So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Na splet po računalnik, parfum ali - podjetje

Čas branja: 2 min
21.10.2015  14:39
Tomo Senekovič je postavil spletni portal BorzaPosla.si, ki ponuja pregled nad slovenskimi podjetji, ki so naprodaj.
Na splet po računalnik, parfum ali - podjetje

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Portal omogoča, da lastnik podjetja, obrti, franšize ali prodorne poslovne ideje, objavi namero o prodaji svojega posla, obenem pa lahko tisti, ki iščejo podjetniške priložnosti, do teh pridejo hitreje.

tomo-senekovic.1445430165.jpg.n.960px.jpg

»Bistvo našega spletnega mesta je torej ponuditi stik med tistim, ki prodaja, in tistim, ki bi rad kupil. Prodajajo se sicer zgolj aktivna podjetja z uspešno zgodovino - torej z utečenim poslom, in ne novo ustanovljena podjetja, kot jih prodajajo številne, tematsko sorodne spletne strani,« razlaga Tomo Senekovič, ekonomist, ki je portal zasnoval in ga v začetku leta predstavil trgu.

Uporabniki lahko na spletni strani med drugim prodajo celotno podjetje (d.o.o., skupaj z vsem premoženjem in posli), poslovno idejo (poslovni načrt), sredstva (npr. nepremičnine, zaloge, opremo), bazo strank, know - how, dobro ime in ostalo.

Kaj se prodaja

Oglasi so razvrščeni v različne kategorije; od storitev, gradbeništva, logistike do proizvodnje in turizma. Med drugim smo na portalu našli oglas za prodajo »ustanove za tkiva in celice«, »welness in fitnes centra«, »prevoznega podjetja«, »delikatese in pa »tiskarskega podjetja«.

Običajno se prodajajo manjša podjetja, najbolje zastopani sta storitvena panoga in trgovina. »To so lahko majhni posli, spletne strani ali celo poslovne ideje, ki se prodajajo za nekaj 100 evrov, pa vse do malo večjih proizvodnih in trgovskih podjetij, ki se prodajajo tudi za milijon evrov ali več,« dodaja Senekovič.

Za prodajalce brezplačno, za kupce 48 evrov na mesec

Oddaja oglasa za prodajo posla je sicer brezplačna - s tem se po besedah Senekoviča zagotavlja številčnost oglasov, ki delajo portal zanimiv in vsebinsko bogat. Vsak oglas pred objavo skrbno pregledajo in po potrebi zahtevajo vnos dodatnih, reprezentativnih podatkov o podjetju, ki je naprodaj. »Na ta način zagotavljamo tudi verodostojnost portala,« dodaja sogovornik.

Tisti, ki iščejo poslovne priložnosti - torej investitorji oziroma potencialni kupci -, pa za dostop do podrobnejših informacij in za možnost kontaktiranja prodajalca, plačujejo 48 evrov za mesečno oziroma 96 evrov za letno naročnino.

Vsak teden do pet novih oglasov

Na portalu je trenutno več kot 80 oglasov, vsak teden se seznam podaljša za novih tri do pet. Po besedah sogovornika ima BorzaPosla.si več kot tri tisoč uporabnikov (brezplačen in plačljiv dostop skupaj), ki portal v povprečju obiščejo dvakrat mesečno. Senekovič sicer pravi, da portal deluje zgolj kot »kontaktna oseba med dvema stranema«, zato neposrednega vpogleda v število realiziranih poslov za zdaj še nimajo.

»Postati namreč želimo glavni vir informacij in storitev za vse, ki si v Sloveniji želijo posel bodisi prodati ali kupiti,« načrte opisuje sogovornik. S tem razlogom vse prihodke - lani jih je podjetje Tomsen imelo 60 tisoč evrov - Senekovič namenja za nadaljnji razvoj portala. »V načrtu imamo na eni strani širitev funkcionalnosti portala, na drugi strani širitev na nove trge,« dodaja.

Pred dnevi so lansirali prve dodatne storitve. Za podjetnike, ki bi želeli posel prodati prek portala nudijo vrednotenje podjetja in pripravo prodajnega prospekta, za kupce pa skrbni pregled posla pred nakupom.

Razlogi za prodajo

Na eni strani imamo lastnike podjetij, ki so tik pred upokojitvijo, nimajo logičnega družinskega naslednika za posel, zato se jim prodaja zdi najbolj logična izhodna strategija.

Veliko prodajalcev v svojih oglasih omenja tudi prodajo zaradi pomanjkanja časa, tu gre po navadi za popoldanske podjetnike, ki so svojo poslovno idejo pripeljali do določene točke od koder se ne znajdejo dalje.

Razlog za prodajo posla je lahko tudi prezadolženost, v osebnem ali poslovnem življenju in kupci takega podjetja si z malo iznajdljivosti lahko zelo poceni kupijo vstopnico v svet podjetništva, saj lastnik tako podjetje prodaja iz nuje, potrebuje finančna sredstva in je zato pripravljen svoj posel prodati po diskontni ceni. Imamo pa tudi zgodbe o uspehu, perspektivna podjetja, ki na ta način iščejo vire za rast poslovanja, razlaga Senekovič.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...