So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Ljudje dobijo darila, podjetja promocijo, mlada ekipa pa nekaj zasluži

Čas branja: 1 min
14.08.2015  15:28
Kako za malo denarja dobiti čim večjo promocijo ter doseči čim več ljudi, je vprašanje, ki je Andraža Gaveza pripeljalo do projekta Vsakdanje darilo
Ljudje dobijo darila, podjetja promocijo, mlada ekipa pa nekaj zasluži

Andraž Gavez, ustanovitelj spletne trgovine Moja Čokolada - ta je lani imela slabih 120 tisoč evrov prihodkov - , je pred tedni predstavil nov projekt. Gre za spletno stran, poimenovano Vsakdanje darilo, ki deluje na principu podarjanja daril.

»Portal uporabnikom ponuja možnost sodelovanja v žrebu za različna darila. Če registriran uporabnik naleti na izdelek ali storitev, ki mu je všeč, mora le klikniti na gumb Hočem darilo in morda ga bo dobil prav on,« razlaga Gavez.

Darila podarjajo partnerji spletne strani, podjetja, ki jih je bilo že ob zagonu okoli 60. Sogovornik pričakuje, da bodo v enem mesecu podarili prek 110 različnih daril.

gavez-in-ekipa.1439557229.jpg.n.600px.jpg
Ekipa, ki stoji za projektom (od leve): oblikovalec Sergej Gorišek, vodja Andraž Gavez in programer Žiga Fajfar

Nov oglaševalski kanal

Platforma deluje kot nov oglaševalski kanal, z njimi pa Gavez tudi rešuje problem, ki ga je imel kot vodja projekta pri spletni trgovini MojaČokolada.si. »Vsi podjetniki za izdelke oziroma storitve široke potrošnje vedno iščemo nove učinkovite oglaševalske kanale - kako za malo denarja dobiti čim večjo promocijo ter doseči čim več ljudi,« pojasnjuje mladi podjetnik.

Cena: en evro za dnevno darilo na 10 tisoč uporabnikov

Gavez in ekipa, ki jo sestavljata še oblikovalec Sergej Gorišek in programer Žiga Fajfar, sicer služijo glede na število uporabnikov v bazi - cena za objavo dnevne nagradne igre je tako en evro na deset tisoč uporabnikov.

Z razvojem platforme so se ukvarjali »nekaj mesecev«, a pravo delo - tako Gavez - jih šele čaka. »Po grobi oceni lahko rečem, da bomo projekt do tiste prve faze, ko bodo stvari v večinski meri delovale z vsemi funkcionalnostmi, porabili šest mesecev dela ter nekaj našega lastnega kapitala.« Celoten strošek razvoja ocenjuje na okoli 20 tisoč evrov.

Širitev na hrvaški trg

O konkretnih ciljih glede prodaje Gavez še ne želi govoriti. Pravi, da bo vse pokazal čas. »Partnerjev načeloma ne potrebujemo prav veliko - kot vidimo se praktično podjetja javljajo sama. Smo imeli prav tudi za druge, ta problem je prisoten v večini podjetij, vsi iščejo boljši izkoristek svojega oglaševalskega proračuna,« razlaga.

Vseeno pa sogovornik razkriva, da se želijo že v letošnjem letu razširiti v vsaj še eno tujo državo, verjetno na Hrvaško. »Je pa zgodba globalna. Upamo, da nam uspe narediti kaj več.«

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...