Kako daleč so podjetja pri razvoju in uporabi tehnologije blockchain? Kako daleč so podjetja pri razvoju in uporabi tehnologije blockchain? Leta 2030 naj bi na novi tehnologiji veriženja blokov temeljilo od 10 do 20 odstotkov svetovnega gospodarstva. Kakšna pa je trenutna podjetniška praksa?
Protekcionizem ali ne, 5G prinaša nove poslovne modele Protekcionizem ali ne, 5G prinaša nove poslovne modele 5G bo poleg močno izboljšane odzivnosti omogočil predvsem nove poslovne modele in tudi tehnološke preboje. Samovozeča vozila bodo komunicirala s pametno infrastrukturo, urbana okolja bodo postala pametna mesta.
Kako za podjetje iztržiti čim več? Kako za podjetje iztržiti čim več? Nakupe in prodaje podjetij bodo v prihodnosti vse bolj krojili moderni mehanizmi določanja kupnine, ki so že uveljavljeni na zahodnih kapitalskih trgih, njihovo razumevanje pa je zato ključno za uspešna pogajanja in maksimiranje dosežene cene.
Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe Trajnostni učinek krožnega gospodarstva kot konkurenčna prednost v očeh okoljsko ozaveščenih porabnikov
Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih Na velike spremembe se ne odzivajte prehitro, pomembno pa je, da se odzovete nanje. Raje se osredotočite na sprejemanje pomembnih strateških odločitev, potrebnih za krepitev svojega podjetja.

Za NERVtehov simulator vožnje se zanima tudi Google

Čas branja: 1 min
02.10.2015  10:44
Google razvija samovozeča vozila; je to priložnost tudi za slovenski start-up?

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Google dodaj
Jaka Sodnik dodaj

V start-upu NERVteh, ki je razvil simulator vožnje, so se letos poleti začeli dogovarjati z Googlom o simulacijah avtonomne vožnje. Podrobnosti še ne želijo razkrivati, več bo znano v nekaj tednih.

Simulator, v katerem simulirajo sile, ki delujejo na voznika med vožnjo, so letos septembra predstavili tudi na Akrapovičevi stojnici na sejmu v Frankfurtu.

Simulator je uporaben za zavarovalnice in avtošole, lahko pa je tudi zgolj orodje za zabavo. Z NERVtehovim simulatorjem bodo med drugim simulirali tudi vožnjo v samovozečih vozilih - to pa je področje, v katerem je svojo priložnost zaslutil tudi Google. Ameriški tehnološki velikan je za zdaj edini na javnih cestah testira popolnoma avtonomna vozila brez volana.

sodnik-jaka-xx03-xx.1443720700.jpg.w.960px.jpg
Jaka Sodnik v NERVtehu skrbi za razvoj

Manjši, a enako zmogljiv

»Raziskave kažejo, da se ljudje med vožnjo v vozilu brez voznika počutijo drugače, so živčni, nekaterim je tudi slabo. »Uporabljamo tudi biometriko, spremljamo, kam gleda voznik in spremljamo delovanje možganov s pomočjo EEG«, pravi Jaka Sodnik, vodja razvoja v podjetju, sicer pa tudi raziskovalec interakcije med človekom in strojem v vozilih.

NERVteh ima zdaj šest sodelavcev, dva sta redno zaposlena. Prednost njihovega simulatorja je, da je po zmogljivostih primerljiv z dražjimi simulatorji, ki jih uporabljajo pri velikih avtomobilskih proizvajalcih, hkrati pa zavzame malo prostora - podobno kot pisarniški stol.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija Kako daleč so podjetja pri razvoju in uporabi tehnologije blockchain?

Leta 2030 naj bi na novi tehnologiji veriženja blokov temeljilo od 10 do 20 odstotkov svetovnega gospodarstva. Kakšna pa je trenutna...

Posel 2030
Telekomunikacije
Telekomunikacije Protekcionizem ali ne, 5G prinaša nove poslovne modele

5G bo poleg močno izboljšane odzivnosti omogočil predvsem nove poslovne modele in tudi tehnološke preboje. Samovozeča vozila bodo...