So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Trgovina slovenika.eu: izložba slovenske ustvarjalnosti

Čas branja: 3 min
16.03.2015  08:29
V ospredje postavljajo male, večinoma še neznane proizvajalce, letos pa pričakujejo okoli 50 tisoč evrov prihodkov od prodaje
Trgovina slovenika.eu: izložba slovenske ustvarjalnosti

Obveščaj me o novih člankih:  

Od lanskega septembra deluje spletna trgovina Slovenika ([www.slovenika.eu]), ki prodaja izključno slovenske unikatne izdelke. Vendar le takšne, ki niso naprodaj na vsakem koraku, temveč le pri proizvajalcih, ki so premajhni, da bi sami postali prepoznavni na trgu.

»Med več kot 60 dobavitelji imamo podjetja z večletno družinsko tradicijo, kot je oljarna Kocbek, ki je zaživela že leta 1929. Največ pa je mlajših ambicioznih ustvarjalcev, ki se, kot denimo Chipolo, že prebijajo v tujino ali to še načrtujejo,« pojasnjuje Leon Bračko, idejni oče spletne trgovine z izdelki, ki nastajajo na domačih tleh.

V ponudbi imajo tudi nekaj izdelkov, ki so prve kupce iskali na platformah za množično financiranje. Poleg chipola so med njimi LLstol, leseni dildo deeleedoo in leseni fotoaparat z luknjo ondu. »Ponudbo bi radi razširili tudi z deli ikon industrijskega oblikovanja, kot so stoli rex Nika Kralja,« dodaja Bračko.

bracko-breznik-04-xx.1426447981.jpg.o.600px.jpg
V Ljubljani, na Obali in Bledu bi radi odprli trgovino, ker verjamemo, da bi izdelki slovenskih ustvarjalcev pritegnili tudi turiste. Tako pravi Leon Bračko, idejni oče spletne trgovine Slovenika. Ob njem je sodelavka Romina Breznik. Slikana sta z lesenim kolesom woodster, LLstolom, steklenico za vodo flaška in lesenimi očali woodstock, ki jih prodajajo v svoji spletni trgovini. Foto: Slovenika

Prodajajo, česar ni v prosti prodaji

Glavno prednost Slovenike vidi v tem, da v 95 odstotkih združuje izdelke, ki jih lahko kupite le pri proizvajalcih, ne pa v prosti prodaji. V ospredje dajejo še neznane lokalne proizvajalce. »S povezovanjem dobaviteljev lahko pripomoremo k večji ozaveščenosti o tem, da drug drugemu najbolj pomagamo, ko kupujemo slovenske izdelke in podpiramo domače gospodarstvo,« je prepričan Bračko.

Od kave do lesenih izdelkov

V pol leta so prodali največ kave, naravnih čistil, domače kozmetike in lesenih izdelkov. Sicer pa imajo največjo izbiro kulinarike. Od žganih pijač, vin, čajev, olj, soli z okusom, kave pa do čokolad in pralinejev. Moškim ponujajo usnjene denarnice, torbe za prenosnike, ovitke za pametne telefone in steklenice, lesena očala. Večja je izbira za ženske - od nakita, torbic in kozmetike do blazin za nosečnice in mamice. Za otroke so na izbiro knjige in slikanice, oblačila, pralne pleničke...

Med poslovna darila so vključili sladke čokoladne malenkosti, vina, žgane pijače, čaje, kavo, sol, ovitke za telefone, kozarce, skodelice za kavo, pogrinjke, copate, kuhinjski pribor, svečnike, ptičje krmilnice, tudi božična drevesca. »Odziv podjetij je bil dober in pravijo, da so v naši ponudbi opazila sveže ideje za obdarovanje, ki jih vedno primanjkuje,« dodaja sogovornik.

Ponudbo širijo tako rekoč vsak teden in nenehno iščejo nove dobavitelje. Proizvajalci jih tudi sami pokličejo in jim ponudijo sodelovanje. »Vedo, da so sami premajhni, da bi postali širše znani v Sloveniji,« dodaja sogovornik. Za promocijo Slovenike uporabljajo iskalnike, družabna omrežja in e-pošto.

Od 2 do 1000 evrov stanejo izdelki v spletni trgovini [www.slovenika.eu] .

Izdelki po cenah proizvajalcev

Razpon cen v njihovi spletni trgovini je od dobrih dveh evrov do slabega tisočaka. »Izdelke prodajamo po cenah proizvajalcev,« trdi Bračko.

Njihovi kupci so mlajši in zlasti tisti, ki jih navdušuje, kako dobri izdelki nastajajo pod prsti Slovencev. »Cenijo kakovost slovenskih izdelkov, želijo biti moderni ali iščejo nekaj drugega kot poceni uvoženo blago,« dodaja.

Več kot 60 proizvajalcev združuje spletna trgovina [www.slovenika.eu] .

Računajo tudi na turiste

»Letos načrtujemo okoli 50 tisoč evrov prihodkov na domačem trgu,« pravi sogovornik. Najprej se želijo utrditi v Sloveniji in odpreti fizično trgovino v Ljubljani, na Obali in Bledu, saj so prepričani, da je njihova ponudba zanimiva tudi za turiste.

Od začetka imajo tudi idejo o širitvi v tujino. Pri tem bi jim pomagala finančna podpora ali kakršnakoli druga oblika povezovanja z večjimi slovenskimi podjetji, ki so že v tujini.

Poleg Leona Bračka, ki ima izkušnje tudi v mednarodnem podjetništvu, sta v ekipi Slovenike še Romina Breznik, ki se ukvarja z dobavitelji in kupci ter urejanjem spletne trgovine in naročil, ter Maruša Žibert, ki skrbi za odnose z javnostmi in nastop na družabnih omrežjih. Pomagajo jim tudi zunanji sodelavci.

Idejo za spletno prodajo izvirnih slovenskih izdelkov je Bračko dobil pred dobrim letom, ko je za prijatelja iz tujine iskal darilo. Podariti mu je hotel nekaj domačega in izvirnega. Pri iskanju primernih slovenskih izdelkov po spletu je imel težave, zato je pomislil, da bi jih zbral v spletni trgovini, ki bi postala »izložba slovenske ustvarjalnosti«. Sloveniko je začel razvijati šele po tem, ko je s samo idejo navdušil in prepričal nekaj večjih slovenskih podjetij.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...