So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Ko ste plačani, da gledate oglase

Čas branja: 2 min
07.05.2015  08:00
Start-up Venxly je razvil aplikacijo, ki oglaševalcem omogoča, da oglase pošljejo bolj natančno izbrani skupini morebitnih porabnikov, in jih hkrati pripravi do tega, da si oglas dejansko ogledajo.
Ko ste plačani,  da gledate oglase

Obveščaj me o novih člankih:  

Kako optimizirati oglaševanje na pametnih telefonih, je izziv, s katerim se srečujejo številna podjetja. Mlada ekipa Venxlyja pravi, da ima rešitev. Razvili so namreč platformo za pametne telefone, s katero lahko oglaševalci svoj oglas pošljejo natančno izbranemu ciljnemu občinstvu. Uporabniki oglase prejemajo z različnimi popusti in ugodnostmi, na telefonu pa se prikažejo glede na uporabnikovo lokacijo, čas in osebne zahteve. Za delovanje aplikacije sta potrebna vključen internet in GPS.

venxly-promo-01-18-2.1430893497.jpg.o.600px.jpg
Če se sprehodite mimo neke trgovine, se vam bo v tistem trenutku na telefonu prikazal oglas, verjetno s kakšnim popustom, delovanje aplikacije Venxly opisuje Miroslav Vučković (desno). Ob njem sta še Miha J. Mulec (levo) in Blaž Celarc.

»Če se denimo sprehodite mimo neke trgovine, se vam bo v tistem trenutku na telefonu prikazal oglas, verjetno s kakšnim popustom,« razlaga Miroslav Vučković, član tričlanske ekipe, odgovoren za trženje in menedžment.

Nagrada za ogled oglasaUporabnik je za ogled oglasov tudi nagrajen. »Ponudimo mu različne popuste pri teh oglasih, nagradimo pa ga tudi z denarjem za oglede - deset centov dobijo na osebni račun, če si oglas ogledujejo več kot pet sekund,« pojasnjuje Vučković. Denar bo po njegovih besedah prišel posredno od oglaševalcev, ki bodo za te oglase tudi plačali. »Ker jim omogočimo natančno ciljanje kupcev, verjamemo, da se bo ta denar oglaševalcem povrnil z nakupi oglaševanih izdelkov in storitev,« dodaja.

Cena: med 300 in 2.500 evri na leto

Podjetjem zaračunavajo za storitve, kot so oglasi, oblikovanje oglasnih pasic, osnovna analiza uporabnikov. Vučković ob tem razlaga, da cena za podjetja niha glede na izbrani paket - med 300 in 2.500 evri na leto. Do konca leta želijo v mladem podjetju pridelati pol milijona evrov prihodkov.

Na trg so sicer stopili že v začetku leta 2015, a so kar nekaj časa potrebovali za izboljšavo izdelka in začetek pridobivanja prvih strank. Doslej so sodelovali s približno sto podjetji, rešitev pa trenutno deluje zgolj na območju Ljubljane. »Naš cilj je, da v Ljubljani dokažemo, da naš produkt deluje. Potem se bomo začeli širiti tudi na tuje trge, najprej na bližnje trge, v prihodnosti pa se nameravamo razširiti po vsem svetu. Zelo zanimivi se nam zdijo preostali trgi v Evropi, Amerika in vzhodna Azija.«

»Konkurence v Sloveniji ni«

Kaj pa konkurenca? Seveda je na področju oglaševanja velika, ožja konkurenca Venxlyju pa so podjetja, ki ponujajo mobilne kupone. »Prave konkurence v Sloveniji nimamo, saj na našem trgu še nihče ni naredil podobne aplikacije. Naša trenutna prednost je, da imamo podlago za odličen sistem, s katerim lahko dobro ciljamo porabnike. Imamo pa tudi zelo veliko idej, kako ga v prihodnosti izboljšati,« je prepričan sogovornik.

Idejo za Venxly je sicer že pred tremi leti v New Yorku dobil Miha J. Mulec, direktor podjetja. Rešitev je nato razvijal skupaj z Vučkovićem, a sta imela v začetku precejšne težave pri pridobivanju programerjev in vlagateljev. Ko sta jih vendarle dobila, je bila aplikacija razvita v letu dni in trgu predstavljena letošnjega januarja. Stroški razvoja so po besedah Vučkovića znašali približno 30 tisoč evrov.

Sodelovanje s študentskimi organizacijami

Veliko pozornosti ekipa namenja lastnemu oglaševanju, so pa to večinoma kanali, kjer ni treba vložiti veliko denarja. Veliko sodelujejo s študentsko organizacijo, fakultetami, študentskimi klubi in z domovi. »Poskušamo sodelovati tudi na različnih dogodkih, kot so Škisova tržnica, Majske igre, Marihuana marš in podobni,« dodaja.

Z aprilom so bili sprejeti tudi v ABC pospeševalnik, ki ponuja možnosti za navezavo stikov z vlagatelji in partnerji. Prav te bodo potrebovali za prodor na tuje trge, po še bolj optimističnem scenariju pa se bodo pri naskoku v tujino financirali kar sami. »Za začeten vstop na tuje trge potrebujemo vsaj 200 tisoč evrov, odvisno pa je seveda od tega, na katere in na koliko različnih trgov želimo vstopiti hkrati,« končuje Vučković.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...