So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo? Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj interneta. So podjetja pripravljena?
Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli Z digitalizacijo banka postane dosegljiva kadarkoli in od kjerkoli S prihodom digitalizacije in fintech podjetij, ki klasičnim bankam na določenih področjih poslovanja pomenijo vse večjo konkurenco, so banke pred izzivom, kako digitalizirati storitve in vpeljati nove ter tako izboljšati celotno uporabniško izkušnjo.
Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Razvoj fintecha prinaša koristi bančnim strankam Banke svojim strankam ponujajo vse boljšo uporabniško izkušnjo pri opravljanju digitalnih storitev tudi zaradi prihoda fintech podjetij.
Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je družinskih podjetij, ki preživijo prenos na tretjo generacijo, malo. Nekaterim spodleti že prenos na drugo generacijo.
Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih industrijskih obratih, operaterji elektroenergetskih omrežij lahko z baterijo za kratek čas nadomestijo izpad elektrarne, lokalne skupnosti pa jih uporabijo pri izpadih zaradi vremena

Birbox je spletna trgovina za ljubitelje butičnega piva

Čas branja: 2 min
10.03.2015  09:42
Dejan Žerdin letos obljublja širšo ponudbo in boljšo celovito nakupno izkušnjo ter upa na vsaj polovično rast prihodkov
Birbox je spletna trgovina za ljubitelje butičnega piva

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Pošta Slovenije dodaj
GLS dodaj
Dejan Žerdin dodaj
Twitter dodaj

zerdin-dejan05-be.1425842267.jpg.o.600px.jpg
Z vespo še isti dan dostavimo pakete piva po Ljubljani, za dostavo na druge konce Slovenije pa poskrbita Pošta Slovenije in GLS.

Dejan Žerdin Foto: Ales Beno

Dejan Žerdin je pred pol leta odprl spletno trgovino z domačim in tujim pivom Birbox. »Ponujam celovito izkušnjo pitja vrhunskega piva doma ob dobri večerji, filmu, nogometni tekmi ali čem drugem,« pravi Žerdin. Poleg dostave več vrst butičnih piv od blizu in daleč prodaja tudi pivske pakete, posebne pivske kozarce in stilizirane majice.

»V spletni trgovini, ki je svoja virtualna vrata odprla 1. septembra lani, imamo vse, kar si želijo ljubitelji dobrega piva,« pojasnjuje sogovornik. Za zdaj ima v ponudbi pivo petih slovenskih pivovarjev: Pelicon, Reservoir Dogs, Mali Grad, Vizir in Robbas. Šest uvoznikov pa mu dobavlja pivo iz Belgije, Nizozemske, Nemčije, ZDA, Češke, Slovaške, Irske in od drugod.

Najbolj priljubljena so slovenska piva

»V zadnjem času doživljamo pravi razcvet slovenskega butičnega pivovarstva, povpraševanje po tem pivu pa raste,« opaža Žerdin. Vesel in ponosen je, da proda največ slovenskega butičnega (craft) piva. Slovenci se po njegovem mnenju začenjamo zavedati, da naši izdelki na čedalje več področjih dosegajo vrhunsko kakovost, kar velja tudi za butična piva. Po stilu je med njegovimi kupci najbolj priljubljeno pivo z imenom india pale ale. »Gre za angleški stil piva, za katero je značilna precejšnja grenkoba, ki je pri pivu cenjena lastnost,« pojasnjuje Žerdin.

Letos si želi vsaj 90 rednih kupcev

Zdaj ima Birbox okoli 30 rednih kupcev. »Njihovo število na prvi pogled ne zbuja navdušenja, a ker trgovina posluje pol leta in deluje na precej majhnem trgu, po mojem mnenju ni zanemarljivo,« pravi Dejan Žerdin. Letos bi rad vsaj potrojil število rednih kupcev in pritegnil čim več občasnih.Dodaja, da pakete še isti dan, kot dobijo naročilo, z vespo razvozijo po Ljubljani. Za dostavo paketov po Sloveniji pa sodelujejo s Pošto Slovenije in podjetjem GLS.

