So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Novinar Financ 'zažgal' na Kickstarterju

Čas branja: 1 min
21.10.2015  10:48
Naš kolega Blaž Abe (na sliki desno) je z žepnimi urami Itero že dosegel cilj na Kickstarterju; do denarja tudi športni radarji Scoutee
Novinar Financ 'zažgal' na Kickstarterju

Obveščaj me o novih člankih:  
Blaž Abe dodaj
Luka Šepec dodaj
Kickstarter dodaj
Miha Uhan dodaj
Majda Dodevska dodaj

Več kot mesec dni pred zaključkom kampanje je novinar Financ Blaž Abe skupaj z Luko Šepcom že dosegel cilj zbiranja prednaročil za žepne ure Itero. V sedmih dneh sta fanta prepričala več kot 200 ljudi, ki so projekt podprli z 22 tisoč dolarji.

itero-ure-009-jm.1444849236.jpg.n.960px.jpg
Luka Šepec (levo) in Blaž Abe

Denar bosta namenila za servisiranje prvih naročil, nekaj pa ga bosta porabila tudi za nadaljnjo promocijo izdelka in razvoj morebitnih novih modelov. Predprodajna cena na Kickstarterju znaša 89 dolarjev, medtem ko je predvidena drobnoprodajna cena 199 dolarjev.

Tri barve in leseno stojalo

Ura je sicer sestavljena iz nerjavečega kirurškega jekla, številčnico pokriva safirno steklo, znotraj pa bije švicarski mehanizem. Kot dodatek k uri - ta je sicer v treh barvah - sta oblikovala tudi leseno stojalo, narejeno iz slovenskega orehovega lesa.

"Današnje žepne ure po večini oponašajo stil in dizajn iz 19. stoletja. Midva pa sva želela moderne ure, ki bi pristajale vsakemu stilu. Zato sva se odločila za preprost minimalističen dizajn, s katerim se lahko prepozna vsak," razlagata sogovornika.

Več v članku Novinar Financ bi s Kickstarterjem obudil žepne ure.

Uspešni tudi slovenski športni radarji

Nekaj ur pred iztekom kampanje pa je Scoutee, ekipa, ki je razvila prenosni radar za spremljanje hitrosti žogic v športu, prav tako dosegla in presegla cilj, zastavljen pri 50 tisoč dolarjih. Sredstva bodo porabili za proizvodnjo prvih naprav.

scoutee-ekipa.1445417229.jpg.n.600px.jpg
Ekipa Scoutee (od leve): Miha Uhan, Majda Dodevska, Luka Mali in Tomaž Korošec.

Napravo je razvil Miha Uhan, nekdanji bejzbolski igralec (na poziciji metalca). Pravi, da je Scoutee povezljiv z aplikacijo na pametnem telefonu, ki bo po njegovih besedah povsem predrugačila način merjenja hitrosti žogice. Najprej v bejzbolu, če bo šlo vse po načrtih, pa kasneje tudi v drugih športih.

»Majhna naprava meri hitrost žogice, podatke pa nato prek tehnologije Bluetooth posreduje v bazo na aplikaciji. Uporabnik lahko analizira parametre meta, posname video, spremlja napredek in podatke deli s prijatelji, trenerji ali skavti (gre za ljudi, ki iščejo in novačijo nove igralce, op.a.),« razlaga Uhan. Osnovna cena za napravo je na Kickstarterju postavljena pri 169 dolarjih.

Več v članku Slovenci, ki bi radi digitalizirali 'ameriški' bejzbol.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...