Kako za podjetje iztržiti čim več? Kako za podjetje iztržiti čim več? Nakupe in prodaje podjetij bodo v prihodnosti vse bolj krojili moderni mehanizmi določanja kupnine, ki so že uveljavljeni na zahodnih kapitalskih trgih, njihovo razumevanje pa je zato ključno za uspešna pogajanja in maksimiranje dosežene cene.
Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe Trajnostni učinek krožnega gospodarstva kot konkurenčna prednost v očeh okoljsko ozaveščenih porabnikov
Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih Na velike spremembe se ne odzivajte prehitro, pomembno pa je, da se odzovete nanje. Raje se osredotočite na sprejemanje pomembnih strateških odločitev, potrebnih za krepitev svojega podjetja.
Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja Poleg digitalnega plačevanja v ospredje prihajajo regulacijske tehnologije, kjer bo podjetjem pri prilagajanju novim predpisom in zagotavljanju skladnosti vse bolj pomagala avtomatizacija.
Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo Leta 2021 naj bi bil vsak osmi nakup v svetu opravljen z mobilno napravo.

Naravna kozmetika Essentiq osvaja evropske trge

Čas branja: 2 min
15.06.2015  10:28
Preboj so dosegli, ko so neposredno prodajo zamenjali s prodajo na debelo po Evropi, kjer so že prodrli na sedem trgov

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Ecco dodaj
Tanja Božinac dodaj
Blaž Topolinjak dodaj
Avon dodaj
Amway dodaj

Naravna kozmetika iz ekoloških sestavin Essentiq, ki obsega 40 izdelkov za obraz, lase in telo, bo do konca leta naprodaj v desetih evropskih državah, po novem pa je tudi v spletni trgovini Ecco Verde. Predlanskim so spremenili poslovni model, zdaj sami vodijo proizvodnjo in prodajo usmerjajo v tujino, pravi Tanja Božinac.

Ponujajo izdelke za obraz, lase in telo, posebno linijo za otroke in moške ter naravne dišave za dom. Največ prodajo intimnega tekočega mila in tekočega mila za otroke. Drugi najbolje prodajan izdelek je čistilni gel za obraz, tretje so dišave za dom iz eteričnih olj.

esentiq-7536.1434305223.jpg.o.600px.jpg
Prihodnje leto bi radi z ekokozmetiko Essentiq prodrli v Rusijo, Indijo ali na Japonsko. Tako pravi Tanja Božinac. Ob njej je poslovni partner Blaž Topolinjak.

Essentiq-skupinska-2.1434305225.jpg.o.600px.jpg

Temeljne sestavine osvežilcev za prostor v spreju so naravni alkohol in eterična olja, zato po besedah sogovornice ne dražijo niti alergikov.Kozmetiko po njeni recepturi so pred tremi leti začeli delati v Italiji in Belgiji. »Zdaj, ko imamo več izkušenj in ko vemo, kako poteka kontrola za ekološki certifikat pri Ecocertu, proizvodnjo selimo v Slovenijo,« pojasnjuje Tanja Božinac. Stroški razvoja in pridobitve ekološkega certifikata so po njeni oceni že presegli pol milijona evrov. S prihodki, ki so lani obsegali okoli 50 tisoč evrov, predlanskim pa 70 tisoč evrov, še ni zadovoljna, saj se jim je zalomilo pri poslovnem modelu.

Iz neposredne prodaje v prodajo na debelo

»Najprej smo bili zelo ponosni na kakovost, saj je v naših izdelkih 30 odstotkov eteričnih olj, kar je več kot pri drugih, a hitro se je izkazalo, da se neposredna prodaja kot pri Avonu in Amwayu ne obnese. Škarje in platno so namreč v rokah trgovcev, zato smo predlanskim spremenili poslovni model in začeli v tujini iskati distributerje, ki z našo kozmetiko dopolnijo svojo ponudbo in jo spravijo na prodajne police ter promovirajo našo blagovno znamko Essentiq,« razlaga sogovornica. Distributerje imajo v Bolgariji, Romuniji, Italiji, na Finskem in v pribaltiških državah. Dogovarjajo se o vstopu v še tri države, do konca leta bodo tako poslovali na desetih trgih, kar je njihov glavni letošnji cilj.Hkrati obnavljajo ponudbo, otroško linijo bodo razširili z mlekom za telo in otroško kremo. Ženski kolekciji bodo dodali kremo za roke z vonjem manga. Za pospeševanje prodaje bodo uvedli vzorce. »Ob delu se sproti učim, kaj manjka in kakšne so razlike v nakupnih navadah med trgi,« dodaja sogovornica. V Romuniji denimo prodajo največ kozmetike za obraz in otroke, medtem ko je v Bolgariji zelo veliko povpraševanja po kozmetiki za moške, v pribaltiških državah pa po intimnem milu in kremi za roke.

Prihodnje leto na enega od večjih trgov

Velikopotezne cilje imajo za leto 2016, saj želijo takrat priti na enega od večjih trgov, ciljajo na Rusijo, Indijo ali Japonsko. »Letos smo nastopali na največjem mednarodnem kozmetičnem sejmu Cosme v Tokiu in dobili kar nekaj povpraševanja, a Japonci so precej počasni pri navezovanju poslovnih stikov,« pravi Tanja Božinac. Dogovarja se tudi z distributerji iz Rusije in Indije.Kljub razširitvi prodaje na nove trge letos pričakuje podobne prihodke kot lani. »Večina drogerij enkrat ali dvakrat na leto zamenja ponudbo in na police postavi nove izdelke, takšne spremembe pa načrtujejo pol leta prej, zato si večje prihodke obetamo v prihodnjem letu,« pojasnjuje. Čez tri leta bi rada Essentiq še širila po Aziji.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija Strah pred disrupcijami je lahko bolj škodljiv od disrupcij samih

Na velike spremembe se ne odzivajte prehitro, pomembno pa je, da se odzovete nanje. Raje se osredotočite na sprejemanje pomembnih...

Posel 2030
Finance
Finance Kako za podjetje iztržiti čim več?

Nakupe in prodaje podjetij bodo v prihodnosti vse bolj krojili moderni mehanizmi določanja kupnine, ki so že uveljavljeni na zahodnih...

Posel 2030
Zgodbe
Zgodbe Lekcija iz odgovorne proizvodnje in porabe

Trajnostni učinek krožnega gospodarstva kot konkurenčna prednost v očeh okoljsko ozaveščenih porabnikov

Posel 2030
Finance
Finance Prihodnost plačevanja je v SMS-plačilih

Biometrija bo s pomočjo umetne inteligence preverjala identiteto uporabnika na katerikoli platformi.

Posel 2030
Finance
Finance Nove tehnologije spreminjajo celotno verigo plačevanja

Poleg digitalnega plačevanja v ospredje prihajajo regulacijske tehnologije, kjer bo podjetjem pri prilagajanju novim predpisom in...

Posel 2030
Finance
Finance Evropa pri mobilnih nakupih zaostaja za ZDA in Azijo

Leta 2021 naj bi bil vsak osmi nakup v svetu opravljen z mobilno napravo.