tako Štubeljeva, kupujeta prek slovenskih in evropskih dobaviteljev, države izvora pa so poleg evropskih tudi azijske in ameriške.

Glavni prodajni kanal je spletna stran, ob tem pa poskušata najti svoj prostor tudi na policah specializiranih fizičnih trgovin. Trenutno se Nelipot nahaja v enajstih slovenskih trgovinah, po besedah mlade podjetnice iz Mengša se bodo seznamu novembra pridružile še tri.

Ženske so glavne

Kdo pa so sploh kupci? »Na splošno so to ljudje, ki imajo težave s potenjem. Največ je žensk, starih med 25 in 35 let, ki so ekološko osveščene, pripravljene na preizkušanje novosti in ki se zavedajo problematičnosti uporabe antiperspirantov,« pojasnjuje.

Načrti za prihodnje leto so medtem popolnoma jasni: prodreti na bližnje evropske trge, tako s spletno prodajo kot partnerskimi dobavitelji. »Poleg novih krem želiva ponudbo razširiti še na tkanine - brisače in spodnje perilo«.

Vrnitev k naravi

Priložnost in prihodnost v kozmetičnem poslu je po mnenju Štrubeljeve v izdelkih, ki temeljijo na lastnem znanju in preizkušanju, vendar izvirajo iz znanja naših babic in dedkov - torej na kakovostnih naravnih sestavinah in domačih proizvajalcih. »Ljudje smo in bomo čedalje bolje ozaveščeni o učinkovitih naravnih produktih, ki bodo plod manjših proizvajalcev,« dodaja.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...