So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Če imate težave s prodajo zalog, bo ta tehnološka rešitev nalašč za vas

Čas branja: 2 min
17.04.2015  11:35
Mlado podjetje Smart Futuristic je razvilo spletno orodje, ki ubije dve muhi na en mah: na eni strani trgovinam pomaga, da hitreje prodajo zalogo, na drugi strani pa odjemalcem, da ceneje in hitreje odkupijo izdelke.
Če imate težave s prodajo zalog, bo ta tehnološka rešitev nalašč za vas

Obveščaj me o novih člankih:  

Samo v Evropi velike trgovine ustvarijo za približno 350 milijard evrov prometa. Povprečno 20 odstotkov izdelkov s kratkim rokom trajanja ostaja in se ne proda. Neprodana zaloga medtem ustvarja dodaten strošek. »Razvili smo spletno orodje, ki rešuje tovrstno težavo živilske industrije,« trdi Dalibor Matijević, direktor podjetja Smart Futuristic .

Sogovornik pojasnjuje na konkretnem primeru: »Podjetje kot lastnik zaloge ima v skladišču eno tono krompirja, kateremu bo rok uporabe potekel v nekaj tednih. Naša algoritemska rešitev se v nekaj sekundah poveže z že obstoječim informacijskih sistemom WMS (Warehouse Management System - sistem za upravljanje s skladišči, op. a.).

Zalogo krompirja nato v najhitrejšem času prek naše spletne in mobilne aplikacije odprodamo končnim B2B odjemalcem, kateri kupijo veliko ugodnejši, a vendar še dodobra uporaben krompir. Lastnik bo odprodal svojo »bolečo« zalogo krompirja, končni odjemalec pa privarčeval pri nakupu živila. Posledično znižamo odstotek uničenja izdelkov ter prihranimo podjetjem in prispevamo k bolj trajnostnem razvoju.«

smart-futuristic.1429263116.jpg.n.600px.jpg
Člani ekipe (od leve): Jaka Šuln (grafično oblikovanje), Miha Štrumbelj (CTO), Dalibor Matijević (CEO), Simon Furman (razvojnik), dr. Rok Erman (podatkovni znanstvenik), David Tacer (razvojnik), Jernej Mihalič (poslovni razvoj/finance), Tanja Janjilović (marketing/PR), dr. Boris Cergol (podatkovni znanstvenik). Manjkajoča na sliki: Lana Mahnič Jekoš (prodaja, uporabniška podpora)

Za rešitev se že zanima BTC

Ključni kupci so podjetja, ki imajo največjo težavo z zalogo s krajšim rokom uporabe. Rešitev je po besedah Matijevića še v fazi razvoja, imajo pa že prve večje zainteresirane odjemalce, med drugim BTC, radi pa bi se dogovorili tudi s Petrolom, Sparom, Tušem, Lidlom, Hoferjem in ostalimi različnimi proizvajalci živil. Slovenija bo služila kot testni trg, najprej pa nameravajo prodreti na trge severne Evrope.

Kaj pa cena? »Rešitev bomo zaračunavali mesečno ali letno z dodatkom licenčnine ter deležem od prodaje živil končnim uporabnikom,« pojasnjuje Matijević. Okvirna cena bo »nekaj 10 tisoč evrov, vključno z licencami partnerja na letni ravni in delitev odstotka od prodaje našim končnim odjemalcem«.

Na trgu naslednji mesec

Rešitev sicer izhaja iz fitnes področja, kjer je Smart Futuristic razvil temeljni CRM sistem za rezervacijo in analitiko. »Hitro smo ugotovili na katerih področjih fitnes centri izgubljajo promet, imajo črno luknjo in na podlagi tega vzpostavili rešitev za polnjenja neizkoriščenih kapacitet,« razlaga. Orodje lahko z manjšimi spremembami prilagodijo različnim industrijam, se pa v zadnjih mesecih osredotočajo prav na živilsko industrijo. Ob tem pričakujejo, da bodo platformo predstavili v drugi polovici maja.

Na trgu je sicer že kar nekaj rešitev za optimizacijo in kontrolo zalog v skladiščih. »Na to področje niti ne želimo posegati, ponujamo namreč orodje, ki je nadgradnja že obstoječih sistemov,« pa pravi sogovornik. Na voljo je tudi več rešitev za prodajo zalog, a Matijević trdi, da sami to delajo »digitalno, bolj napredno in cenovno bolj ugodno«. Največja konkurenca so sicer trgovine za razprodajo živil in grosisti, ne izključujejo pa tudi trgovin, ki izvajajo razprodajo.

"Z 0,01 trga do sedmih milijonov evrov"

Potenciala je veliko in bo v naslednjih letih še večji. »Fizične trgovine in nakupovalna središča so šele v zadnjem času začela razmišljati o rešitvi svojih problemov z uporabo moderne tehnologije prek internetne prodaje. Tudi nakupovalne navade ljudi na internetu se spreminjajo, ljudje vedno bolj zaupajo nakupom prek interneta in ocenili smo, da je sedaj pravi čas za razvoj takšne rešitve, ki bo združila digitalno in fizično nakupno izkušnjo. Zavedamo se, da se največje priložnosti skrivajo na križišču med digitalnim in fizičnim okoljem.« Matijević ocenjuje, da v kolikor jim uspe prodati 0,01 odstotka zaloge v evropskih trgovinah, ki se ne proda, bodo ustvarili sedem milijonov evrov prometa.

Iščejo 300 tisoč evrov investicije

Osemčlanska ekipe je bila sprejeta tudi v nedavno odprt ljubljanski pospeševalnik ABC (Več na [www.startaj.si] .). »Tam nam nudijo podporo, z njihovo pomočjo bomo lahko pridobili večje naročnike in pa investicijo za globalno rast. V prvi fazi bi potrebovali 300 tisoč evrov,« še zaključuje sogovornik.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...