So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Hrvaško podjetje, podprto s slovenskim denarjem, za vas išče spletne zgodbe

Čas branja: 2 min
20.04.2015  09:27
Ena največjih hrvaških digitalnih agencij, Degordian - v katero je vložil tudi slovenski sklad RSG Kapital, se z orodjem za spremljanje ključnih vsebin na spletu širi v Slovenijo.
Hrvaško podjetje, podprto s slovenskim denarjem, za vas išče spletne zgodbe

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Ivan Bihar dodaj
RSG Kapital dodaj
Argo dodaj
Dario Radošević dodaj

Mediatoolkit je spletna in mobilna aplikacija, ki uporabnike v še istem trenutku obvesti, ko nekdo izbrano ključno besedo objavi na spletu. Vsakega uporabnika v realnem času informira o zanj relevantnih omembah izbranih ključnih besed , ki lahko predstavljajo ime podjetja, blagovne znamke, izdelkov ali konkurence.

»Orodje spremlja objave iz prek več kot deset milijonov spletnih virov, k čemur spadajo tudi omembe na forumih in družabnih omrežjih. Rezultat spremljanja je pregledna statistika, ki podatke razvršča po dosegu, pomembnosti in viralnosti, možna pa je razvrstitev po pozitivnih ali negativnih odzivih. Seveda vse v natančno definiranem časovnem razponu,« razlaga Ivor Bihar, član hrvaške ekipe Mediatoolkit.

Rešitev je tako lahko koristna predvsem za mala in srednja podjetja pri spremljanju konkurence, za novinarje in urednike, oglaševalske agencije, fotografe in freelancerje.

mediatoolkit.1429480177.jpg.w.960px.jpg
Hrvaška ekipa Mediatoolkita

Koristi za novinarje, oglaševalce in urednike

Po besedah Biharja je posebna pozornost Mediatoolkita namenjena postavljanju samih ključnih besed. »Osebna komunikacija z uporabniki pripomore njihovi bolj natančni določitvi, kar zmanjša število nerelevantnih zadetkov. Zaradi tega je izkušnja uporabnika z orodjem za spremljanje objav ključnih besed na spletu boljša in odraz dejanske komunikacije v realnem času,« dodaja.

Glavni cilj je novinarjem in urednikom omogočiti spremljati in analizirati različnejše spletne vsebine in pravočasno slediti aktualnim novicam iz vsega sveta, še pravi sogovornik. V zadnjih treh letih je Mediatoolkit uporabljalo več kot deset tisoč registriranih uporabnikov, od tega je orodje je več kot sedem tisoč uporabnikov uporabljalo v zadnjih osmih mesecih.

Uporabniki tudi v Afriki

»Večina uporabnikov je trenutno iz naše regije, torej Hrvaške, Srbije ter Bosne in Hercegovine. Zelo ponosni pa smo na dejstvo, da imamo uporabnike iz skoraj vseh koncev sveta, kar pomeni da je Mediatoolkit zelo hitro postal globalni produkt. Uporabniki prihajajo tudi iz Afrike,« trdi Bihar.

ivor-bihar.1429480318.jpg
Ivan Bihar

Orodje je sicer razvila hrvaška digitalna agencija Degordian, ki je ena večjih tovrstnih agencij na Hrvaškem. Je pa tudi povezana s Slovenijo, saj je pred časom v mlado podjetje vložil tudi slovenski sklad RSG Kapital. Sedaj so se Hrvatje odločili za bolj sistematsko širitev tudi v Slovenijo. Mediatoolkit v Sloveniji trži podjetje Argo Navis.

"Potenciala je veliko"

»Možnost uporabe orodja v različnih kontekstih in za različna podjetja, tako majhna kot velika, dela orodje univerzalno. Zaradi tega je njegova uspešnost tudi na globalnem trgu pričakovana in tudi realna, prostora za rast in razvoj pa je še veliko,« pravi Dario Radošević, ki bo skrbel za zadovoljstvo njegovih slovenskih uporabnikov.

Radošević sicer pravi, da so največja konkurenca orodju spletni servisi za spremljanje medijev. A ob tem trdi, da je konkurenca maloštevilčna in ni prisotna na regionalnem trgu. "Številni standardni clipping servisi danes omogočajo spremljanje online medijev, ampak naša USP in tisto, kar nas razlikuje od konkurence, je primarno veliko število virov, ki jih spremljamo, hitrost (v realnem času) in relevantnost,« še dodaja.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...