So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Naravna kozmetika Essentiq osvaja evropske trge

Čas branja: 2 min
15.06.2015  10:28
Preboj so dosegli, ko so neposredno prodajo zamenjali s prodajo na debelo po Evropi, kjer so že prodrli na sedem trgov
Naravna kozmetika Essentiq osvaja evropske trge

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Ecco dodaj
Tanja Božinac dodaj
Blaž Topolinjak dodaj
Avon dodaj
Amway dodaj

Naravna kozmetika iz ekoloških sestavin Essentiq, ki obsega 40 izdelkov za obraz, lase in telo, bo do konca leta naprodaj v desetih evropskih državah, po novem pa je tudi v spletni trgovini Ecco Verde. Predlanskim so spremenili poslovni model, zdaj sami vodijo proizvodnjo in prodajo usmerjajo v tujino, pravi Tanja Božinac.

Ponujajo izdelke za obraz, lase in telo, posebno linijo za otroke in moške ter naravne dišave za dom. Največ prodajo intimnega tekočega mila in tekočega mila za otroke. Drugi najbolje prodajan izdelek je čistilni gel za obraz, tretje so dišave za dom iz eteričnih olj.

esentiq-7536.1434305223.jpg.o.600px.jpg
Prihodnje leto bi radi z ekokozmetiko Essentiq prodrli v Rusijo, Indijo ali na Japonsko. Tako pravi Tanja Božinac. Ob njej je poslovni partner Blaž Topolinjak.

Essentiq-skupinska-2.1434305225.jpg.o.600px.jpg

Temeljne sestavine osvežilcev za prostor v spreju so naravni alkohol in eterična olja, zato po besedah sogovornice ne dražijo niti alergikov.Kozmetiko po njeni recepturi so pred tremi leti začeli delati v Italiji in Belgiji. »Zdaj, ko imamo več izkušenj in ko vemo, kako poteka kontrola za ekološki certifikat pri Ecocertu, proizvodnjo selimo v Slovenijo,« pojasnjuje Tanja Božinac. Stroški razvoja in pridobitve ekološkega certifikata so po njeni oceni že presegli pol milijona evrov. S prihodki, ki so lani obsegali okoli 50 tisoč evrov, predlanskim pa 70 tisoč evrov, še ni zadovoljna, saj se jim je zalomilo pri poslovnem modelu.

Iz neposredne prodaje v prodajo na debelo

»Najprej smo bili zelo ponosni na kakovost, saj je v naših izdelkih 30 odstotkov eteričnih olj, kar je več kot pri drugih, a hitro se je izkazalo, da se neposredna prodaja kot pri Avonu in Amwayu ne obnese. Škarje in platno so namreč v rokah trgovcev, zato smo predlanskim spremenili poslovni model in začeli v tujini iskati distributerje, ki z našo kozmetiko dopolnijo svojo ponudbo in jo spravijo na prodajne police ter promovirajo našo blagovno znamko Essentiq,« razlaga sogovornica. Distributerje imajo v Bolgariji, Romuniji, Italiji, na Finskem in v pribaltiških državah. Dogovarjajo se o vstopu v še tri države, do konca leta bodo tako poslovali na desetih trgih, kar je njihov glavni letošnji cilj.Hkrati obnavljajo ponudbo, otroško linijo bodo razširili z mlekom za telo in otroško kremo. Ženski kolekciji bodo dodali kremo za roke z vonjem manga. Za pospeševanje prodaje bodo uvedli vzorce. »Ob delu se sproti učim, kaj manjka in kakšne so razlike v nakupnih navadah med trgi,« dodaja sogovornica. V Romuniji denimo prodajo največ kozmetike za obraz in otroke, medtem ko je v Bolgariji zelo veliko povpraševanja po kozmetiki za moške, v pribaltiških državah pa po intimnem milu in kremi za roke.

Prihodnje leto na enega od večjih trgov

Velikopotezne cilje imajo za leto 2016, saj želijo takrat priti na enega od večjih trgov, ciljajo na Rusijo, Indijo ali Japonsko. »Letos smo nastopali na največjem mednarodnem kozmetičnem sejmu Cosme v Tokiu in dobili kar nekaj povpraševanja, a Japonci so precej počasni pri navezovanju poslovnih stikov,« pravi Tanja Božinac. Dogovarja se tudi z distributerji iz Rusije in Indije.Kljub razširitvi prodaje na nove trge letos pričakuje podobne prihodke kot lani. »Večina drogerij enkrat ali dvakrat na leto zamenja ponudbo in na police postavi nove izdelke, takšne spremembe pa načrtujejo pol leta prej, zato si večje prihodke obetamo v prihodnjem letu,« pojasnjuje. Čez tri leta bi rada Essentiq še širila po Aziji.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...