So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Mlada Slovenka z Norveške, ki postaja čisto prava YouTube senzacija

Čas branja: 1 min
09.09.2015  12:49
Sara Mozetič ima na omrežju YouTube kanal z 1,3 milijona naročnikov, njeni videi pa imajo skupno več kot sto milijonov ogledov
Mlada Slovenka z Norveške, ki postaja čisto prava YouTube senzacija

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
YouTube dodaj
Sara Mozetič dodaj
Sara Beauty dodaj

»Hey, loves!«, Sara pozdravi svoje oboževalce na spletnem omrežju YouTube. Vsebina njenih videov se običajno vrti okoli raznovrstnih nasvetov za dekleta, kako naj, denimo, izdelajo dekoracijo za sobo ali prenovijo stara oblačila in polepšajo šolske potrebščine.

id-sara-mozetic.20150909124505.jpg.n.960px.jpg
Sara Mozetič ima na omrežju YouTube že več kot 1,3 milijona naročnikov na njen kanal

Več kot sto milijonov ogledov

Kanal Sara Beauty Corner je 28-letna magistra financ postavila pred slabimi tremi leti. Danes jo spremlja več kot 1,3 milijona naročnikov, skupaj pa imajo njeni videi okoli 105 milijonov ogledov. »Največ zanimanja je za DIY ('naredi si sam') vsebino. Video, kako dekorirati ovitek za mobilni telefon ima na primer prek deset milijonov ogledov,« nam je povedala Mozetičeva.

Njene najbolj zveste oboževalke so, nepresenetljivo, dekleta, stara med 15 in 25 let. Prihajajo s celega sveta, največ iz ZDA, Velike Britanije, Nemčije, Kanade in Filipinov.

Našla delo v zavarovalnici

Sogovornica živi in dela na Norveškem. Tja je pred šestimi leti prišla skupaj s fantom Tadejem, sprva kot magistrska študentka financ. Domov se ji očitno ni mudilo, predvsem zato, ker je po končanih študijskih obveznostih dobila službo v zavarovalnici v mestu Bergen.

»Leta 2012 je nato Tadej za leto dni službeno odpotoval na Ciper. Na Norveškem sem ostala sama, brez družine in prijateljev izven službenega okolja,« razlaga Sara. Pravi, da je imela takrat veliko prostega časa, ki ga je običajno namenila spremljanju YouTube videov.

»Nato sem se odločila, da poskusim tudi sama. Že od nekdaj sem imela rada ročno delo, recimo izdelovanje zapestnic. Kupila sem kamero in ko se je Tadej vrnil s Cipra, sva začela s snemanjem,« opisuje začetke.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Ponudbe za oglaševanja zavrača, stavi na iskrenost

Kako pa je z zaslužkom na YouTube? Mozetičeva pravi, da služi samo kot YouTube partner, torej dobi manjši del oglaševalskega kolača. »Še vedno pa sem redno zaposlena na zavarovalnici,« dodaja.

Ponudb različnih podjetij, ki bi prek njenih kanalov radi oglaševali svoje izdelke, je po njenih besedah kar nekaj. »99,999 odstotka sem odklonila, sprejela samo eno. Vse pripomočke tako kupim sama. Prepričana sem namreč, da je potrebno ostati iskren do svojih sledilcev,« razlaga.

Je pa Mozetičeva kljub temu odprta za morebitna sodelovanja v prihodnosti. »Ampak nikoli ne bi želela promovirati izdelka, v katerega ne bi verjela,« dodaja.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Prehitela norveški kanal, ki je zaslovel z lisicami

Magično mejo milijon naročnikov je Mozetičeva presegla letos poleti, s tem pa pritegnila tudi številne norveške medije. Ti so med drugim zapisali, da je Sara Beauty Corner postal najbolj priljubljen norveški YouTube kanal (vsaj po številu naročnikov) in tako prehitel tamkajšnjo televizijo TV Norge. Ta je svetovno slavo (in skupno 730 milijonov ogledov) požela s posnetki komedijantskega para Ylvisa in njunega prepevanja o lisicah.

"Ostajava na severu"

In kakšni so načrti za naprej? »Želiva nadaljevati s snemanjem najboljših možnih videov. Zaenkrat tudi ostajava na Norveškem,« kratko in jedrnato odgovarja mlada Slovenka.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...