So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Pameten daljinec za vaš telefon gre na Kickstarter

Čas branja: 3 min
04.05.2015  12:25
Na priljubljeni platformi za množično financiranje bo slovenska ekipa za napravo coopy poskušala zbrati 60 tisoč dolarjev.
Pameten daljinec  za vaš telefon gre na Kickstarter

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Grega Logar dodaj
Kickstarter dodaj

Coopy je, preprosto povedano, pameten daljinski upravljalnik do vašega telefona. Deluje tako, da uporabnik prek aplikacije na telefonu sprogramira funkcijo vsakega izmed treh gumbov na napravi. Tako lahko denimo prednastavimo določeno vsebino sporočila in ga med vožnjo pošljemo z enim samim klikom, ali pa uporabimo posebej prilagojen gumb za SOS-položaje, s katerim lahko obvestimo družinske člane o morebitni nevarnosti ter jim sporočimo trenutno lokacijo.

pentasens1.1430734939.jpg.o.600px.jpg

Za iskanje predmetov ali- otrok

Naprava tudi upravlja glasbo, prižge navigacijo na telefonu, deluje kot daljinski sprožilec ob fotografiranju, objavlja in deli slike na družabnih omrežjih, prižge klimatsko napravo ali pa odpre garažna vrata. »Možnosti je resnično ogromno,« razlaga Grega Logar, v šestčlanski ekipi odgovoren za trženje in oblikovanje, ki kot še eno pomembno lastnost poudarja možnost sledenja oziroma iskanja predmetov ali otrok. »Otroku lahko coopy namestimo v žep ali pripnemo na jakno, telefon pa nas bo obvestil, če bo otrok zašel iz našega območja na igralih ali v trgovskem centru. Nato nam aplikacija pomaga poiskati izgubljenega otroka ali predmete,« dodaja.

Nevarno pisanje kratkih sporočil kot povod za idejo

Idejo za coopy je ekipa dobila ob razmišljanju o problematiki pošiljanja SMS-sporočil med vožnjo. »Vsi vemo, da smo to počeli in se hkrati zavedali, kako nevarno je to početje. Idejo smo razvijali v glavi in hitro ugotovili, da je podobnih akcij in uporab res veliko na vseh področjih življenja,« opisuje sogovornik.

Razvoj potekal dobro leto in stal 10 tisoč evrov

Razvoj po Logarjevih besedah poteka dobro leto dni. Ekipa se že lahko pohvali z delujočim prototipom in 3D-tiskanim ohišjem, s katerim lahko prikažejo osnovno delovanje. Načrtovanje ohišja in 3D-model so pripravili v sodelovanju s podjetjem Lutman Design, ki se je na Kickstarterju pred meseci predstavilo z brezžičnim polnilcem swich (tam so tudi uspešno dosegli cilj). Poleg številnih ur so za razvoj namenili okoli deset tisoč evrov lastnega denarja. Bo pa nadaljnji razvoj izdelka in njegova proizvodnja, tako Logar, »kar velik zalogaj«.

Na Kickstarter po prednaročila in prepoznavnost

Prav zato se je ekipa odločila, da se po prva prednaročila odpravi na priljubljeno platformo za množično financiranje Kickstarter. »Coopy je izdelek za množice, zato je bila edina logična poteza kampanja na Kickstarterju, saj potrebujemo sredstva za zagon proizvodnje in medijsko prepoznavnost. S Kickstarterjem lahko poleg prodaje preverimo tudi naš trg in dobimo pomembne odzive ljudi. Hkrati pa že od ideje iščemo tudi druge vlagatelje, ki bi nam pomagali, da coopy in tudi druge ideje zaživijo,« pojasnjuje Logar.

pentasens.1430734940.jpg.o.600px.jpg
Ekipa z napravo coopy cilja na razvite trge, ki so dobro pokriti z modernimi pametni telefoni. To so v prvi vrsti ZDA in Evropa, pa tudi Kitajska, Indija in Japonska.

Radi bi zbrali 60 tisoč dolarjev

Kampanjo bodo začeli maja, zbrali pa bi radi 60 tisoč dolarjev. Če bo šlo vse po načrtih, bodo zbrana sredstva namenili za zagon proizvodnje, izdelavo kalupov ohišja, elektronike in za sam razvoj ter za izboljšave produkta. »Seveda bomo kar lep del sredstev namenili za trženje in oglaševanje.«

Cena rešitve bo za prvih sto podpornikov na Kickstarterju 29 dolarjev, naslednjih 200 kupcev bo coopy lahko kupilo po 35 dolarjev, za druge pa bo na voljo za 39 dolarjev. V prodaji na drobno bo cena nekoliko višja, vendar točne številke še niso določili.

Načrtujejo tudi postavitev internetne trgovine, izdelek pa bodo ponudili tudi na drugih globalnih spletnih trgih, lokalnih in ameriških tehničnih trgovinah, saj imajo prav v ZDA po besedah Logarja veliko dobrih kontaktov.

Ob morebitnem neuspehu ne bodo odnehali

Četudi kampanja ne bo potekala po pričakovanjih, ekipa ne namerava kar tako obupati. »Delali bomo naprej, dokler ne uspemo. Če coopy kot sama ideja ne bo to, kar ljudje iščejo, bomo poskušali ob pomoči njihovih komentarjev izdelek izboljšati. Imamo pa tudi veliko stikov po svetu, od katerih lahko pričakujemo pomoč, tako mentorsko kot tudi finančno. Seveda pa vedno obstajajo tudi različni pospeševalniki, se pravi start-up scena, pitchanje in nastopi pred poslovnimi angeli in vlagatelji.«

Glavna trga: ZDA in Azija

Sicer ciljajo na razvite trge, ki so dobro pokriti z modernimi pametni telefoni. To so v prvi vrsti ZDA in Evropa, pa tudi Kitajska, Indija in Japonska. »Azija zadnje leto ali dve pospešeno povečuje število uporabnikov modernih telefonov, saj je veliko že uveljavljenih proizvajalcev začelo izdelovati cenovno dostopne pametne telefone, hkrati pa se je pojavilo nekaj še neuveljavljenih proizvajalcev, ki hitro dobivajo vedno več privržencev,« o azijskem potencialu meni Logar.

Sogovornik sicer priznava, da podobnimi izdelki na trgu že obstajajo, sami so zasledili dva, ki sta zaživela pred kratkim. »Vsi imamo pameten daljinski upravljalnik ali bližnjico do telefona,« pravi. Prednosti coopyja pa medtem prepoznava v treh ločenih gumbih, ki spreminjajo funkcionalnosti glede na izbrani profil v aplikaciji, prehajanje funkcij gumbov glede na čas v dnevu in našo lokacijo in »moderni ter praktični obliki«.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...