So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Kickstarter suspendiral gorenjski aparat za sladoled

Čas branja: 1 min
21.08.2015  10:26
Pravila so jasna, njihovo neupoštevanje Kickstarter kaznuje. Kaj lahko ekipe naredijo, da se tudi njim ne zgodi podobno?
Kickstarter suspendiral gorenjski aparat za sladoled

V četrtek smo pisali o Kickstarter kampanji ekipe IM Vizija, spin-offa uveljavljenega gorenjskega podjetja Iskra Mehanizmi, ki je zgolj v nekaj urah dosegala cilj 50 tisoč dolarjev, v dobrih 24 urah pa celo presegla mejo 100 tisoč dolarjev. Na platformi za množično financiranje so se predstavljali z aparatom za pripravo sladoleda.

Danes, torej tretji dan od začetka kampanje, je bila ta s strani Kickstarterja suspendirana. Janeza Ambrožiča, vodjo ekipe, in eno izmed članic Nina Knežević za pojasnila nismo priklicali. Odgovore bomo objavili takoj, ko jih dobimo.

id-iscream

Dodajmo, da je kampanjo z nakupom izdelka podprlo 153 ljudi. Če bi podporniki projektu namenili vsoto v vrednosti posamezne nagrade, bi projekt do danes zbral zgolj slabih 28 tisoč dolarjev. Kickstarter sicer dovoljuje, da podporniki projekt podprejo z željenim zneskom, ki je lahko tudi višji od cene izdelka.

Kdaj pride do suspendiranja

Ima pa Kickstarter tudi zelo jasna pravila za avtorje kampanj. Tudi, kdaj lahko upravljavci Kickstarterja suspendirajo kampanjo. To se zgodi v naslednjih primerih:

- Zavajanje pri podpiranju projekta, tako, da projekt financiraš sam.

- Nepravilno razkrivanje ali ne razkrivanje pomembnih informacij o projektu oziroma avtorjih.

- Avtor Kickstarterju ali njihovim partnerjem predstavi nepopolne ali nenatančne uporabniške podatke.

- Lastnosti avtorjevega profila se prekrivajo z lastnostmi profilov podpornikov, ki so podprli projekt.

- Stranka, povezana z avtorjem, se predstavlja kot neodvisna, podporna stran v komentarjih ali drugje.

- Avtor predstavlja delo tretjega kot lastno.

- Avtor ponuja kupljene izdelke, ki jih predstavlja kot lastne.

Je mogoče, da po suspendiranju kampanjo nadaljuješ? »Ne to ni mogoče. Ko te suspendirajo, povratka nazaj ni,« razlaga Žiga Berce, strokovnjak za Kickstarter kampanje. (Morda malce neposrečen izraz, suspenz namreč običajno nakazuje na začasno prekinitev, op. a.)

ks-suspended.1440145682.jpg

Držite se pravil!

Berce pravi, da so kršitve lahko zelo različne, od bolj do manj hudih - denimo, ko so ekipe projekt zgolj postavile v napačno kategorijo. »Zadevo so rešili preprosto, prekopirali kampanjo v novo kategorijo«.

Po besedah sogovornika so pri Kickstarterju sicer popustljivi in včasih zamižijo na eno oko. A v vsakem primeru Berce polaga na srce: »Če se želite izogniti težavam, dobro preberite in upoštevajte pravila.« Ta si lahko preberete na [www.kickstarter.com] .

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...