So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Slovenski google za iskanje pravih ljudi v podjetjih

Čas branja: 2 min
23.03.2015  22:30
Start-up SmartPa se na tuje trge širi ob pomoči Bisnoda Slovenija
Slovenski google za iskanje pravih ljudi v podjetjih

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Bisnode Slovenija dodaj
Igor Panjan dodaj
Google dodaj
LinkedIn dodaj
Yahoo dodaj

Iskalnik Datafy.it omogoča, da v eni uri najdete več sto kontaktov prodajnikov, nabavnikov in drugih, ki jim lahko najhitreje prodate svoje izdelke ali storitve. Pri širjenju na balkanske trge se je podjetje SmartPa, ki je razvilo rešitev, povezalo s podjetjem Bisnode Slovenija. »Na začetku se lahko start-upi od velikih podjetij, ki razumejo prodajo, veliko naučimo,« meni direktor Igor Panjan.

Igor-Panjan-Smartpa.1427136767.jpg.n.960px.jpg
Razvili smo robote, ki iščejo po spletu, podobno kot dela Google, s tem da so naši roboti specializirani za iskanje kontaktov,

pravi Igor Panjan, direktor družbe SmartPa

»Datafy.it je aplikacija za veliko količino podatkov, ki nadomešča in avtomatizira zamudno ročno iskanje poslovnih kontaktov prek spletnih iskalnikov, kot so LinkedIn, Google, Yahoo, Xing, in raznovrstnih poslovnih baz. Tako lahko uporabniki z enim iskanjem v slabi uri najdejo nekaj deset ali nekaj sto kakovostnih poslovnih kontaktov, razvrščenih po industriji, položaju osebe v podjetju in državah,« razlaga Igor Panjan. Informacije o kontaktih vključujejo elektronske naslove in telefonske številke oseb, ki jih iščemo. SmartPa je sicer odcepljeno podjetje Xlaba in prejemnik vložka SK50 Slovenskega podjetniškega sklada ter udeleženec pospeševalnika Start:up Geekhouse Iniciative Start:up Slovenija.

Uporabniki največ povprašujejo po kontaktih prodajnikov in nabavnikov. »To so ljudje, ki jim je treba prodajati. Njihove kontakte pa je navadno težko najti v poslovnih bazah,« trdi Panjan. Datafy.it pokriva iskanje v 108 državah po svetu, doslej so pridobili okoli 200 naročnikov, ki so skupaj našli 30 milijonov kontaktov. Med svoje končne uporabnike Panjan uvršča predvsem manjša podjetja iz finančne industrije ter proizvodna in tehnološka podjetja, ki širijo poslovanje prek spletnega trženja in običajno nimajo močnih prodajnih kanalov. Strankam ponujajo tri pakete - za 250, 500 in tisoč evrov na leto. Zadnji paket omogoča neomejeno število iskanj kontaktov, po Panjanovih besedah pa bodo njegovo ceno v bližnji prihodnosti dvignili za dvakrat.

Začeli na roke, nato delo prepustili robotom

Kontakte so na začetku zbirali ročno, kar pa se je izkazalo za izredno zamudno. »Če sem bil zelo motiviran, sem jih v eni uri našel deset. Po mesecu dni sem imel vsega dovolj,« pravi sogovornik. Veliko podjetij v ta namen zaposluje študente ali prek spleta najame poceni Pakistance in Indijce, kar pa pomeni, da je lahko storitev vprašljive kakovosti. »Naša storitev po drugi strani deluje na podlagi avtomatiziranega zajemanja podatkov z elementi umetne inteligence in strojnega učenja. Razvili smo robote, ki iščejo po spletu, podobno kot dela Google, s tem da so naši roboti specializirani za iskanje kontaktov, ki so tako targetirani in preverjeni.«

Je ceneje, če podjetje samo išče kontakte?

Na vprašanje, kolikšen je strošek iskanja kontaktov znotraj podjetja v primerjavi s ceno njihove storitve, Panjan odgovarja: »Če se podjetje odloči, da bo samo iskalo kontakte, bo za to plačalo neprimerno več. Dobro motiviran iskalec podatkov bi s plačo in drugimi stroški stal 3.500 evrov. Če njegovo delo traja pol leta, je to več kot 20 tisoč evrov. Pri nas pa za 1.500 evrov na leto stranka dobi neomejeno število iskanj.«

iskanje-kontaktov.1427136768.jpg.o.600px.jpg

Sodelovanje z Bisnodom in prodor na Balkan

Največji trg mladega podjetja je zdaj še Slovenija, pogovarjajo se tudi s Poljaki, v prihodnosti ciljajo na Nemčijo in Avstrijo, prek strateškega partnerja, bonitetne agencije Bisonde, pa si obetajo prodor na Balkan. »Kot start-up imamo veliko težavo, saj nismo sposobni zaposliti večjega števila prodajnikov. Za uspešno prodajo jih potrebuješ 15 na terenu in 30 v klicnem centru. To nam ponuja Bisnode, ki je tudi naš mentor. Na začetku se lahko od velikih podjetij, ki razumejo prodajo, veliko naučimo,« razlaga Panjan. Datafy.si je sicer integriran v poslovnih register GVIN in spletno stran Bonitete.si .

Koristi sodelovanja večjega podjetja in start-upa so seveda obojestranske. »S tem ko je Datafy.si postal del ponudbe Bisnoda Slovenije, smo svojim strankam vse najpomembnejše poslovne podatke lahko zagotovili na enem mestu, vključno s kontakti odločevalcev, denimo direktorjev trženja, nabave ali prodaje. Ob tem pa nas še posebej veseli, da smo kot vodilni ponudnik poslovnih informacij na območju Slovenije, Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine vrata na omenjene trge odprli temu obetavnemu start-upu,« je povedala Maria Anselmi, generalna direktorica Bisnoda Slovenija.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...