Promocija na družabnih omrežjih

Mesečni prihodki precej nihajo, daleč največji so bili decembra, v dneh prazničnih nakupov. »Spletna trgovina mi v povprečju prinese dobra dva tisočaka prihodkov na mesec, letos pa pričakujem veliko rast,« pravi sogovornik. Več bo znanega čez kakšen mesec ali dva, ko bo letni čas bolj primeren za pitje hladnih pijač, dodaja.Svojo spletno trgovino promovira na družbenih omrežjih Facebook, Twitter in Instagram, ker je njihova uporaba bolj ali manj brezplačna. »Trošarine na alkohol in DDV namreč močno klestijo maržo, zato denarja za oglaševanje nemalokrat zmanjka,« pravi sogovornik.

Prihodnje leto o širitvi čez mejo

Med letošnjimi glavnimi nalogami na prvem mestu omenja nadaljnjo širitev ponudbe. Poleg tega želi izboljšati celovito nakupno izkušnjo, prihodke pa povečati za najmanj polovico. V kratkem času o širitvi v druga mesta še ne razmišlja, saj v Ljubljani in Sloveniji vidi še veliko tržnih možnosti. Predvideva, da se bo o širitvi v eno od sosednjih držav odločil prihodnje leto. Katera država bo to, še ne ve, ker še ni končal tržne raziskave.

Konjiček je razvil v posel in odprl Birbox

Spletna trgovina Birbox je, kot sam pravi, »rezultat dveh zgodb«. Prva je povezana z razcvetom kulture pitja piva v Sloveniji. V zadnjih letih je kar nekaj ljudi tržno nišo videlo v »neraziskanem in neznanem svetu kakovostnega piva iz Slovenije in vsega sveta«. Trgovine s specializiranim pivom oziroma pivoteke so rasle kot gobe po dežju, sam pa se je odločil, da bo izkoristil še rastoče nakupovanje po spletu. Dejan Žerdin je oboje združil in poskušal spletno nakupovanje piva in vse, kar sodi zraven, čim bolj optimizirati.Druga zgodba, ki ga je vodila do odprtja Birboxa, govori o njem kot ekonomistu, ki mu je bilo podjetništvo, še bolj pa dobro pivo vedno blizu. V začetku minulega leta je izgubil službo. Rešitev je našel v tem, da je iz konjička zgradil posel in nastala je spletna trgovina Birbox.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Nove generacije družinskih podjetij podpirajo preobrazbo poslovanja

Večina naslednikov v družinskih podjetjih je prepričana, da so pripravljeni za novo digitalno dobo. Podatki pa kažejo, da je...

Posel 2030
Tehnologija
Tehnologija So podjetja pripravljena na digitalno transformacijo?

Vpliv umetne inteligence in drugih digitalnih tehnologij bo lahko imel večji vpliv na poslovanje podjetij, kot ga je prinesel razvoj...

Posel 2030
Energetika
Energetika Litij-ionske baterije so prihodnost elektromobilnosti in shranjevanja električne energije

Litij-ionske baterije se uporabljajo predvsem v avtomobilih in za velike sisteme. Na uporabo takšnih baterij se pripravljajo v večjih...

Posel 2030
Finance
Finance Facebook z libro vstopa na trg kriptovalut in digitalnih plačil

Facebook cilja tako na uporabnike, ki si želijo dobre plačilne izkušnje, kot na skoraj dve milijardi ljudi, ki sploh nimajo bančnih...

Posel 2030
Prihodnost mobilnosti
Prihodnost mobilnosti Mobilnost 2030: Pametna mesta so pešcem in kolesarjem prijazna mesta 3

S prihodnostjo mobilnosti v mestih se veliko ukvarjajo predvsem ponudniki vozil in informatiki, ni pa nujno, da so njihove rešitve...

Posel 2030
Prihodnost dela
Prihodnost dela Digitalizacija vpliva na prihodnost dela: Podjetja so pred pomembnim izzivom

Prihodnost dela prinaša korenite spremembe pri dojemanju, kaj sploh pomeni delovno mesto, s tem pa se spreminja tudi način dela in odnos...