So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Si želite svojo znamko ekokozmetike, ki jo zmeša robot?

Čas branja: 3 min
20.04.2015  09:37
Prihaja personalizirana ekokozmetika AlpStories, ki si jo vsak oblikuje po svojem okusu in pod svojo osebno znamko
 Si želite svojo znamko ekokozmetike, ki jo zmeša robot?

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Avon dodaj
Danijel Hubman dodaj
Yaskawa dodaj

Konec aprila bo v slovenščini zaživela spletna trgovina AlpStories.com, v kateri lahko kupci izberejo naravne sestavine in ob pomoči robota Baltazarja ustvarijo svojo linijo unikatnih kozmetičnih izdelkov. Za te izberejo ime in unikatno etiketo, s tem pa ustvarijo svojo osebno znamko kozmetike. Lahko jih kupijo tudi drugi - in vsakič, ko se to zgodi, bo avtor nekaj dodatno zaslužil od prodaje. »V digitalnem svetu razvijamo podobno večstopenjsko direktno prodajo, kot jo ima Avon. Vključujemo kupce, da pospešujejo prodajo svoje kozmetike, in jih nagradimo z dodatnim zaslužkom, ko kdo drug naroči njihove izdelke,« pravi idejni oče Danijel Hubman. Koncept AlpStories želi širiti na svetovni trg in že išče partnerje.

alpstories-01-xx.1429465627.jpg.o.600px.jpg
Ekipa AlpStories je robota Baltazarja naučila mešati tekoče milo in mleko za telo. Drugega robota pa že učijo delati kreme za obraz, kjer je postopek zahtevnejši.

alpstories-03-xx.1429465628.jpg.o.600px.jpg
Idejo za kozmetiko iz naravnih sestavin, ki si jih vsak sam izbere glede na tip kože, je Danijel Hubman dobil leta 2013, ko je po 20 letih zapustil upravo Studia Moderne, kjer je skrbel za prodajo in IT, in potoval po svetu. V letu in pol je z ekipo strokovnjakov postavil poslovni model, ki ga preizkuša na Hrvaškem in širi v Slovenijo.

Poslovni model od lanskega decembra že preizkušajo v Zagrebu na Hrvaškem, kjer je robot namešal več kot pet tisoč izdelkov. Trenutno lahko v spletni trgovini AlpStories po svoji formuli sestavite šest kozmetičnih izdelkov - od tekočih mil, mleka in olja za telo do soli in masažnih olj.

Šest korakov do oddaje naročila

Spletna aplikacija kupca vodi, da v šestih korakih odda naročilo. Najprej določi, kateri izdelek bo ustvaril. Nato izbere optimalne sestavine za svoj tip kože. Pri tem mu lahko pomaga orodje »lepotni čarovnik«, v trgovini pa poseben skener, ki kupcu analizira kožo in priporoči nego. Ponujajo le naravne sestavine in vonjave brez parabenov, sintetičnih vonjav, mineralnih olj in sulfatov. Vse imajo ekološki certifikat, večino pa gojijo v alpskih državah. Na koncu kupec poimenuje svoj izdelek in izbere etiketo, in če dovoli javno objavo končnega izdelka s seznamom sestavin, lahko tudi drugi preizkusijo njegovo osebno kozmetiko. Oddana naročila se shranijo v kupčevem profilu, robot pa se takoj po potrditvi naročila loti izdelave.

V ospredju sta dobra uporabniška izkušnja in široka ponudba naravnih sestavin pojasnjuje Hubman. Čeprav je ponudba AlpStories še velika novost, je spodbudno, da se v Zagreb vrača vse več kupcev. Ti prisegajo na naravno kozmetiko in popolno personalizacijo izdelka od vsebine do embalaže. »Sami kreirajo en izdelek za nego ali celo linijo, nekaj pa jih kupi tudi izdelke, ki so jih za različne tipe kože razvili naši strokovnjaki,« pravi Hubman.

V glavno ciljno skupino uvršča aktivne ozaveščene ženske, ki iščejo kakovostno naravno kozmetiko, mlada dekleta kot »trendseterke« in nosečnice ter mame, ki iščejo kozmetiko brez škodljivih snovi. Računajo pa tudi na moške, ki vse bolj skrbijo zase in v personalizirani kozmetiki vidijo prednost ali pa želijo partnerici podariti personalizirano darilo - kozmetiko po meri.

Baltazar 2 bo mešal kreme za obraz

Dvoročnega robota so naročili pri Yaskawi, od lanskega maja do decembra pa so mu razvili robotsko celico in program, po katerem dela. Pri tem oponaša človeško gibanje in uporablja enake pipete in drugo opremo za laboratorije.

Robot je stal 80 tisoč evrov, dosti več pa je stala robotska celica in razvoj programa, pravi Hubman. Celotne stroške razvoja ocenjuje blizu milijona evrov, za globalno širjenje pa išče partnerje s kapitalom.

Poudarja, da so najprej hoteli ponuditi individualizirane kreme za obraz, a so prvega robota lažje naučili mešati bolj tekoče izdelke, zato bodo kreme ponudili v drugi fazi. To bo še letos, ko se bodo širili na večji vzhodnoevropski trg. Za podrobnosti je še prezgodaj. V prihodnje bodo razvili tudi personalizirane pudre za obraz, vidijo pa še veliko možnosti za nove izdelke. »Ponudbo bomo širili in kupcem pokazali, da je za nas vsak edinstven in poseben ter da si zasluži individualno obravnavo in izdelke, prilagojene njegovi koži in željam,« poudarja Hubman.

V treh letih na štiri do šest trgov

V prihodnjih treh letih bi radi koncept AlpStories s kapitalskimi partnerji ali prek franšiznega sistema, ki ga že razvijajo, širili na štiri do šest novih trgov. Razmišljajo, da bi v vzhodno in srednjo Evropo prodrli sami ali s partnerji. Konec leta, ko bodo imeli rezultate iz Hrvaške in Slovenije, bodo pripravili strategijo za svetovni trg.

Blagovno znamko AlpStories so že zaščitili na pomembnejših trgih - v EU, Rusiji, ZDA, Mehiki in Braziliji. Postopek priprave personalizirane kozmetike so patentno zaščitili. Slovenski patent je že odobren, postopek za pridobitev evropskega patenta pa še ni končan.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...